...

228 13 1
                                    

W tamtym rozdziale był polsat wiem ale to specjalnie 😉
... nagle do pokoju weszła dziewczyna raczej opętana przez akume (chyba tego się nie spodziewaliście~dopis autorki) na sukience miała narysowane dwa ,,P'', nagle strzeliła w mnie swoją bronią, sprawiła że byłam jakby rozdwojona przed wyjściem powiedziała -jestem Powturka!- i wyszła, moja ,,podróbka" ;-; również wyszła. Poszłam do sklepu.

*podróbka Marinett*
Wspaniale! Marinett wyszła a Alex jest teraz moge mu wyznać moją miłość! (Ta podróbka jest zakochana w Alexsie) -Alex muszę Ci coś powiedzieć- powiedziałam -tak Mari?- odpowiedział -tego nie da się powiedzieć, trzeba to powiedzieć- powiedziałam i zaczęłam go namiętnie całować.

*Alex*
Myślałem że Mari już nic do mnie nie czuję, ja ją wciąż kocham.

*Adrien*
Postanowiłem odwiedzić Mari, przemieniłem się i gdy chciałem już zapukać zobaczyłem że całuję Alexa to mój kolega starszy odemie o rok Kiedy to zobaczyłem coś ukuło mnie w serce, nie rozumiem przecież kocham biedronke, OMG JA ZAKOCHAŁEM SIĘ W MARINETT dlaczego dowiedziałam się tak późno! Wróciłem do domu, było widać po mnie że coś mnie gnębi, -co Ci młody?- zapytał Plagg zajadając się camembertem, -nic Plagg- odpowiedziałem i położyłem się na moim łóżku (raczej na łożu~dopis autorki) -zjedz camembert to co pomoże- powiedział.

*Narrator*
Powtórka Marinett poszła, prawdziwa Marinett wróciła.

*Marinett*
Weszłam do pokoju, zobaczyłam Alexa a gdy on mnie zobaczył powiedział -o już jesteś kochanie- kochanie? -co?- powiedziałam zdziwiona -no wiem że mnie kochasz Mari- powiedział -ja nic takiego nie mówiłam!- powiedziałam, przecież ja nic nie mówiłam że go kocham! -przecież 10 minut temu całowaliśmy się- teraz mordka mi opada (xD) -Alex ja przecież byłam w sklepie (w biedronce, wiem mam obsesję~dopis autorki)- powiedziałam

*Marinett*Weszłam do pokoju, zobaczyłam Alexa a gdy on mnie zobaczył powiedział -o już jesteś kochanie- kochanie? -co?- powiedziałam zdziwiona -no wiem że mnie kochasz Mari- powiedział -ja nic takiego nie mówiłam!- powiedziałam, przecież ja nic ni...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zag dodał na instegramie nowe kwami!








Pisze rozdział czekając mame (jest i dentysty a ja czekam na poczekalni) napiszę dialog o czym będą najbliższe rozdziały 😉😘

Fiołkowe piękno~MiraculumsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz