Michael pov*
Mă trezesc dis de dimineață și îmi caut un costum negru de firmă . Stai , îmi lipsește cravata ...cravata... cravata...aici este! Îmi fac o freză de aia decentă și îmi trag părul peste cap că un copil sfânt. De parcă nu aș fi eu sfânt , și întrec bieți sfinți . Îmi iau mașina și pornesc spre casa lui Angel.ANGEL: Unde ești?(la telefon)
MICHAEL:În trafic , tu?
ANGEL:Te aștept ca un turbat , mai sunt 3 minute până la 10. Și pun pariu că o să întârzi .
MICHAEL: Stai liniștit ajung la timp . Doar nu îs așa mitocan să întârzi la prima mea întâlnire cu socri mei.
ANGEL: Uite , mai sunt 2 minute!
MICHAEL: No problem ! Se rezolvă. Ne vedem imediat.( Bag needforspeed și conduc ca cum aș fi urmărit de poliție)
ANGEL: Mă duc să deschid ușa dar Michael nu a ajuns. Cred că își bate joc de mine .
Michael pov*
La naiba , nu am timp pentru o parcare normală așa că fac o parcare de aia ca în filme , întorc mașină periculos de mult și o parchez la fix.ANGEL: Uau , nu am știut că ești un pilot de curse.
MICHAEL: Orice pentru tine.
MAMA: ANGEL?
ANGEL: Da mamă.
MAMA: Presupun că acesta este prietenul tău. Intră tinere.
MICHAEL: Desigur , Încântat de cunoștință my lady.( Și îi sărut mâna)
MAMA: Încântată de cunoștință. Poți să îmi spui Hyuna dacă vrei.
MICHAEL: Încântat de cunoștință Lady Hyuna.
HYUNA :Vai ce drăguț ești.
TATA: Am auzit că fiul meu și-a făcut un bun prieten , așa că am vrut să vă cunosc . Eu sunt Daiky .
MICHAEL: Încântat de cunoștință. ( Și strângem mână)
HYUNA: Deci , cu ce se ocupă părinți tăi. Cu siguranță sunt niste persoane importante.
MICHAEL : Să spunem că lucrează cu ăla de sus.
DAIKY:Ce vrei să spui fiule ?
ANGEL: Părinți lui Michael sunt.....
MICHAEL: ( cu o față mai tristă) Au decedat cu 5 în urmă într-un accident.(pe naiba accident)
HYUNA: Ne pare rău.
MICHAEL: Să nu vă pară.
ANGEL: Tată , unde sunt Tadashi și Saku ?
DAIKY: I-am trimis cu niște treabă.
ANGEL: Michael vrei să vi în cameră mea să ne uităm la un film ?
MICHAEL: Da , desigur.
Michael pov*
Urc un etaj , și intru întro cameră mare și modernă, parchetată cu un parchet alb și un covor stufos și pofos negru pe jos. Un pat enorm și spațios zici că era de prinț. Și de parcă nu lipsea nimic o plasmă de 3 și 4 metri, la ăsta poți să faci cinema cu toți vecini.ANGEL: Deci ce film vrei să vedem?A și să nu uit sunt camere de supraveghere. Camerele pot vedea dar nu aud.
MICHAEL: Cred că îți bați joc de mine. Băgamiaș p*** în ele camere.
ANGEL: Ți-am spus că trebuie să îți pui pofta în cui până pleacă părinți mei.
MICHAEL: Mai vedem noi.
ANGEL: Ce zici de un film horror?
MICHAEL: Sigur nu te speri dacă vezi unul de ăla?
ANGEL: Nu mă speri nu îți fă griji.
MICHAEL: Atunci lasă-mă să aleg eu unul.(l-am ales pe cel mai horror de acolo)
Michael pov*
Angel murea de frică , am ajuns pe la jumate din film și o picat curentul.MICHAEL: Angel?
ANGEL: Dda?
MICHAEL: Am scăpat de camerele de siguranță.
ANGEL: Ce?
Angel pov*
Michael mă trage la el în brațe și mă sărută pasional și sălbatic. Zici că îi era foame de parcă nu mâncase de zile întregi. Intră în lăcașul meu umed și îmi invită limba la un joc periculos de distractiv și romantic.MICHAEL: Vreau mai mult.( fac o fată de cățeluș)
ANGEL: Nu , părinți mei sunt aici.
MICHAEL: Nu îi poți trimite mâine acasă?
ANGEL: Nu pot , deși aș vrea.
MICHAEL: Dar nu mai pot rezista.
ANGEL: Nu mă interesează faci regim, ți rețetă până plecă.
CITEȘTI
Murdered Love
RomanceCe se întâ când un criminal care ucide din placere (Michael) şi un baiat bogat şi răsfățat (Angel) se întâlnesc? Dar când se îndrăgostesc unul de altul? Hei lume asta este prima mea poveste este yaoi. PS daca nu va place nu citiţi.