Marinette: in ağzından: bugün sabah biraz erken kalktım. Neden bilmiyorum. Uyku tutmadı herhalde. Okula daha 2 saat var. Bende boş durmayıp hazırlanmaya başladım. Kış olduğu için kalın giyinmek şart. Bu yüzden üstüme çam ağacı ve Uğur böcekleri olan bir kazak giyindim. Kırmızı bir pantolon, gri bir atkı ve siyah bir mont giyindim. Çantamı hazırladıktan sonra aşağıya inip Tikki için yiyecek bişeyler aldım. Tabii ki annem sabah erkenden kalkıp pastaneye iniyo. Bende onun yanına inip yardım etmek istedim. Merdivenlerden inerken az kalsın düşüyordum. Ahh her zamanki sakarlıklarımdan biri de buydu. Ama merak etmiyorum da degil acaba ne zaman düşüp bir yerimi kıracam? Neyse olmamasını tercih ederim. Annemin yanına indiğimde annem bana " Günaydın canım neden bugün erken kalktın?" Dedi. Bende uyku tutmadı ve bugün gece yılbaşı var dedim. Annem zaten hemen kurabiye yapmaya başlamış. Bende ona süslemelerde yardım ettim. Tikki çantamdan hafifçe beni dürtükledi. Bende ona sessizce noldu? Diye sordum. Bana telefonumu açıp saati gösterdi. Tanrımm!! Zaman ne kadar da çabuk geçiyo anneme okula gideceğimi söyleyip onu öptüm. O da bana sarıldıktan sonra direk okulun yolunu tuttum...
.....To be continued.....