Capitolul 6

12.4K 146 3
                                    


Mikah se apropia de mine tot mai mult, stiam ca nu e bine ceea ce fac, dar nu ma puteam opri. Buzele sale s-au lipit de ale mele, provocandu-mi mii de fluturi in stomac. Rar mi se intampla sa patesc asa, sa simt asta cand ma sarut cu cineva. Trebuia sa ma opresc, Eve este prietena mea, si nu e bine ce fac.

" Ba sigur ca e bine, ceva se intampla intre cei doi..."

-Stai!

M-am departat brusc de el, lasandu-mi un gol imens in stomac. Ne putea vedea oricine, iar eu nu sunt genul de persoana care sa ma afisez cu oricine.

-Ne pot vedea Eve si Joe, nu e bine ce facem! 

Aproape tipam, stiam ca nu e bine ce fac, stiam ca nu e corect. Eve nu mi-ar face asa ceva, ce a fost in capul meu? Dar de ce intarzie atat de mult amandoi?

-Haide Sofia, sti si tu ca ceva se intampla intre Eve si Joe al tau. De ce crezi ca nu mai erau camere libere? Sau de ce crezi ca intarzie in acest moment amandoi?

-Ce tot spui acolo? Eve e prietena mea si nu ar face asa ceva. Stiu asta, si am incredere in ea.

-In cine ai incredere iubito?

Vocea joasa a prietenului meu, se aude destul de aproape de mine, ceea ce ma face sa ma gandesc serios daca nu cumva a auzit conversatia mea cu Mikah, sau mai rau, sa ne fi vazut sarutandu-ne.

-Hei, ce a durat atata?

-Am facut o baie lunga, sa ma relaxez putin, sti si tu.. Despre cine era vorba?

-Aa, un angajat din compania mea, nimic serios. 

-Ok, m-am intalnit cu Eve pe coridor, spunea ca vine si ea imediat, vrea doar sa mai incerce sa ne gaseasca o camera.

-Ok.. o asteptam aici?

-Aa, nu! zicea sa mergem sa mancam si ne vedem la restaurant. Isi cere scuze de la tine Mikah..

-E in regula..

Dupa ce ne-am gasit o masa libera in restaurant, ne-am asezat si am comandat cate ceva da baut. Gandul imi statea doar la baiatul din aeroport. Zambetul sau mi-a ramas intiparit in minte, iar ochii lui imi bantuie sufletul. Am comandat un shot de Jager, apoi un Prosecco. Trebuia sa uit ce s-a intamplat cu Mikah, si sa ma gandesc la Joe, iar asta se putea intampla doar daca ma imbatam grav, ori daca fumam ceva. Am nevoie de distractie, multa distractie .

-Iubito, ce frumoasa esti in seara asta.

La auzul cuvintelor lui Joe, mi s-a facut instant greata. O stare de voma mi-a aparut in stomac, si nu ma puteam uita la el. Poate ca Mikah are dreptate. Poate ca ma insel in privinta lui Joe, poate ca Eve chiar se fute cu el, crezand ca nu o sa ma prind. 

-Multumesc Joe, te rog nu-mi spune iubito in public. Sti ca nu sunt genul de persoana careia ii plac dulcegariile.

-Heei copii, scuzati-ma ca am intarziat atat, am incercat sa va gasesc o camera dubla, insa toate sunt luate. Poate maine voi aveam mai mult noroc.

-Nicio problema Ev, e bine si asa. Ne putem odihnii mai mult daca intelegi unde bat..

Joe si Eve radeau acum copios pe seama aluziei facute de el, insa Mikah si cu mine ne priveam stiind ca ne gandim la acelasi lucru. 

-Eve, ai facut rost de "ceva"?-

-Pai se poate sa nu? ce vacanta ar mai fi asta?

-Super, mergem afara ?

-Da!

Dupa ce am platit nota, am renuntat la masa de cina si am iesit afara sa putem fuma linistiti. Urma sa mergem in club asa ca aveam nevoie de energie.  Am asezat frumos tabacul dintr-o tigare normala pe o foita, am presarat putina iarba , si am rulat-o. Am aprins-o si am lasat gustul amarui sa isi faca efectul. Starea de ameteala nu a intarziat sa apara, asa ca acum eram mult mai voioasa si pusa pe distractie, insa tot nu-l puteam privi pe Joe.

-Haideti in club, sa ne distraaaam!

Am inceput sa chiuim toti patru, pana la intrarea in club. Ni s-a oferit o masa, si sampanie din partea casei. Am baut cateva pahare, apoi am iesit pe ringul de dans. Ma miscam lasciv, provocand fantezii murdare oricarei persoane ma privea, fie ea de sex masculin sau feminin. Imi unduiam soldurile, si imi pipaiam sanii pe versurile melodiei "Drunk in love" a lui Beyonce. Doua brate mi-au prins soldurile, apropindu-le de barbatia sa intarita.Fara sa imi dau seama, ma miscam in jurul sculei sale provocandui placere. Mainile strainului au urcat pana pe sani, strangandu-ma, si facandu-ma sa gem . Intr-un moment de luciditate m-am intors curioasa sa vad cine se ascunde in spatele meu, eram aproape sigura ca este Joe, insa nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca in spatele meu statea Mikah. Ochii ii sclipeau in lumina slaba a bliturilor din club, iar gura ii era intredeschisa, stiam ca este excitat inca de cand s-a lipit de mine. L-am impins putin mai in spate, pregaita sa ii spun cat de tampit este ca face una ca asta, insa in spatele lui se sarutau nimeni altii decat Joe si Eve. Nu puteam spune ca nu ma asteptam, insa nu voiam sa cred ca prietena mea imi va face una ca asta. Stiam ca urma sa dea vina pe faptul ca erau drogati, asa ca dintr-un impuls, l-am prins pe Mikah de mana si am pornit inspre baie, hormonii isi facea de cap asa ca trebuia sa actionez pana nu imi parea rau, meritau amandoi o lectie, fie ea si aceasta. Iar daca cumva o sa observe lipsa noastra, o sa dau vina tot pe ei, spunandu-le ca i-am vazut sarutandu-se si am plecat. 

Norocul nostru a fost ca baia fetelor era libera, si am putut intra fara probleme. Am incuiat usa si m-am intors cu fata la Mikah, care ma astepta uimit, rezemat de chiuveta. 

I-am sarit in brate, asaltandu-l cu saruturi senzuale si provocatoare. Simteam cum barbatia i se intarea sub mine, stiam ce efect am asupra barbatilor. Fara sa stau pe ganduri, i-am desfacut nasturii blugilor, incat sa ii pot prinde penisul in mana. Rochia mea era destul de scurta asa ca am ridicat-o cat ai clipii. Degetele sale lungi si-au facut loc pe langa chilotii mei minusculi, atingandu-mi clitorisul.

-Fi dur cu mine asta seara.

 A gemut in urechea mea, moment in care am simtit cum ma patrunde. Penisul sau gros imi provoca placere, simteam cum ma apropii de orgasm in mai putin de un minut. Era bun, stia sa futa, si stia bine.

M-a asezat cu fundul pe marginea chiuvetei, astfel incat sa ma poata penetra mai adanc. Il simteam tot, fiecare miscare, fiecare centimetru. 

Bataile insistente in usa ne-au facut sa ne mutam intr-o cabina a toaletei, lasand usa deschisa pentru celelalte femei, peretele rece pe care eram lipita grabea orgasmul, provocandu-mi placere. Mikah gemea in urechea mea, iar eu in al lui, stia ce are nevoie o femeia.

Mana sa dreapta ma strangea de fese iar cea stanga imi tine sanul. Limba sa imi explora gura, facandu-ma sa-mi doresc mai mult. 

-Sa nu-ti dai drumul pe rochia mea.

Vaginul meu se strangea in jurul penisului sau, pielea mi se furnica in locurile in care Mikah ma atingea.

-Ahhh, Sofia.. Ahhh! 

Am ajuns amandoi deodata la orgasm, Mikah a iesit din mine stropind toata baia cu jetul alb ramas amintire a aventurii noastre.

-Ah!

-Mikah, nimeni nu va sti despre asta. Ne-am inteles?

-Bineinteles, promite-mi doar ca se va mai repeta.

-Cat de curand Mikah.

Acestea find spuse, am parasit baia fetelor, lasandu-l pe Mikah in urma mea..

Exces +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum