Bzzzz Bzzzzz Bzzzz
-Ce naiba..?!
Telefonul meu suna. Si suna incontinu.
-Eve!!!
-Sper ca nu ai uitat!
"fuckkkk! bineinteles ca am uitat"
-Nu, clar nu! a trebuit sa ma intorc din drum pentru ca imi uitasem telefonul acasa!
-Ai 10 minute sa ajungi, altfel plec!
- Ajung in 15. pa!
"Sofiiiiia, miscate naibii odata!"
Am aruncat telefonul de unde il luasem, adica de pe masuta de toaleta, si am alergat inebunita la dus. A durat cam trei minute sa imi "clatesc" corpul de urmele lasate de noaptea trecuta. In cele doua sapte minute ramase, am ales din garderoba mea, o fusta creion rosie, un top fara bretele alb, si o pereche de stileto aceeasi culoare. " Macar nu trebuie sa-mi mai schimb geanta". Mi-am colorat putin obrajii , si am aplicat un strat subtire de fard de pleoape negru. Mi-am terminat machiajul in cele trei zeci de secunde ramase aplicand un strat de ruj rosu aprins. I-am lasat scris pe oglinda,cu acelasi ruj rosu pe care l-am folosit, prietenului meu Joe , " Am avut o urgenta. Suna-ma " si am plecat.
Am ajuns mai repede decat credeam la cafeneaua unde mergem noi de obicei. Am parcat masina cat mai aproape de intrare, si am comandat din mers un latte dietetic si o apa plata.
-Sper ca ai o scuza buna domnisoaro!
-Daca scuza mea poate avea un nume, atunci am! Joe!
-Nuuu cred, cine este acest Joe? Si de unde a aparut?
-Pai..
I-am povestit cat mai detaliat am putut toata aventura mea cu Joe, nelasand loc de intrebari..
-Ok, deci .. sunteti impreuna?
-Mda, oarecum. Spune-mi ce s-a intamplat aseara.
-Ah, da! pai.. m-am despartit de tine, apoi am facut niste cumparaturi. Cand am ajuns acasa, ma astepta Leonardo cu un teanc de facturi in mana. M-a certat groaznic ca i-am cheltuit o tona de bani pe haine, asa ca am sfarsit prin ai spune sa iasa din casa mea, si sa nu se mai intoarca.Bineinteles ca s-a rugat sa nu o iau asa, sa ii mai dau o sansa, insa am considerat ca asta este momentul potrivit sa scap naibii de el. I-am spus sa ma lase un timp sa ma gandesc.. si asta a fost. Mi-am petrecut ziua asa cum fac de obicei.. sala, spa, cosmetica..etc. Apoi m-a sunat Mikah, sa ne vedem la un restaurant in centru, m-am imbracat frumos, mi-am pus noua lenjerie, si am plecat spre restaurant. Cand am ajuns acolo ma astepta frumos la masa, la costum. Am discutat cu el, i-am spus ca orice s-ar intampla intre noi, nu trebuie sa afle unchiul sau. Nu i-a convenit bineinteles, asa ca i-am mai explicat o data cine este acest Leonardo Cimarro. Apoi, a platit nota, si am plecat spre apartamentul sau. Sti de aici ce s-a intamplat, nu?
-M-ai lasat fara cuvinte, nu stiu ce sa iti spun. Macar merita efortul?
-Fata, stie ce face. Si crede-ma, face miracole cu limba aia..
-Mhh, nu-mi spune!
-Nu ai vrea sa facem in seara aceasta ceva toti patru? Poate luam "ceva", si mergem sa ne distram..
-Ev', nu vreau sa ne afisam, e vorba doar de sex..
-Nu va afisati, mergem la casa de pe plaja..
-In Menorca?
-Chiar acolo! Ne vedem la 23:00 la aeroport. Iau eu biletele.
Am parasit cafeneaua, urmand sa merg la mall pentru o serie de cumparaturi.
Bzzz Bzzz Bzz
-Joe!
-Sofia, unde ai disparut asa?
-Iarta-ma! M-a sunat Eveline, am o surpriza pentru tine.
-Ce surpiza?
-Doar, impacheteaza-ti cateva haine , si ne vedem la tine la restaurant in doua ore. Pupici!
La intrare in mall, ma ia cu asalt Lucy.
-Draga, ce faci? Cum ti-ai petrecut seara?
-Lucy, draga mea. Iarta-ma te rog, am adorit, jur!
-Da, sigur!
-Ok. E o poveste super lunga. Vrei sa vi cu mine la shopping, si iti povestesc ?
-Sigur.
Am petrecut cateva ore povestindu-i in detaliu tot ce s-a intamplat noaptea trecuta, si cand spun in detaliu, ma refer la faptul ca i-am spus absolut orice. Cat de lunga o are, cat de groasa o are, in ce pozitii ne-am tras-o, etc. Intre timp, mi-am cumparat patru lenjerii noi, din dantela. Una cu corset si portjartiere. iar restul simple. Un costum de baie foarte sexy, si cateva rochii de plaja. Din intamplare, in drumul nostru spre iesirea din mall, am dat peste un sex shop. Intamplator sau nu, am intrat si am cumparat un bici din piele, negru si super stimulant. "Am ganduri mari cu el"
-Sofi, eu trebuie sa plec, ne vedem luni la birou, te pup si sper sa te distrezi.
-Ok Lucy, sa ai un sfarsit de weekend la fel de minunat ca si tine.
Acestea fiind spuse, am parasit mall-ul cu o tona jumatate de pungi de hartie in maini, si super obosita dupa atatea cumparaturi si o noapte atat de furtunoasa. Am lasat pungile in masina, si m-am intors la restaurantul lui Joe, unde urma sa ma intalnesc cu el.
Restaurantul aproape plin, abia am gasit o masa libera. Dupa ce m-am facut comoda si am comandat, si-a facut aparitia si Joe.
-Buna pisicuto!
-Buna !
-Deci, care e planul?
-Pai, mai avem cam cinci ore pana plecam undeva.. asa ca te las pe tine sa alegi ce vom face.
-Ah, vin-o cu mine.
M-a apucat de mana, si m-a tarat dupa el pe un hol ingust , pana in fata unei usi. Nu, nu este ceea ce credeti, nu urmeaza sa-mi arate o camera plina de piele si de jucarii sexuale. M-a dus in biroul lui.
-Acum, da jos fusta aia ce ma excita al naibi de tare, si treci incoace sa te fut.
-Mmm!
Mi-a prins capatul de jos al fustei, ridicand-o pana mai sus de talie, lasandu-mi la vedere bichinii rosii din dantele.
-Ah, as putea sta ore in sit privindu-te asa!
Buzele sale mi-au invadat gatul, lasand urme rosiatice in urma lor.
-Ahh, Joe! Nu lasa urme!!
Simteam penisul sau intarit intre picioarele mele. M-a prins de talie si m-a ridicat pe birou, desfacandu-mi picioarele, si dandu-mi la oparte chilotii. Dintr-o miscare a scapat de pantaloni si de boxerii sai sexy, lasand liber acel minunat penis. L-am luat in mana frecandu-l si apropindu-l de vaginul meu. L-am potrivit si l-am indemnat sa ma penetreze adanc. Un tipat mi-a iesit printre buze, lasand apoi loc placerii absolute. M-a intors pe burta, punandu-mi picioarele pe umeri sai, si tinundu-mi mainile intinse inainte. Astfel, penetrarea se simtea mai adanc.
-Ma inebunesti, ma faci sa devin dependent de tine si de pizda ta mereu uda pentru mine.
-Fute-ma si taci!
-Ah!!
Stia ce are de facut, si stia cum imi place sa fiu fututa!
Mi-o tragea dur, asa cum imi doream, fara emotii, fara sentimente!
-O sa-mi dau drumul! ahh Joe.. Joee.. Ahhhhh!
A iesit din mine, intorcandu-ma cu fata spre el!
-Sugemi-o!
-Ahh!
Am coborat de pe birou, aplecandu-ma in fata lui, luandu-i penisul in gura. Sugeam tare. Ii muscam capul gros, apoi lingeam! Gemea puternic, ii placea.
Gustul sarat si-a facut aparitia, anuntandu-ma ca mi-am facut bine treaba, s-a ridicat si m-a sarutat pasional. Meritam sa fiu fututa atat de bine..
CITEȘTI
Exces +18
Random•Cu fiecare mişcare mă aduce pe culmile plăcerii, simțeam cum se apropie furtunosul orgasm. Buzele sale fierbinți îmi lăsau dâre de plācere pe gât, iar degetele sale pricepute îmi mângâiau clitorisul cu sălbăticie. Din clipa în care l-am văzut am şt...