Proje ödevi-2

63 3 0
                                    

Ertesi gün okulda

Marinette'in ağzından: bugün öğretmenimize proje ödevini vereceğimiz gün. Bu yüzden bugün okula erken gittim. İlk ders tarih. Ondan sonra ise kimya. Okula gittiğimde neredeyse hiç kimse yoktu.
En azından benim sınıfımdan hiç kimse. Biraz bekledikten sonra juleka ve rose geldi. Onlara "Merhaba"dedim. Onlarda bana dedi.
Selamlaştıktan birkaç dakika sonra teker teker neredeyse herkes geldi. Alya ve Nino da geldi fakat Adrien ortalarda yoktu. İçimden "kesin her zamanki gibi yine geç kalacak" dedim.
Dersin başlamasına son 3 dakika kala Adrien geldi. Nedense hep düşündüğüm şeyin tersi oluyor. Neden bilmiyorum ama hayat bana biraz ters sanırım. Ben bunları düşünürken Alya'nın bana seslendiğini bile duymadım. Daha sonra Alya beni çimdirdikten sonra bir anda kendime geldim. Ve çığlık atmamak için kendimi zor tuttum.

Alya: kızım yine hangi hayal aleminde geziyorsun?

Marinette: hiç sadece Adrien'ını düşünüyordum. Yani o anlamda değil yanlış anlama.

Alya:hmm hmm evet eminim ki düşünmüyorsundur.

Marinette: hadi ama. Her zaman onu hep o anlamda düşünücem diye bir şey yok öyle değil mi?

Alya:*hmm acaba gerçekten de öyle olabilir mi yoksa bana yalan mı söylüyor? Emin değilim ama Marinette'e güvenmek zorundayım. O en yakın arkadaşım eğer bana yalan söyleseydi Adrien ile ilgili herşeyi yalan olurdu. Hem zaten neden benden bunu saklasın ki?

Marinette: Alya sen iyi misin? Alya.. ALYA!!

Alya: huh? Ahh!! Özür dilerim Marinette dalmışım.

Marinette: sorun değil ama son zamanlarda çok fazla dalmaya başladın. Bir sorun mu var? Eğer varsa bana her zaman anlatabilirsin. Tamam mı?

Alya: ben iyiyim Marinette. Birşeyim yok merak etme.

Marinette: tamam.

Adrien: merhaba kızlar. Nasılsınız? Bugün proje ödevini veriyoruz değil mi?

Marinette? Tabi ki.

Alya: evet.

Adrien: tamam.

*ögretmen derse girer dersi anlatır dersin sonuna doğru ödev dağıtır ve o sırada ders biter. İkinci ders kimya olduğu için erkenden yapan herkes ödevini masanın üzerine çıkarır ve beklerler*

Chloe: ahh! bu proje ödevine neden bu kasar uğraşıyorlar anlamıyorum. Yani ellerini kirletmeye o kadar meraklılarsa gidip ağaç falan dikebilirler.

Marinette: vay vay bunu söyliyene bak sen.! Bakıyorum da ödevini her zaman ki gibi Sabrina'ya yaptırmışsın. Bunu nasıl yapabiliyorsun gerçekten anlamıyorum. Geçen gün olan olaydan sonra hele ki.

Chloe: ben sana istediğim zaman istediğim şeyi yapabilirim diye demedim mi? Hah! Ama sen ezik birisi olduğun için asla yapamazsın!!

Adrien: yine başlıyoruz.!

Alya: aynen öyle. Bence yine öyle birşey olmadan Marinette'i durduralım.

Adrien: aynen katılıyorum.

* Adrien ve Alya ikisinin yanına goder ve aralarına girmeye çalışırlar. Tam o sırada Chloe bunu fark edip Adrien'ının boynuna sarılır ve biraz hafifletmeye çalışır.*

Chloe: Adrikinss... oyyy benim tatlı Adrien'ım bana mı gelmiş?

Adrien: e-eheheh... Chloe lütfen artık Marinette'e bulaşma.

Chloe: ne!!?? Sen onun tarafından mısın?

Adrien: e-evet. Yo yo hayır. Yani evet. Ahhh!!! Ben tarafsızım tamam mı? Ayrıca Marinette benim arkadaşım sende öyle ama ikiniz kavga edince gerçekten üzülüyorum.

Marinette: hah!! Ciddi misin?

Alya: Marinette biraz sakin olmaya çalış.

Marinette: sakin mi? Ben zaten sakinim. Ama Chloe benim içimdeki kızgın ateşi alevlendiriyorrr!!!

Chloe:ahh!! Yardım et Adrien. Bu pasaklı bana birazdan saldırır.

Marinette:* ahh!!!! Bu kadarı fazla* yeter artık sen buna nasıl cesaret edersin? Herkesi kullanıp kendine fatda sağlama daha sonra kullandığın insanlara laf atma ve daha bir sürü şey. Ben Sabrina'nın yerinde olsam seninle kesinlikle arkadaş olmam. Tek arkadaşım olsan bile.! Sen bencil, şöhreti seven ama aslında hiçbir gücü olmayan birisin. Bu laflar sana az bile! Sen bunların hepsini hak ediyorsun. Sana birşey söyleyeyim mi? senin yerinde olsam bu olaydan sonra kimsenin yüzüne bile bakamam...!

Chloe: aha!!! Aha!!!

*Chloe ağlayarak gider ve kendini tuvalete kapatır*

Marinette: bu ona iyi bir ders olur.

*Adrien ve Alya'nın ağzı açık kalır ve sınıftaki herkes bir anda Marinette'e bakarak alkışlar*

Alya: se-sen muhteşemdin Marinette hiç bu kadar cesur olacağını tahmin bile etmemiştim.

Adrien: vay canına. ♥♥♥

*o sırada öğretmen gelir ve herkes ayağa kalkarak selan verir. Alya,Marinette,Adrien ve Nino proje ödevini vermek için öğretmenin yanına giderler*

Adrien: öğretmenim bu bizim proje ödevimiz.

Öğretmen: vay canına harika gözüküyor. Hadi gelin ve sunumunuzu yapın.

*dördü de tahtaya çıkıp hemen sunar.
Birkaç dakika sonra diğer gruplarda sunumlarını yapar ve ders biter*

Adrien: proje ödevinden A+ almamız çok iyi oldu.

Alya: kesinlikle öyle...

Marinette: evet.

Nino: evet dostum.

* okul zili çalar ve herkes eve gider bu sırada Chloe akumanın etkisindedir. Bir anda yine anti-bug'a dönüşür*

---------- To be continued----------

Miraculous Ladybug And Chat noirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin