Dupa o alta partida incendiara de sex, m-am despartit de Martin cu zambetul pe buze. Dupa servici o sa isi stranga lucrurile de la Elisa si se va muta la mine.
M-am imbracat cat de sexi imi permitea locul de munca, cu o fusta creion rosie, o camasa alba fara guler, un sacou negru, stileto inalti din lac negru , mi-am lasat parul intins pe spate, m-am machiat foarte putin, punand accent pe ochi conturandu-i cu un dermatograf, si am parasit casa zambind. Cand am ajuns la birou, Lucy, secretara si buna mea prietena, m-a intampinat radiind.
-Sefa, zambesti! Nu te-am mai vazut de mult zambind asa, ai ceva sa imi spui?
-In primul rand, pentru tine sunt aceeasi Sofia, chiar daca acum traiesti de pe urma muncii mele. Doi, vin-o la mine in birou cu o cafea, avem sedinta.
Am inceput amandoua sa radem, ea indreptandu-se spre bucatarie, eu spre birou. Mi-am asezat geanta la locul ei, si m-am asezat pe scaun. Amintiri din ziua anterioara mi-au navalit in minte, lasand un gol in stomac. Ieri la aceeasi ora, stateam intinsa pe birou, atingandu-ma singura, azi sunt mai satisfacuta ca niciodata. Ironia? Barbatul care mi-l imaginam ieri ca ma atinge, mi-a oferit cele mai intense orgasme in ultimele douazeci si patru de ore.
Fara sa observ, Lucy ma privea fara sa scoata niciun cuvant, sper ca nu am spus nimic cu voce tare.
-Aseaza-te !
-Hai spune-mi nu ma mai tine in suspans, e vorba de barbatul acela ?
-Aa, Martin. Da, ieri am plecat de la munca, m-am aranjat si am iesit intr-un bar.. m-am intalnit acolo cu el, si mi-a marturisit ca este indragostit de mine. Am plecat impreuna de la acel bar si am mers la mine, bineinteles ca iti poti imagina ce s-a intamplat.. dar crede-ma de data asta nu vreau doar sex, si cred ca aici este problema..
-Haide Sofia, sti si tu ca vrei doar sex, asa spui mereu, insa pana la urma sfarsesti in patul altuia si acolo se termina aventura.
-Nu Lucy, de cand am venit acasa din Menorca, dupa incidentul cu Eveline m-am gandit doar la el, si nu pentru ca nu am facut sex cu el din prima, m-am indragostit de el, si el de mine..
-Si atunci, care e problema?
-Logodnica lui..
Dupa reactia ei mi-am dat seama ca o spusesem mult prea direct,a ramas cu gura cascata, la propriu.
-El ce parere are?
-O paraseste..
-Cand?
-Azi.
Dupa o pauza destul de lunga in care ne uitam una la cealalta, Lucy a deschis gura dorind sa spuna ceva, apoi a inchis-o la loc. Am mai stat uitandu-ne una la cealalta, ea socata, eu abatuta, apoi a spus:
-Sofi, sti ca nu am experinta , si nici nu sunt genul de persoana care stie cum sa se descurce in astfel de situatii, dar sfatul meu este sa te gandesti bine ce vrei sa faci, acorda-i si lui putin timp, vezi daca se tine de cuvant, vezi cum reactioneaza, nu-ti lasa sentimentele, de care nu esti sigura , sa te influentez. Fa ce crezi tu ca e mai bine..
Doream sa ii raspund, multumindu-i pentru sfat, insa sunetul produs de telefonul meu m-a intrerupt. Lucy s-a ridicat politicos, si a parasit camera, lasandu-ma sa raspund.
Un numar necunoscut imi aparea pe ecran, eram indecisa, daca este logodnica lui, daca a aaflat, sau daca este in continuare Joe? Mi-am luat inima in dinti, si am raspuns.
-Iubito..
La auzul vocii iubitului meu, am rasuflat usurata. Speram din adancul sufletului sa nu fie Elisa.
-Buna dragule. Ce faci?
-Te-am sunat sa-ti spun ca mi-e foarte dor de tine, de sarutarile tale, de gustul tau..
-Ahh Martin.. ma provoci!
-Mie mi se scoala doar cand imi aduc aminte cum imi gemeai numele in ureche, cate ti-as face daca te-as avea acum langa mine..
-Vino sa ma futi, aici pe birou..
-Ahh, ce dor imi e de feminitatea ta uda, de gura ta obraznica pe penisul meu. Vino si deschide-mi usa!
M-am trezit din soc, realizand ca prin sticla mata se vede perfect silueta unui barbat. M-am ridicat de la birou, alergand pana la usa. L-am tras inauntru, anuntand-o pe Lucy ca sunt ocupata, nu raspund la telefon si nu ma prezint la sedinte.
-Iubitule, vino sa-ti arat ce confortabil este scaunul de la biroul meu!
L-am tras de mana pana la birou, indemnandu-l sa se aseze. Am ingenunchiat in fata lui, l-am desfacut la curea, eliberandu-i penisul din stransoarea pantalonilor. L-am luat in gura, sugand puternic. Mana lui mi-a cuprins parul, tragandu-ma usor, excitandu-ma mai tare decat eram.
Ritmul alert in care ma indemna sa i-o sug, ma facea sa imi doresc sa intre in mine, atunci, in acel moment. Mi-am dus mana in zona in care ma furnica cel mai tare, dand la o parte bucatica mica de dantela rosie, si atingandu-ma. Gemeam in timp ce-i aveam in gura penisul, pana cand am simtit gustul sarat , cu gemete guturale, si-a dat drumul. M-a ajutat sa ma ridic, m-a sarutat senzual pe buze, apoi m-a ridicat cu fundul pe birou, departandu-mi picioarele. Mi-a ridicat camasa, scotandu-mi sutienul, si lasandu-ma in sanii goi. Si-a apropiat gura, sugadu-i pe fiecare in parte, apoi a dat la oparte micii mei bichinii, penetrandu-ma brusc. Un mic tipat mi-a parasit buzele, lasand loc placerii absolute. Ma penetra adanc, cu forta. Mainile sale imi strangeau sanii, iar gura sa lasa dare de placere pe gatul meu. Simteam cum penisul sau gros se incordeaza cand intra in mine, puteam sa-mi dau seama cat de tare ii place si lui. Si-a dezlipit gura de gatul meu, m-a apucat de fund, si m-a ridicat, asezandu-ma cu sanii pe biroul rece, plasandu-mi mainile de celalat capat al biroului, iar el pozitionandu-se in spatele meu. Ma penetra la fel de adanc, insa simteam totul mai intens.Si-a strecuat mainile sub sanii mei, strangadu-i iintra mai cu forta in mine, puneam spune ca o facea brutal, dar foarte placut. Intotdeaua mi-a placut sexul brutal, imi placea sa o simt toata in mine, sa ma bucur de toata placerea sexului. Gemeam amandoi simultan, speram sa nu ne auda nimeni, insa era cea mai mica grija din momentul acela. Savuram placerea, savuram forta cu care ma penetra..
-Sofia, aahhh, ador sa intru in tine, ador sa te fut , si ador sa fi a mea..
-Ahh, Martin.. ahh
Mi-am dat drumul, strangadu-ma in jurul penisului lui, apoi am simtit cum se incordeaza si el, mai intand o data in mine mai puternic ca niciodata, apoi a iesit, lasand o dara alba scurgandu-se de pe fundul meu.
M-am ridicat, luand cutia cu servetele si indepartand urma placerii, il priveam pe Martin, care facea acelasi lucru.
-Iubita mea, am vorbit cu Elisa..
Expresia fetei sale mi-a dat de inteles ca nu a decurs prea bine discutia..
CITEȘTI
Exces +18
Random•Cu fiecare mişcare mă aduce pe culmile plăcerii, simțeam cum se apropie furtunosul orgasm. Buzele sale fierbinți îmi lăsau dâre de plācere pe gât, iar degetele sale pricepute îmi mângâiau clitorisul cu sălbăticie. Din clipa în care l-am văzut am şt...