2. Bölüm

2.5K 77 21
                                    

MARİNETTE

Tahmin ettiğim gibi çok yorucu olmuştu bu gün gün. Halkmold sağolsun bize bu gün tam 2 tane akuma göndermişti. Eve gider gitmez uyudum ve tabi tikki ye kurabiye vermeyi de unutmadım. O da çok yorulmuşu.
Uyandığımda Annemin yüzü ile karşılaştım o beni akşam yemeğine cagiriyordu. Elimi yüzümü yıkayıp masada yerimi aldım.

ADRİAN

Akşama kadar uyumuştum yorgunluktan. Salona geçip baş köşeye oturdum ve yemeğimi yeme başladım. Yine masada tek başımaydim neysek buna alışiktim annem ve abim gittiğinden beri. Onlar gittikten sonra babam bana kötü davranmya ve umursamaz birşey mişim gibi davranıyordu. Akşam yemeğini yedikten sonra odama çıkıp. Televizyonu açtım hiç birşey yoktu sıkıldığım için televizyonu kapadım. Plagg hala uyuyordu.

Adrian;
- plagg hadi uyan bir yere gitmeliyiz
Plagg:
- kamambert namm harika

Ahh olamaz rüyasında bile kamambert yiyor. Hemen mutfağa inip bir tane aldım ve plagg in yanına gidip önüne kamambertkoydum. Beş dakika içinde uyandı ve hemen dönüştüm.

Adrian:
- Plagg pençeler!!

Dönüştüren sonra camı açtım. Marinette in camın gelince içeri baktım. Uyuyordu bu saat te uyuması biraz garip ama neyse. Cama vuruyorum birkaç kere ama olmuyor. En iyisi balkondan girmek diye düşündükten sonra balkona gittim. Kısa süre içinde marinette nin odasına girdim uyuyordu hiç birşey olmamış gibi. yanina gittim. Harika uyuyordu elimi saçlarında gezdirdim çok yumuşak. Gozlerimi kapatıp elimi bütün tuz hatlarında gezdirdim Çok narin bir kız, hemen kırılacak üzülecek biri ama bunlara göğüs de gelebiliyor.

MARİNETTE

Birden irkilip uyanıyorum karşımda kara kedi yi görünce rahatladım. Ama benim uyandığımı görmüyor du çünkü gözlerini kapatmış,elini benim yüzüme koymuş ve elini yüzümde gezdiriyordu.

Marinette:
- Kara kedi?
Kara kedi:
- marinette, şey ben öylesine gelmiştim yani beni yanlış anlama ben öyle yapmak istememiştim.

Panikliyor benim yanımdan kalktı tan geldiği yönden geri gidicekti ki kolunu tuttum bana döndü

Marinette:
- Dur bekle,nereye gidiyorsun?
Kara kedi:
- Ben öylesine gelmiştim istersen gidebilirim?
marinette:
- Gitme kal lütfen
Kara kedi:
- emin misin?
Marinette:
- eminim hadi geç otur

Birlikte yan yana oturduk.

Marinette:
- napiyorsun
Kara kedi:
-iyi, sen?
Marinette:
- iyi, solgun gibisin ne oldu?
Kara kedi:
- evet yine babam beni sevmiyor hep dışlıyor o ne istiyorsa onu yapıyorum ama o bana hiç ilgi göstermiyor şey üzgünüm seninde kafanı sisirdim özür dilerim. Ben gitsem iyi olucak.
Marinette:
-kedi, yeter artık hep gidicem diyorsun kafamı sisirmedin hem sen neden bu kadar üzülüyorsun bu kadar üzülmene gerek yok. Senin sadece sevgiye ihtiyacın var.

Ahh kedicik ne kadarda masumun sen çok çabuk üzülen birisin ama cok iyi kalpli ve aşıksın birine ama kime acaba.

Kara kedi:
- Ben gitsen iyi olucak geç oldu zaten sende uyu artık
Marinette:
-Bu seferlik seni bırakıyorum ama seni yarında beklicem
Kara kedi:
- kötü birşey olmazsa gelirim

Pencereyi açtı gitmeden önce bana baktıktan sonra el salladı ve gitti. Pencereyi kapattım o sırada tikki çıktı ortaya

Tikki:
- nasılsın bakalım?
marinette:
- Kedicigin çok yarası var çok kötü zamanlar yaşamış ama hepsini anlatıyor
Tikki:
-bencede hadi yatma vakit sabah okul var
Marinette:
-iyi geceler
Tikki:
- iyi geceler marinette

Ugur Bocegi İle Kara KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin