Audiul meu rula cu viteza pe straduta ingusta ce ducea catre aeroport, era deja intuneric iar drumul umezit de la ploaia torentiala ce tocmai s-a oprit. Nu ploua des aici, dar cand se intampla sunt adevarate furtuni. Din fericire dureaza cateva minute, cel mult o ora.
-Unde mergem?
-Este o surpriza, o sa-mi cunosti cea mai buna prietena asta seara!
- Eve?
-Da... o sti?
- Eveline Brows?
-Da.. de unde va cunoasteti? Spune-mi te rog ca nu a trecut si ea prin patul tau.
-Aaa, nu! Nici vorba. Am fost colegi doi ani la liceu. A fost "prietena mea cea mai buna".
-Aha, inteleg.
"Pe dracu, sigur si-au tras-o, o sa aflu eu ce se petrece aici"
Am parcat aproape de usa de la intrare, sa nu fim nevoiti sa mergem mult pe jos. Ne-am luat bagajele din portbagajul masinii, si am plecat grabiti , urma sa ne intalnim cu Eve si Mikah in cateva minute, iar eu aveam emotii despre cum se va sfarsii aceasta mica "vacanta".
Menorca este o insula putin mai mica decat Majorca, ceea ce o face sa para mai intima. Aici Ev are o casa de vacanta, mai exact un hotel de vacanta, tatal sau detine cateva hoteluri importante pe diferite insule sau in diferite regiuni exclusiviste. Hotelul in care ne vom petrece doua zile se numeste "Hotel San Faustino" este un hotel luxos cu piscina interioara si exterioara, spa si multe altele.
-Sofiiia!
Vocea ascutita a prietenei mele se aude de la capatul culuarului.
-Sofi, iar ati intarziat, trebuia sa fiti aici la 22:30!
-Stiu Ev' a plouat si a trebuit sa conduc incet, nu ma certa! sti ca tin la siguranta!
-Stiu, stiu! Buna Joe!
-Buna Eveline!
-Lasa-ma sa-ti spun ceva, si nu mi-o lua in nume de rau, dar lucrurile s-au mai schimbat din liceu.. cam toata lumea imi spune Ev, sau Eve. E alegerea ta, doar nu-mi spune Eveine, am impresia ca sunt clasa a IV-a si ma cearta tata ca am luat nota rea. Acum, ca ne-am inteles, hai sa facem vacanta asta de neuitat.
"Ceva nu e bine aici, Ev niciodata nu vorbeste asa."
-Veniti sa vi-l prezint pe Mikah. Mikah, ea este Sofia, prietena mea cea mai buna, iar el este Joe, iubitul ei!
-Incantata!
Zambetul sau sclipitor mi-a atras atentia si cateva secunde bune nu am mai respirat.
" Avionul New-York -Menorca va decola in cincisprezece minute, pasagerii sunt rugati sa se indrepte catre portalul trei zeci si patru, va dorim un zbor placut."
Ne-am luat fiecare bagajele si ne-am indreptat grabiti catre avion. Bineintelesca aveam bilete V.I.P asa ca nu a trebuit sa ne panicam. Am fost intampinati cu sampanie, si cu cele mai bune locuri.
-Deci, copii! Ce ati facut azi?
Vocea ascutita a Evelinei rasuna iar si sparge linistea. Inainte sa pot raspunde, Joe mi-o ia inainte si raspunde el.
-Pai, mai nimic. Am profitat de timpul liber si ne-am relaxat. Peste doua zile revenim la munca, si nu v-a fi deloc usor sa recuperam.
-Uni dintre noi..
Se grabeste Ev sa spuna. Toti trei ne dam ochii peste cap. Singura intrebare ce imi rasuna in minte, este cu ce se ocupa Mikah, incat Ev este interesata de el.
CITEȘTI
Exces +18
Aléatoire•Cu fiecare mişcare mă aduce pe culmile plăcerii, simțeam cum se apropie furtunosul orgasm. Buzele sale fierbinți îmi lăsau dâre de plācere pe gât, iar degetele sale pricepute îmi mângâiau clitorisul cu sălbăticie. Din clipa în care l-am văzut am şt...