Capitolul 10

9.2K 131 2
                                    


Dupa cateva ore in care mi-am pierdut timpul in fata televizorului impreuna cu Katty, i-am povestit detaliat cele intamplate, insa am evitat sa-i spun despre Martin. Inca nu stiu ce simt in legatura cu el , asa ca o sa evita sa vorbesc despre el pana voi sti cu adevarat ce simt in legatura cu el..

-Sofi, eu o sa plec.. ne vedem maine la birou?

Katty, este stagiara la compania mea de publicitate si promovare a noilor artisti si antreprenori. Maine o voi ruga sa se ocupe ea de tot ce tine de programul meu, asa ca o sa stau ore bune explicandu-i ce are de facut.

Dupa alte cateva minute in care am mai discutat, ne-am luat la revedere conducand-o pana in fata usii. 

-Sa ai o noapte linistita, draga mea!

Am aprobat zambindu-i, si am inchis usa in urma ei. Abia acum mi-a revenit in minte visul erotic pe care-l avusesem acum cateva ore.  Decid ca ar fi mai bine sa dau uitarii acel episod ciudat si sa ma concentrez pe lucrurile ce le voi face maine. 



Zilele au trecut destul de greu, Katty mi-a devenit o secretara si o prietena loiala. Eve nu a mai dat niciun semn, insa Joe m-a cautat o vreme atat acasa cat si la birou. 

-Sofia, te cauta iar Joe la telefon, ce sa-i spun?

-Raspund.

Era cazul, stiam ca daca o sa-l evit, o sa ma preseze zilnic cu telefoane.

-Sofia..

-Nu Joe, acum eu vorbesc. Probabil ca ti-am parut o oarecare cazandu-ti in pat din prima incercare, dar crede-ma pe cuvand ca nu ma incadrez in categoria fetelor care adora sa fie injosite. Din momentul in care am plecat din Menorca, am incetat sa ma gandesc la tine, vreau cu desavarsire sa uit acel momet, acea mica aventura. Tu, te rog ocupate de ce te ocupai si inainte si te rog evita-ma pe cat posibil. Nu vreau sa mai am de a face nici cu tine nici cu Eveline. Cred ca am fost suficient de clara, sa ai o viata frumoasa!

-Sofia..

Am inchis telefonul, fara sa imi pese ce are el de spus, am mai trecut prin momente ca acestea asa ca nu ma surprinde cu nimic comportamentul sau . M-am lasat pe spate in scaunul meu de piele, si pentru un moment am inchis ochii. In minte mi-a revenit imaginea barbatului din visele mele. Aporpierea, mirosul, buzele lui le cautau pe ale mele. Limba lui crea adevarate explozii in pieptul meu..ii raspundeam innebunita de tot ce traiam. Ma apuca cu amandoua mainile de pulpe si ma ridica cu fundul pe biroul meu .  Buzele lui coborau pe gat, pe sani, cu miscari tandre, imi deschide camasa, sutienul.. Il simteam in locul in care il doream cel mai tare. Un val de placere mi-a invadat toate celulele..Simteam ca placerea aceea imi va anestezia orice urma de ratiune as mai fi putut avea.  Mainile lui coborau usor pe coapsele mele, simteam biroul rece sub mine, il doream cu ardoare. 

Intr-o clipa de luciditate, am deschis ochii.

Eram intinsa pe birou, pe jumatate dezbracata, si uda. Imaginatia imi joaca feste? Ori am nevoie atat de disperat de un barbat in viata mea?


-Katty, te rog sa-mi anulezi toate intalnirile pe ziua de azi. Plec din oras!

-Ok, Esti bine?

-Da, am nevoie de putina liniste.



Am ajuns acasa dupa multe ore de stat in masina, nestiind unde sa merg, m-am intors acasa. Am dat drumul la apa fierbinte in cada, am turnat putin spumant cu aroma de vanilie, si am asteptat sa se umple cada. Am lasat hainele sa curga de pe mine, si m-am cufundat intr-u totul in apa. Simteam cum muschii mi se relaxeaza si starea de bine patrunde in interiorul meu. Ma las coplesita de emotii, si dau frau liber lacrimilor ce stau de multa sa cada. 

Am ajuns o sclava sexuala, o femeie dependenta de sex si afectiune. Sunt indragostita de Martin? Am sunt obsedata de el? Nici macar nu ne-am sarutat, de ce reactionez asa la amintirea lui? Trebuie sa ma vad cu el? Poate asa dispare aceasta obsesie..

Am iesit din cada, mi-am ales cu grija o rochie pana mai jos de genunchi , neagra, din dantela, fara maneci. Am ales o pereche de sandale cu barete aurii, mi-am aranjat putin parul, lasandu-l liber in bucle mari, Apoi am parasit camera mea, lasand in urma un miros puternic de parfum scump. 

Am parcat in fata unui bar, unde din discutia ce o avusesem in avion, isi mai petrecea el noptile. M-am asezat pe scunul inalt de la bar, si am cerut un martini Roso, cu putina gheata. 

Am aruncat o privire in jurul meu , nimic. 

Nu era aici. Sa-l astept? Sa plec? o sa-mi termin bautura si plec, a fost cea mai proasta idee sa vin sa il caut, trebuia sa stiu. Probabil este in luna de miere. Ce sa caute un barbat insurat intr-un bar, la ora asta?

Mi-am terminat martini-ul, am platit, mi-am luat poseta si m-am indreptat spre usa de la iesire.

-Sofia?

Vocea mult prea cunoscuta mi-a facut inima sa bat cu putere, nu stiam ce sa fc, cum sa reactionez. Era atat de aproape de mine, puteam sa-i simt respiratia , simteam ca imi pierd echilibrul. Inghetasem. Aveam inima la electosocuri intr-un corp care nu mai facea nicio miscare. Cu un ultim efort, m-am intors cu fata spre el, si am zambit. 

-Buna Martin. 

-Ce cauti pe aici?

-Frumos mod de a ma intampina . 

-Scuza-ma, nu ma asteptam sa te mai vad. Ma bucur ca ne-am intalnit. Vin-o sa bem un pahar..

Ne-am asezat la o masa retrasa, se uita in ochii mei, fara ezitare, fara vreo intentie de a ma saruta sau orice altceva.  Inima mea avea deja o rana care se acutiza cu fiecare minut care trecea si niciunul nu spuneam nimic.  Incet, incet, durerea mea se transforma in furie, si excitatie.

- Cred ca ar trebui sa plec, an indraznit sa spun cand insfarsit mi-am terminat paharul cu vin.

-Nu pleca, mai stai. 

M-a prins de incheietura mainii, si ma privea rugator.  Nu aveam cum sa il refuz.

-De ce?

- De ce vreau sa mai stai?

-Da

-Imi face placere sa te privesc, esti foarte frumoasa.

 Simtea ceva pentru mine? Se poate sa simta si el ce simt eu?

- Sofia, de cand ne-am intalnit la aeroport, nu trece minut fara sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca ne-am fi sarutat in avionul acela, ce s-ar fi intamplat daca te cautam, tanjesc dupa atingerea ta. Vreau sa-ti simt pielea fina sub mana mea, vreau sa te simt, vreau sa fi a mea. 

Ii puteam simti mana pe piciorul meu, urca incet, pana pe coapsa. Nu stiam ce sa ii raspund. 

-Martin, nu e bine ce faci..

-Sti si tu ca e.

-Nu, esti logodit.

-Vin-o la baie..

Exces +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum