Allah'ım şükürler olsun yarabbim. Nihayet son ders okulun son haftalarını son günlerini çok seviyorum. Hayatımdaki en güzel pazartesiydi. Hiç ders işlemedik neredeyse.
Derse girmiştik ama hocanın geleceği yoktu. 15 dakika falan oldu sanırım ama hoca hala yok. Buna sevinmek isterdim ama hocayı gördüm.
5 DAKİKA SONRA...Gülben: Kanka hoca yok galiba.
Gökçe: Maalesef ben gördüm. Fotokopi falan çekiyodur diycem de 20 dakikadır da fotokopi çekilmez ki aman gelmesinde.
Gülben: Aynen, gelmesin.
Birkaç dakika sonra...
(Okulun kapısı biraz zor açılıyor bende onu burda kullanmak istedim.)
Gökçe: Al işte geldi hoca.
Gülben: Şu zaman kadar gelmedin niye geliyosun ki.
Gülben o sırada kafasını sıraya gömdü ve saniyeler sonra ufak çaplı bi şok geçirdim diyebiliriz.
Gökçe: Valla keşke fenci gelseydi Gülben.
Gülben o sırada kafasını kaldırdı ve o da benimle aynı hisleri paylaşmaya başladı.
Gülben: Hayır hayır hayır. Allah'ım nolur bişeyler söyleyip gitsin lütfenn.
Gökçe: Amin.
Gelen kişi müdür yardımcısıydı. Dünyadaki en sıkıcı insanlardan biri. Ve bize yaptıracağı şey ikinci üçüncü sınıftaki gibi kitap okuyup özet anlattırmak ya da kompozisyon yazdırmak.
Gülben: Sanırım bayılıcam. Allah'ım nolur farklı ve eğlenceli bişey yaptırsın nolur.
Gökçe: Bence hiç bir şey yaptırmasın böyle mal mal oturalım ama o bişey yaptırmasın.
Üzerimizden çaresizlik akıyordu. 32 öğrenci müdür yardımcısına nolur serbest bırak diye yalvarırcasına bakıyordu. Şansımız olduğunu pek sanmıyorum.
Müdür Y. : Kağıt çıkarın kompozisyon yazıcaz. Ben size bir konu vericem bu konuyla ilgili en az arkalı önlü iki sayfa olacak şekilde yazacaksınız. Yetişmezse ödev kaydırmadan yazın. Kurallara dikkat edin.
15 dakikada arkalı önlü iki sayfa nasıl yazacaksak. İnsafsız ya.
Gökçe: Hayatımdaki en güzel pazartesi gününün son dakikalarını mahveden bişeyler olmasa olmazdı zaten.
Gülben: Yorum yapmak istemiyorum konuşursam kötü olcak biliyosun.
Gökçe: Aynen bende konuşmıycam o yüzden.
Nihayet son derste bitti 15 dakika bana 1 saat gibi geldi. Ve kompozisyon bitmedi. Hiç kimsenin bitmedi zaten. Al işte harika pazartesinden mutsuz son.