Adelle,pe taramul magiei

27 0 1
                                    

Pe Strada Reginelor din Anglia, într-o casă mare locuia o fetiţa pe nume Adelle. Ea aveau doar şapte luni. Era foarte adorabilă şi zglobie! Îi plăceau foarte mult jucăriile şi să se amuze cu părinţii ei şi sora sa, Anne,care avea 4 anişor. Se iubeau foarte mult! Anne avea mare grijă de ea când mămică lor le făcea de mâncare. Adelle nu se plictisea niciodată când se juca cu surioara ei!
Numele mamei sale era Marie Morgan... era o femeie cu chip blajin şi ochi dulci,păr blond şi lung, voce cristalină şi era foarte iubitoare!
Tatăl lor, Christian Morgan, era un avocat foarte muncitor. Un om inteligent, solid, cu ochi căprui şi păr negru, o privire serioasă şi cuprinzătoare,dar acasă era un tătic marfă! Le amuza pe ficele lui si le pregătea deserturi delicioase!
Într-o zi când Anne era la grădiniţă si tatăl lor la serviciu , mama gătea prânzul. Adelle rămăsese puţin singură în camera ei jucându-se cu jucăria care atârnă de pat. O roti de trei ori către stânga şi... dispăru!
Mama sa se întoarse în cameră şi văzu pătuţul gol.
-Adelle! Adelle! Unde eşti draga mea?! Doamne... unde a dispărut?! Nici nu poate să meargă!
O căuta în toată casa dar nici urmă de ea. Se îngrijoră... Începu să plângă... Ce îi va spune soţului şi lui Anne?! Mai ales...unde a dispărut Adelle?! O situaţie foarte ciudată... şi suspectă...
Sună la poliţie şi povesti totul. Mergea dintr-o parte în alta a bucătăriei... Nu îşi explica cum a dispărut fetiţa ei dragă! "Oare a răpit-o cineva? Nu cred... am închis geamurile peste tot ,iar uşa o încuiasem cu un minut înainte. Altfel... cum?"
Îşi punea mii şi mii de întrebări...
Portalul o lăsase pe Adelle... pe tărâmul magiei,sub un copac. Pe acolo trecea o vrăjitoare care venise să ia urzici pentru licoarea ei magică. Auzi plânsul fetiţei... se uită ciudat la ea... nu mai stătu pe gânduri şi o luă ,pentru a fi slujitoare ei când va creşte mare.

Adelle,pe tărâmul magieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum