Masallah orda giybet show kurdular. Surekli bize bakarak konusmalar filan. Ama onlarla isimiz olmaz. Bize dokunmayanlara dokunmuyoruz genellikle. Size bir sır vereyim mi. Hayatımda gördüğüm en kıskanç kişiler sınavlarda onlardan 1 puan yüksek alalım nasıl kuduruyorlar var ya. Onların o hallerini izlemek çok keyif verici. Hatta onla ilgili bir şarkı bile yaptık. Ama burda söylersem kaçabilirsiniz bizden. Müzik dersinde şarkı söyleme istekleri yok mu deli oluyorum. Seslerini güzel sanıyorlar herhalde ama değil. Gerçekten değil mesela bizim sesimiz çok güzel Gülben ile birlikte söyleriz sürekli. Onlar 3 kişi söylüyolar iyice batırıyolar. Madem onlar bizim arkamızdan gıybet yapıyor biz neden yapmayalım. Off boş ders olunca zaman niye bu kadar hızlı geçiyo anlamıyorum ki yine zil çaldı.
GÜLBEN- Kanka ders müzik farkında mısın?
O anda başımdan kaynar sular döküldü çünkü ikimizde tıkaçlarımızı getirmemiştik onların o cırtlak seslerini dinlemek zorunda kalacaktık. Gülben de aynı duygu içindeydi.
GÖKÇE (ben oluyorum yani)- Derse falan mı girmesek ya napsak.
GÜLBEN- Hayır girmemiz lazım valla bende istemiyorum ama mecburuz buna.
GÖKÇE- Nedeeeeeeeen diye haykırmak istiyorum ya bunlar yine şarkı söylemek isterlerse. Neyse uzatmayalım bizde söyleriz dimi kanka.
GÜLBEN- Söyleriz tabii.
GÖKÇE- Ama iki ders Gülben yaa :( (biri seçmeli müzik)