Special Ep part - 4 Christmas♡♥

31 3 170
                                    

Herkes sınıfa gider ama sınıfa giderken Adrien ve Marinette konuşmaya başlar

Mari: ne o? Neden Üzgünsün?

Adrien: dışarısı harika heryerde kar var. Bana Çocukluğumu hatırlattı....

Mari: karışmak gibi olmasın ama çocukken nolduğunu sorabilirmiyim?

Adrien: babam şimdi olduğu gibi bana çocukken de böyle davranırdı. Hiçbir zaman ne kardan adam ne de kar topu savaşı yaptım. Onu anlıyorum. Bana zarar gelmesinden korkuyordu ama şimdi?  Artık büyüdüm ve kendi başımın çaresine bakacak kadar da olgunum. Ahh... keşke bunların hepsi değişse...

Mari:*onun adına üzüldüm* eee... bak ne diyecem. Senle beraber okuldan çıkışta neden benim eve gitmiyoruz. Seninle kardan adam ya da kar topu savaşı fln yapabiliriz.

Adrien: bu harika olur. Bugün zaten babam yok yani geceye kadar evde yalnız oturacağıma seninle gelebilirim.

Mari: harika okul çıkışı o zaman anlaştık... hadi gel sınıfa gidelim.

Adrien: tmm.

Bayan bustier: evt çocuklar bugün de ders işleyecez.

Herkes: ahh hadi ama!! Off....

Bayan bustier: ama biraz farklı bir ders olacak. Yeni bir öğretmen sizlere kar ile ilgili herşeyi öğretecek. Ayrıca kar topu savaşında da kendinizi nasıl savunmanız gerektiğini öğretecek.

Not: aklıma başka birşey gelmedi arkadaşımla yazdığımda da bu böyleydi hiçbir değişim yok.😂

*Mari Adrien'a göz kırpar ve ona doğru fısıldar*

Mari: işte fırsat! :)

Adrien: evt *sonundaaa*

Not: Adrien'ı çocukluğuna döndürdüğüm için herkesden Özür dilerim 😂😂

Herkes bahçeye çıkar

  

      ....To be continued....

Not: kısa kestim çünkü iki bölüm olacak yani bugün iki bölüm gelecek bu biraz kısa oldu ama diğer bölüm uzun olacak.:)

Miraculous Ladybug And Chat noirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin