Manchester şehrinde ingilizce bilmiyorduk ve kurslara gittik ve ingilizceyi öğrendik insanlarla konuşabiliyorduk orada ev satın aldık hayat normal gidiyordu taa ki o televziyon haberini duyana kadar haber şöyleydi "bir evde cin saldırısı " biz çok korktuk ama bu şehirden ayrılamazdık kurulu bir düzenimiz vardı evde birisi televziyon izliyordu ama bütün ev halkı odalarındaydı ve ben çok korkmuştum salona indiğimde birisinin iskeleti duruyordu ve kanlarla doluydu koltuk bu k.kuzenimdi ama artık çok geçti kurtaramazdım ev sakinlerine tam haber verecekken birisi beni yakamdan tuttu bu k.kuzenimdi ve içine cin girmişti çığlık attım yarım saat boyunca kurtulmaya çalıştım tam ölecekken kafasına bıçak attım ve kurtuldum psikolojim bozulmuştu hemen aileme gittim haber verdim onlar Yüzümdeki kan çiziklerini gördüler çok korktular ve evi yıkmaya karar verdiler ama yıkamadılar belediye izin vermedi gece olmuştu herkes yatmaya gitmişti saat sabah 5 idi banyoya gittim saçımı düzeltirken aynada bir cin vardı bu k.kuzenimin ruhu idi ben çığlık attım tüm ev halkı uyandı ve ben burada ruhların gezdiğini gördüm dedim kimse inanmadı bana sadece (mustafa ,Şule , ablam,) inandı ve biz o evden ayrıldık birkaç gün sonra gazetelerde "cin saldırısı 14 ölü" diye yazılmıştı.