Pe drum,eu eram intr-o masina cu Lori,Carl,Carol si Sophia,in alta masina era doar Shane,iar restul erau in RV-ul condus de catre Dale,iar Daryl si Merle erau pe motocicletele lor. RV-ul era in fata,conducand sirul de masini,urmat de mine,iar in spatele meu,Shane,urmat de fratii Dixon.
Pentru a ajunge in Atlanta,unde era CDC-ul,trebuia mai intai sa trecem printr-o zona plina de paduri de la marginea orasului,aflata la aproximativ 5 kilometri de locul in care a fost tabara noastra.
La un moment dat,Dale a oprit RV-ul,asa ca am oprit si eu masina,la fel si Shane. Toti cei din RV au coborât,iar in urma lor,Jacqui si T-Dog il ajutau pe Jim sa mearga,pentru a iesi si el. Daryl si Merle s-au dus si ei acolo si au inceput sa vorbească cu Glenn.
Vazand toate astea,am iesit si eu pentru a vedea ce se intampla.
-De ce am oprit? Il intreb eu pe Dale.
-Jim...nu se simte prea bine. Are temperatura. O sa se transforme. Si el realizeaza asta,asa ca a cerut sa oprim si sa il lasam aici,sa moara in liniște. Spune Dale incet,tristețea observandu-se usor in vocea lui.
M-am uitat peste umarul lui Dale,care statea cu spatele la ceilalti si i-am vazut pe Jacqui si pe T-Dog punandu-l pe Jim jos,cu spatele razamat de un copac.
Le-am facut semn la cei din celelalte masini sa coboare,pentru a-si lua ramas bun de la Jim.
Le-am spus si lor care e situația lui Jim si le-am vazut expresile fetelor schimbandu-se de la nedumerire,la tristețe.
Ne-am apropiat de Jim,care respira greu,pe gura,era palid si transpirat. Nu mai avea mult de trăit,era destul de clar. Totul de la o simpla muscatura...
-Va mulțumesc ca ati fost alaturi de mine,ca m-ati primit in grupul vostru... dupa ce familia mea a murit,voi ati devenit noua mea familie. Va sunt recunoscător pentru asta. Imi pare rau ca am încercat sa va conving de faptul ca muscatura nu ma va transforma. Eram conștient de ceea ce urma sa se întâmple dar eram prea speriat ca sa privesc adevarul...
Spuse Jim,iar dupa o scurta pauza a continuat:
-Inainte sa plecati spre CDC,iar eu sa raman aici,vreau sa va urez multa bafta cu gasirea acelui loc. Si in caz ca nu gasiti ceea ce vreti,nu va dati batuti,continuati sa luptati cu lumea de rahat,supravietuiti! Ramaneti impreuna,indiferent de situatie,trebuie sa ramaneti uniti...sunteti oameni buni,meritati mai bine de atat,dar in zilele astea nu se poate mai bine decat traitul. A spus Jim zâmbind.
-Ne vei lipsi,Jim. Ii spune Jacqui plangand.
-Hai. Trebuie sa plecati. Gasiti comunitatea aia! Spuse Jim zambind si incercand sa ne inveselească si pe noi.
Apoi,ne-am luat ramas bun de la el si am plecat mai departe spre CDC.Dupa cam o ora de mers,am ramas fara benzina,apa si mancare in centrul orasului. In curand se intuneca,asa ca eu,T-Dog,Merle si Glenn am plecat in cautarea provizilor.
Glenn a spus ca ei au luat tot ce era folositor din acea parte a orașului in care ne aflam pe vremea cand stateam in tabara,asa ca am fost nevoiti sa mergem in celalalt capat al orasului.
Ajunsi acolo,am decis ca eu sa ma duc sa verific un magazin cu arme,pentru a vedea daca mai e ceva folositor înăuntru,iar ceilalti au plecat in alt magazin aflat la baza unei cladiri uriașe.In acel magazin in care am fost eu erau o gramada de chestii folositoare,nu doar arme. Erau sticle cu apa,conserve si cateva haine. Probabil un grup de supravietuitori le-au lasat acolo.
Dupa ce am mai cautat putin printre acele lucruri,am vrut sa intru si in depozitul magazinului. Asa ca m-am apropiat de usa si am deschis hotărât,neasteptandu-ma ca in fata mea sa fie o hoarda de umblatori care si-au indreptat privirea spre mine iar apoi au inceput sa vina scotand acele gemete ciudate,tipice lor.
Am trantit usa,dar degeaba. Erau prea multi umblatori acolo si au doborat-o in cateva secunde. Suficiente totusi ca eu sa fug si sa iau sacul in care am pus provizile iar apoi sa ies din magazin.
Cand am iesit,m-am gandit sa fug la ceilalti,sa ne ascundem in magazinul in care s-au dus ei,dar cand mi-am indreptat instinctiv capul spre stanga am vazut sute de umblatori înghesuiti pe strada. Au inceput si ei sa vina dupa mine. Asa ca am marit viteza spre acel magazin pentru a-mi duce planul la capat.
Umblatorii au ramas destul de in urma,dar tot ma urmăreau. Eu am ajuns in fata magazinului in care se aflau si ceilalti asa ca am intrat in fuga,transpirat si respirand greu.
Inauntru i-am gasit doar pe T-Dog si pe Glenn.
-Usor sheriff-ule. Ce ai patit? Ma intreaba Glenn
-Unde e Merle? Intreb eu gafaind.
-S-a dus pe acoperis pentru a sta de paza. Doar in caz ca o hoarda de umblatori trece pe aici. Imi spune Glenn.
-Pai nu isi face treaba prea bine. Afara sunt sute de umblatori care vin încoace. Trebuie sa plecam. Acum! Spun eu indreptandu-ma spre scarile care duc la acoperis.
Ajunsi sus,l-am gasit pe Merle la marginea acoperisului tragand cu o arma in umblatorii ce se indreptau spre noi.
-Nu mai trage! Faci prea mult zgomot,ii vei atrage aici! Mai bine stam in liniste,sperand ca vor pleca. Ii ordon lui Merle.
-Taci si lasa-ma sa fiu un erou si sa omor toti umblatorii din oras. Spune Merle razand ciudat.
-Hei batrane,mai bine il asculti pe Rick. Intervine T-Dog. Daca continui sa tragi ne vei omori pe toti. Oricum nu iti ajunge munitia pentru toti umblatorii.
-Tu imi ordoni mie,negroteiule? Sheriff-ul mai merge,dar tu? Imi pare rau,dar eu nu ascult de negrii. Spune Merle venind spre noi.
-Te iei de mine doar pentru ca sunt negru? Care e problema ta,omule? Spune T-Dog nervos,apropiandu-se de Merle.
-Hei,nu avem timp de asta,trebuie sa plecam acum. Intervin eu.
-Spune-i asta negroteiului,nu mie.Spune Merle iar apoi T-Dog se apropie de el si ii da un pumn aruncand-ul pe Merle la pamant.
Merle nervos se ridica si se arunca pe T-Dog dand cu toată puterea lui in el. T-Dog nu mai avea putere. Daca Merle nu se oprea l-ar fi putut omori,asa ca am intervenit eu,in timp ce Glenn privea uimit si speriat in acelasi timp. L-am impins pe Merle de pe T-Dog pe jos,langa o teava aflata langa noi si i-am prins mana dreapta de acea teava cu ajutorul unor catuse pe care le aveam la cureaua de la uniforma. Apoi m-am aplecat la nivelul lui,am luat pistolul lui si l-am indreptat spre el iar apoi i-am spus nervos:
-Ori te calmezi,ori te lasam aici.
-Nu am de gand sa te implor sa imi dai drumul,sheriff-ule. Asa ca lasati-ma aici si plecati. Spune Merle ametit.
Apoi,inainte sa ma ridic i-am verificat buzunarele. Intr-unul am gasit o cutiuta cu pastile. Deci,era clar ca Merle era drogat. Asa se explica comportamentul lui.
-Hei,lasa-le. Alea sunt ale mele! Striga Merle in timp ce ma ridic si arunc cutiuta peste marginea acoperișului,dupa care am inceput sa merg spre usa de la iesirea de pe acoperis,ignorand tipetele lui Merle.
-Hei. Erau ale mele. Daca scap de aici,o sa-ti doresti sa fi mort! Hei,cu tine vorbesc. M-ai auzit?
-Da,vocea ta e răsunătoare. Ii spun eu fara sa ma opresc din mers,cu spatele la el.
Glenn si T-Dog erau in spatele meu. Am luat tot ce ne trebuia din magazin,dar cand sa plecam am observat in fata magazinului acele sute de umblatori.
-Ce ne facem acum? Intreaba Glenn speriat.
-Cum isi dau seama creaturile astea ca noi suntem vi? Intreb eu.
-Ne pot mirosi. Sti,mirosul nostru e diferit de al lor. Ei sunt morti,deci miros ca niste morti,iar noi nu. Raspunde T-Dog in liniste.
-Bun. Am o idee. Veniti cu mine. Glenn,adu si toporul acela. Spun eu indreptandu-ma spre partea opusa iesirii magazinului.
-Bine,dar...unde mergem? Intreaba Glenn.
-Iesim prin spate. Răspund eu.
-Rick,daca vrei sa ocolim,sa sti ca nu va merge. Tot va trebui sa trecem pe drumul blocat de umblatori. Spune Glenn incercand sa tina pasul cu mine.
-Stiu,nu asta era ideea. Vei vedea care e. T-Dog,ia niste halate lungi,sau ceva cearceafuri.
Cand am iesit prin spate,eu am luat toporul si mergeam inainte. Straduta pe care iesisem era una mica,cu cativa umblatori.
M-am apropiat incet si in liniște de unul care statea razamat de zidul unei clădiri. Cand eram suficient de aproape i-am infipt cu putere toporul in cap,pentru a ma asigura ca e mort,de tot.
-Glenn,T-Dog,ajutati-ma sa il ridic si sa il duc înăuntru! Le spun eu.Cand am ajuns inapoi in magazin,am luat camasile aduse de T-Dog si le-am dat la fiecare una. Din fericire toate erau mari,deci erau putin mai lungi pentru noi.
Apoi am luat toporul si am dat in burta umblatorului pentru a o rupe in timp ce T-Dog si Glenn se uitau la mine ca la un nebun.
-Rick? Ce faci? Intreaba T-Dog.
-Ai spus ca nu mirosim ca ei si astfel isi dau seama ca suntem vi. Deci,vom lua măruntaiele si sangele unui umblator si ne vom manji cu ele pe camasi pentru a mirosi ca ei. Deci,nu isi vor da seama ca nu suntem ca ei. Le spun eu.
-Asta-i o nebunie,Rick. Cum poti fi asa sigur ca va merge? Nu. Eu nu fac asa ceva. E prea nebunesc. Spune Glenn speriat.
-Defapt s-ar putea sa mearga. Spune T-Dog incercand sa il convinga pe Glenn,acesta suflând îngrijorat.
Apoi eu m-am aplecat si am inceput sa iau măruntaie din umblator,iar apoi m-am apropiat de Glenn si am inceput sa ii murdaresc camasa deja pusa pe el. Mirosea al naibii de rau. Intre timp T-Dog a inceput sa se manjeasca singur.
-Asta-i scârbos. Cred ca o sa vomit. Oh Doamne. Miroase asa urat. Si arata urat. Spune Glenn agitat.
-Gandeste-te la altceva...la catelusi si pisicute. Spun eu.
-Da...la catelusi si pisicute moarte. Spune T-Dog dezgustat.
In final m-am manjit si eu,apoi am luat toporul si le-am spus baietilor ca e timpul sa mergem.Urmatorul capitol: CDC-ul mai poate astepta...