sev beni delicesine...

99 41 2
                                    

Yine ev yolları, yine karanlık gece ve gece giderek kırmızıya boyanıyor adam. Gözlerim yorgun görünüyor olabilir. Ağladın mı yoksa diye sorma. Ağır çekimde gülüşlerim var gözlerimde, senden haberleri yok kaldırımların. Bana küfrettiklerini düşünüyorum. Bazen takılıyorum, düşüyorum. Umarım aklın başına gelmiştir" diyor bir tanesi. Ben korkuyorum, etrafıma bakıyorum. Deliriyor olabilirim. Ölüyor gibiyim ama yaşadığından da eminim adam. Sen hep yaşa, çok yaşa. Ben ölene kadar dayan en azından.Bende anlamadığım derin duygular içersindeyim. Bilir misin bilmem ama bil dayanamam. Bil İstedim. Nefes al; Her nereye kaybolduysan çık gel ara sıra. Şimdi olduğu gibi, birazdan gideceğin gibi.Yok et bedenimi; Sakin ol ve terket beni. Nefes ver; Öyle uzakta ver ki nefesini. Rüzgarlara iç çekmek zorunda kalmayalım. Ben ve sensizliğim, diyorum. aklımı karıştırıyorum yokluğunda. Gece giderek kırmızıya boyanıyor ve ben hala ciddiyim .
Aşka kelepçe vurulmaz. Sana geliyorum yollar çok karışık ve aşırı sağanak yağmur yağıyor. Biraz geç kalacağım. Çünkü; aklımın silgeçleri çalışmıyor. Bütün ışıkları yanıyor üzüntümün, en azından önümü görebiliyorum ama yine de geç kalacağım ve şimdiden beklettiğim için özür dilerim. Geldiğimde sev beni delicesine. Çünkü kara bulutlar gibi dolu olacağım ve hiç çıkarma benim olma bilincini aklından. Yanındayken bile...

KAYBETTİK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin