dont go

6.2K 263 13
                                    

נקודת מבט ליאם-
הסתכלתי בפלאפון על ההודעה שקייט שלחה והתחלתי להתחרפן לא מבין מה עשיתי שגרם לה להתרחק. אני כל כך צריך אותה לידי שזה כואב נסעתי הביתה כמו משוגע אחרי כל הפרויקט שהייתי צריך לעשות רציתי ללכת אליה אבל מההודעה שלה הבנתי שהיא לא תרצה אותי לידה כרגע הסתכלתי בצג של השעון 23:00 לא מאמין שכל כך מאוחר הגעתי לבית ואנה באה לעברי עם מבט כועס ושאלה אותי איפה הייתי סיפרתי לה על הפרויקט ומבטה התרכך והיא לא נתנה לי לעלות לחדר שלי עד שלא הבטחתי לה שאני יודיע לה כל פעם כשאני מאחר "אז ההורים שלי שוב פעם לא פה כמה מפתיע"
"ליאמוש אני כל כך מצטערת אתה יודע כמה הם אוהבים אותך"
"לא אני לא יודע ולא אכפת לי מצידי שילכו לעזאזל אני הולך לישון"
"רגע איפה קייטי? לא ראיתי אותה היום היא אמרה לי שהיא תבוא בערב"
"גם היא נטשה אותי עזבי אין לי כוח לדבר על זה מחר אני עושה פה מסיבה אני צריך שהכל יהיה מוכן לילה טוב"
נכנסתי לחדר מדוכא עוד יותר לא הפסקתי לחשוב מה היה יכול לגרום לה להתרחק לפתע קיבלתי הודעה מלוסי האקסית שלי היא אף פעם לא התגברה עליי גם כשאמרתי לה שאני והיא סיימנו "לילה טוב חיימשלי אם קייט לא פנויה אני כאן"
ואז הבנתי היא זאת שגרמה לקייט להתרחק ממני קמתי מהמיטה ולבשתי מכנסיים כי אני תמיד ישן עם בוקסר לקחתי את המפתחות ונסעתי לבית שלה אבא שלה פתח לי מבולבל מכך שהגעתי בשעה כל כך מאוחרת
"ערב טוב סליחה על השעה אני חייב ללכת לחדר של קייט אם לא אני יאבד אותה לתמיד" הוא חייך אלי והכניס אותי לבית
"הבטחתי שבחיים אני לא יעזוב אותך וכשאני מבטיח אני מקיים"
היא הסתכלה עליי ואני עליה התקרבתי אליה ונשקתי אותה "בחיים אל תקשיבי למטומטמת כמו לוסי"
"סליחה שהייתי סתומה היא התחילה לערער לי את הבטחון ואני האמנתי לה מה כל כך מיוחד בי? שאתה אוהב אותי"
" אף פעם אל תגידי שאת סתומה, בשבילי את הכל איתך אני רוצה לחיות את חיי לקום כל בוקר לידך להיות זה ששומר עליך אני רוצה שתהיי רק שלי את גורמת לי להרגיש יותר טוב כשאני לא לידך אני לא אני. קייט אני אוהב אותך ואני תמיד יאהב בחיים אני לא יתן לך ללכת ממני"
היא הסתכלה עליי בעניים מלאות דמעות חיבקתי אותה ותוך כדי ניגבתי לה את הדמעות
"אני חושבת שהלב שלי נמצא אצלך בידים אז אין סיכוי שאני ילך אני אוהבת אותך"
וככה נרדמנו מחובקים ואוהבים

היי תחילת שבוע קסום מלא בכיף התגעגעתי אליכם תהנו מהפרק למרות שהוא לא משהו מבטיחה להשתפר אוהבת כל כך החלטתי לעשות כמו כולם ואני ימשיך כשיהיו 8 דרוגים ו4 תגובות❤💜❤

Tell Me That You Love MeWhere stories live. Discover now