Eve gittiklerinde Adrien'a herşeyi anlatırlar. Konuşmaları yaklaşık 2 saat sürer. Zaten saatte geç olmuştur bu yüzden herkes yatmaya gitmiştir.
Adrien yine uyuyamayacağını düşünüp annesini yanına çağırmıştır.Adrien: anne. Birkaç gündür hep aynı rüyayı görüyorum.
*Adrien annesine rüyasını anlatırken o sırada Marinette'in evi*
Marinette: acaba Adrien ne yapıyor? Onu çok merak ediyorum bana birkaç günden beri uyuyamadığını söylemişti.
Tikki: bilmem ki. Belki uyuyordur.
Marinette: onu görmeye gidecem.
Tikki: nasıl? Orası çok fazla uzak.
Marinette: hmm... ama Uğur böceği için uzak değil. TİKKİ BENEKLER!!!
Marinette'in ağzından: dönüşüp hemen Adrien'ın evine doğru yola koyuldum. Yoyomu evin çatısına fırlattım ve yavaşta kendime çektim. 3 dakikaya kadar orda oldum. Şansıma cam açıktı. Bir süre sonra Adrien'ın yanında bir kadın olduğunu gördüm. Sanki onu bir yerden tanıyor gibiydim. Çok da kafama takmadım. 1 veya 2 dakika daha yanında durup, Adrien'ı öpüp gitti. O fırsatı yakalayıp pencereden içeriye girdim. Hemen Adrien'ın yatağının ucuna oturup biraz ona baktım. Tam başını okşayacakken Adrien benim varlığımı hissedip, kolumdan tutup beni üstüne doğru çekti♥
Adrien: Uğur böceği?
Uğur böceği: e...heheheh (gergin)
Adrien: b-ben...
Burun buruna geldikten sonra Adrien beni yavaş yavaş öptü. Ben büyük bir şokla o anın tadını çıkardım. Birbirimizden tam biraz uzaklaşmışken yeniden beni kendine doğru çekti. Ve yine aynı şey oldu. Tam beni öptüğü anda normal halime dönüştüm.
Adrien: burada ne işin var?
Marinette: e..ehhh.... şey. .... ben seni merak ettim. Bu yüzden geldim.
Adrien: sana anlatmam gerekenler var.
Marinette: dinliyorum.
O gün biraz yorgun olduğum için Adrien'ın anlattıklarından sadece yarısını dinleyip uykuya dalmışım. Adrien çok geçmeden benim uyuduğumu fark edip uyuandırmamak için kendi yatağına koymuş. Ben fark etmeden sabaha kadar uyumuşum. Adrien ise benim yanıma gelip yatmış. Sabah olunca Adrien'ın annesi odaya gelip bizi birlikte görünce çok büyük yanlış anlaşılma oldu.
Mrs. Ag: aman Tanrım! !! Adrien'ın sevgilisi mi var? Bana söylemedi. Ahh Adrien....
Adrien: hııı!!! Anne!!! Olamaz olamaz olamaz!!!
Marinette: ne oluyor? Aman tanrım olamaz!!!! B-b-ben çok özür dilerim ahh Adrien beni neden uyandırmadın?
Adrien: ben senin uykunu bozmak-
Mrs. Ag: şşttt!! Sakin olun. Kimseye söylemem. Sanırım olayları az çok anladım. Şimdi siz ikiniz hazırlanıp okula gidin. Olur mu? Sanırım aynı okuldasınız.
Adrien: sen bir tanesin Anne.
Marinette: anne mi???
Adrien: evet annem dün gece sana anlattıklarımı duymadın mı?
Marinette: birazını duydum. Aslına bakarsa-
Adrien: tamam. Anladım.
Mrs. Ag: ben gidiyorum.
Marinette: bende gideyim. Ama biraz sonra...
Adrien: anlamadım.
Marinette: *fısıldayarak* uğur böceği olup da gitsem sence daha kolay olmaz mı?