Capitolul 1 - Stirile

697 23 5
                                    

     Ca in orice dimineata,soţia mea,Lori m-a trezit si m-a chemat la micul dejun. Dar in aceasta dimineata era stresata,se putea observa usor asta pe chipul ei.
     -S-a intamplat ceva? Am intrebat-o.
     -De ce intrebi asta? Mi-a răspuns ea,tot cu o intrebare.
     -Pai,nu stiu. Nu prea esti in apele tale.
     -Televiziunea a explodat cu o stire destul de infioratoare. Vino sa vezi.
     M-am dat jos din pat si am urmat-o in bucatarie,unde a luat telecomanda si a dat pe primul program de stiri pe care l-a gasit. Intre timp eu m-am asezat la masa si am inceput sa mananc alaturi de fiul meu,Carl.
     -Pofta buna! Mi-a spus el.
     -Multumesc. La fel si tie.
     Lori a dat mai tare televizorul, atragandu-mi atentia stirea care tocmai începuse. Prezentatoarea spunea:
     -Ieri la ora 5 p.m. au fost surprinse imagini socante in centrul Washington-ului. Un barbat cu varsta de aproximativ 30 de ani a inceput un act de canibalism. Acesta a atacat si a mancat un tanar de 25 de ani. Autoritatile au sosit in cateva momente si au inceput sa ameninte barbatul,dar acesta nu s-a predat,ci a început sa inainteze amenintator spre autoritati si micul public care s-a format la locul faptei. Autoritatile au inceput sa traga in el,dar in mod surprinzator acesta nu a patit nimic pana cand unul dintre politisti l-a impuscat in cap. Glontul l-a raspus pe barbat si a creat panica in intreg orasul.
     -Tu ce crezi ca e,Rick? M-a intrebat Lori oprind televizorul.
     -O minciuna. Nu ai vazut imaginile? E imposibil sa supravietuiesti atunci cand cineva a tras cel putin 10 gloante in pieptul tau.
     -Sper ca asa e. A spus ea,rasufland usurata.
     Apoi a continuat:
     -Il poti duce tu pe Carl la scoala azi? Eu trebuie sa ma intalnesc cu Amanda ca sa discutam despre niste detalii.
     Lori era un avocat renumit in Kentucky,iar eu sheriff-ul orasului.
     -Si ai putea sa ii cumperi ceva pentru pranz? Eu nu am mai avut timp sa ii gatesc nimic. A adaugat ea.
     -Stai linistita,ne descurcam noi. I-am spus eu zambind.
     Mi-a zambit inapoi,m-a sărutat scurt iar apoi a plecat.
     -Esti gata de scoala? L-am intrebat eu pe Carl.
     -Da. Doar ca mai intai trebuie sa imi iau ghiozdanul. Asteapta putin. A spus el,dand sa iasa din bucatarie.
     -Stai! Nu te grabi! Trebuie sa ma imbrac si eu. I-am spus razand.
     -Tata...mi-a spus el oftand. Mereu intarzii cand ma duci tu.
     -Asta pentru ca mama ta nu ma trezeste la timp.
     -Nu...asta pentru ca te pregatesti foarte incet.
     Am inceput sa rad,si i-am spus.
     -Hai,uita-te la ceas. Daca nu sunt gata in 10 minute o sa iti iau o prajitura azi după scoala.
     -Bine.
     Apoi am plecat in graba sus,in dormitor.
    

     Dupa ce m-am pregatit am coborat si am întrebat.
     -Deci? A trecut mai mult de 10 minute?
     -Am castigat. Au trecut 12 minute. Mi-a spus el cu un zambet triumfator. Deja simt gustul de frisca.
     -Bine. Haide sa mergem.
    

      L-am dus pe Carl la scoala iar apoi am plecat si eu la sectia de poliţie pentru a-mi lua echipamentul,masina si partenerul,Shane.
     Eu si Shane suntem cei mai buni prieteni. Ne cunoaştem de cand eram mici.
     -Hey Shane. Esti gata pentru o noua zi de munca?
     -Nu. Mi-a spus el  zambind destul de somnoros. Nu am putut dormi din cauza stirilor. M-au speriat rau de tot.
     -Şi tu incepi?  I-am spus si lui Lori azi dimineata ca sunt doar prostii.
     -Sa speram ca asa e.
     Apoi s-a auzit prin statie vocea lui Caroline de la dispecerat. Spunea ca a avut loc un alt act de canibalism in orasul nostru si ne-a spus sa mergem acolo pentru a ajuta autoritatile de la locul faptei cu asa zisul "canibal".

    Când am ajuns acolo mi-am scos pistolul si m-am apropiat. Aveam un revolver pe care l-am primit cand am avansat la rank-ul de sheriff.
     Femeia care a mancat doi tineri era palida,avea ochii galbeni si era plina de sange pe la gura dar avea si urme de muscaturi pe gat. Ea se apropia amenintator spre noi si nu vorbea,doar mormaia. Se misca de parca toata viata s-a  scurs din ea. Unul dintre politistii striga la ea spunandu-i sa se opreasca si nu se va intampla nimic. Dar aceasta continua sa vina spre noi,asa ca am inceput sa tragem.  In tot orasul rasuna zgomotul gloantelor. Trasesem deja cel putin 30 de gloante in ea,dar nu murise. Ma intrebam "Ce naiba? E nemuritoare? Oare toate acele stiri nu erau defapt minciuni?".  Apoi mi-am adus aminte ca pe acel barbat l-a rapus doar un glont in cap,nu celalalte trase in pieptul lui,asa ca am tintit capul femeii si am apasat pe tragaci,iar aceasta a cazut intr-o balta de sange. Am omorat-o. Am omorat o femeie.  Nu imi venea sa cred.
     Dupa un moment de liniste,doctorii au putut inainta la cele doua victime care au fost muscate de gat si de umeri.
     Priveam in liniste cum un asistent care statea in genunchi langa o victima,incerca sa ii faca inima sa bata. Dar apoi s-a oprit,si-a pus mainile pe genunchi si a oftat in timp ce o privea . Murise. Apoi a luat un cearceaf si s-a aplecat pentru a acoperi cadavrul cand acesta s-a aruncat la gatul asistentului si l-a muscat rupându-i pielea,iar sangele a tasnit afara. Am luat iar in graba revolver-ul si am împuşcat-o. Dar nu am nimerit capul,am tras in umarul ei. Nu am facut decat sa ii atrag atentia asupra mea. L-a lasat acolo pe asistent si a inceput sa fuga spre mine. Am incercat sa trag din nou dar ramasesem fara gloante. Am plecat privirea spre pistol,iar cand am ridicat-o am vazut-o pe femeie arucandu-se asupra mea si doborandu-ma la pamant . Mirosea teribil. Mirosea a cadavru. Atunci am inteles ca toate aceste fiinte nu mai sunt vi,ci moarte. Ele invie si se transformă  in creaturi care mananca carne vie si care mor foarte greu.  Incercam din rasputeri sa o indepartez,dar nu puteam. Era  aproape de fata mea. Mai avea putin si ma musca. Dar chiar atunci, Shane a împuşcat-o in cap. A prins si el ideea cu omoratul acestor chestii.
     Aceasta a murit si a căzut pe mine. Shane a impins-o si m-a ajutat sa ma ridic.
     -Multumesc Shane. I-am spus respirand greu.
     -Stiam eu ca cei de la stiri aveau dreptate. Presimt ca va fi din ce in ce mai rau.
     -Femeia aia era normala. A murit apoi a inviat si a ajuns asa. Inseamna ca si noi putem fi asa?  L-am intrebat tot respirand greu.
     -Probabil. Sper ca nu. Totusi daca e asa,trebuie sa murim intai si doar apoi devenim asa.
     -Da...Trebuie sa plec. I-am spus reglandu-mi respiratia.
     -Unde? Suntem in timpul programului.
     -Ma duc doar sa il iau pe Carl de la scoala. Poate fi periculos. Il duc acasa. O voi suna pe Lori si ii voi spune sa mearga sa stea cu el.
     -Te pot ajuta cu ceva?
     -Da,ai putea sa o apelezi pe Caroline sa ii spui ca ma duc dupa Carl iar apoi vin inapoi.
     -Ok. Altceva?
     -Atat. Multumesc Shane. I-am spus zambind,apoi m-am intors cu spatele si am dat sa plec dar Shane m-a oprit.
     -Rick! M-a strigat el,facandu-ma sa ma intorc. Daca mai ai nevoie de ceva,suna-ma.
     I-am zambit iar apoi am plecat.

The Walking Dead - Apocalipsa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum