Adrien'ın kaderi

44 3 0
                                    

Marinette'in ağzından: dün ki gizemli süper kahramanı aklımdan çıkaramadım. Nerden geldi? Acaba onun da sonu Lila gibi mi olacak? Ya da mucizesinin özellikleri ne? Gibi aklımda bir sürü soru var. Daha saat 08:00 ilk defa bu kadar erken kalktım yani okul günleri içinde. Okul saat 10:00'da başlıyor bende ne yapacağımı bilmiyorum. Hazırlandım. Ve Aşağıya indim. Annemler benim erken kalktığımı görünce çok şaşırdı. Bende normal diyerek geçiştirdim. Annem erken kalacağımı tahmin edemeyip normal olarak kahvaltıyı hazırlamamış. Bende annemin işleri olduğunu görünce kendim hazırladım. Kahvaltımı hemen yaptım ve yukarıya çıktım. Tikki bana süper kahramandan bahsetti yani mucize kutusunda böyle bir mucize olmadığını söyledi. Bende şaşırdım. Acaba akumalanmış olabilir mi? Şüphelenmeye başladım ve araştırma yapmaya karar verdim. Eğer bir daha ki sefere onu görürsem sorgulayacağım. Neyse ben bunları düşünüp dururken beni Alya aradı. Ve okula erken gelmemi söyledi. Acaba önemli bir şey mi oldu yoksa sadece beni konuşmak için mi çağırdı? Neyse ki bugün erken kalkmam iyi olmuş.  Kendi kendime biraz düşündüm ve kendime sordum. Acaba Adrien ne yapıyor? Merak ettim son zamanlarda çok enerjik görünmüyordu yani dünden beri. Ama olsun bugün nasıl olsa görüşeceğim. Şimdilik okula çok çabuk gidip Alya'yı görmem gerekli.

Adrien'ın ağzından: sabah 05:00'ten beri uykusuzum. Hep aynı rüyayı görüp duruyorum. Artık kabusum oldu. Neden bilmiyorum ama sürekli annem yaşıyormuş ve benim yanıma gelip sen öleceksin diyordu. Çok saçma bir rüya ama yine de korkmaya başladım bu yüzden kaç saatir ayaktayım. Keşke beni uyutabilecek bir şey olsa diye düşünüp duruyorum
Okulun başlamasına 2 saat var hazırlanıp aşağıya indim. Babam odasında bağırarak birisiyle konuşuyordu. Ve benim adımı söylemişti.  Merak edip kapıya yanaştım. Birşey duyamayınca kapıyı biraz araladım ve dinlemeye başladım

G.Agreste: Hayır bu asla olmaz.

.....

G.Agreste: buraya gelmesi imkansız. Adrien burdayken hele asla.

......

G.Agreste: Andrew buraya gelirse nasıl bir felaket olur haberin var mı Zara?

......

G.Agreste: onu görmem gerek evet ama oğlumun buraya adım atması Adrien'ın ne kadar gücüne gider bilemiyorum.

......

G.Agreste: tamam. Sonra bu konuyu yine konuşuruz.

.....

G.Agreste: yeter dedim sana artık böyle birşey olamaz.

.....

G.Agreste: Adrien'ı tabi ki de seviyorum sen şaka mı yapıyorsun?

Adrien:* içinden* ne??!! Babamın duyguları var ve beni seviyor mu? 40 yıl düşünsem aklıma gelmez.

G.Agreste: artık kapatmam gerek Adrien'a bakacağım.

.....

Adrien: hemen kaçmam lazım.

Natalie: bay Agreste Adrien odasında değil.

G.Agreste: nasıl yani? Oğluma sahip çıkamadınız mı? Ahh!! Tamam ben onu bulurum belki kahvaltı odasındadır.

Natalie: oraya da baktım bay Agreste ama-

G.Agreste: nasıl yani?

Adrien: ben burdayım baba.

G.Agreste: Natalie bizi oğlumla yalnız bırak.

Natalie: nasıl isterseniz...

Adrien: bütün konuştuklarınızı duydum. Kimdi o? Neden buraya biri gelecek? Ve-

Miraculous Ladybug And Chat noirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin