Probleme cu Mikey Jackson

8 0 1
                                    

-Bună, numele meu este Mindy Willi. Încântată!
-De asemenea! Eu sunt Sammy!
-Sper să ne înţelegem bine! Vrei să îţi prezint colegele tale de cameră?
-Desigur!
-Ea e Aghata! E cea serioasă... stă numai cu nasul în cărţi! Psst! Eu cred că trebuia să pice la Grupa Intelligent People. Hahaha! Sper că ţi-ai dat seama că eu sunt cea amuzantă!
-Cu siguranţă!
-Bun şi ultima atracţie a turului, Maddie! Ea e fata cu teoreiile lungi şi complexe...
-Bună, eu sunt Maddie, o fată de 11 ani născută în Argentina, după două luni m-am mutat în Spania şi apoi...
-Ne-am prins, soro! Ai călătorit mult! Dă şi explicaţii destul de lungi care nu îşi au rostul, dar e o prietenă foarte bună.
Uşa se trânti de perete. Se ivi în prag... Mikey.
-Ce se întâmplă aici? Cam multe râsete pe capul vostru! Ora de chimie începe în 10 minute!
-Doar imi prezentau camera! Apropo, eu sunt Sammy! Noua elevă...
"Sammy" îi întinse mâna. Mikey îi dădu una peste palmă.
-Hmm...alt mucos care a venit aici...Câţi ani ai?
-Am 9 ani.
-Mucoasă... vom avea probleme cu ea ,vă asigur!
-De unde şti tu? întrebă arţăgoasă Adelle.
-Mai are şi tupeu să mai zică ceva în faţa mea! Pitico,ai grijă, următorii ani ai tăi la această şcoală vor fi uii de chin! Îţi garantez!
Şi aceasta plecă şi trânti uşa...din nou...
-Oficial, cu Mikey Jackson vei avea probleme... spuse Aghata încet.

Adelle,pe tărâmul magieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum