Джесика влетя в стаята си, задъхана и седна на леглото си. Какво видя току - що ли? Защо е изплашена, объркана?
Вие как бихте реагирали, ако влезете в стаята на гаджето на ваша приятелка и го заварите да прави секс с момиче, плюс това познато момиче?
А най - лошото бе, че Камерън и Елизабет, поне това беше момичето, според Джесика, я видяха. Камерън погледна право към Джес когато тя влезе.
Въздъхна. Сети се, че е оставила парцала и кофата в коридора, пред стаята.
Изправи се бавно и излезе плахо, оглеждайки си. Тръгна по коридора. Щом стигна до мястото където бе оставила кофата я грабна и се затича пак към своята стая.
Беше в страх да каже на Луси, но от друга страна такава тайна може ли да се опази?
Беше станало 14:43. От половин час Джесика седеше на леглото си, с празен поглед, взирайки се в нищото. Толкова ли е трудно да имаш приятели? Джесика никога не е пазила тайна от приятелка, по простата причина, че никога не е имала.
Излезе от стаята си и почука на вратата на баба си. Тя ѝ отвори.
- Готово бабо, изчистих. - каза русото момиче бързо.
- А всичко наред ли е? - възрастната жена попита внучката си.
- Да? Защо да не е? - отвърна Джесика с усмивка.
- Тази вечер има гала вечеря, ще слезеш ли да помогнеш? - попита Мери-Лу.
- Да, да разбира се. - отвърна Джесика.
- Чудесно. Значи ще се видим там, сега ще си почина малко.
- Аз направо ще слизам бабо. - каза Джес и тръгна по коридора, като се размина с Камерън, който изненадващо, за нея - дори не я погледна.
Може би не я видял? Може би не я е познал? Дали?
Джесика вървеше към кухнята, когато чу някой да вика името ѝ.
- Ехо! Не ме ли чуваш?! - каза Луси, щом изравни темпото с това на приятелката си.
- А, бях за замислила, затова. - оправда се Джес.
- Къде отиваш сега? - попита чернокосото момиче.
- В кухнята.
- Жалко, щях да те поканя с нас на басейн. Отвориха един преди седмица, макар и да е закрит е много хубав.
YOU ARE READING
Do I deserve it?
Fanfiction" Проумей го, никога не можеш да избягаш от съдбата си. "