-Nu pot să cred că mi-am întâlnit tatăl...
-Acum ai altceva de făcut! Să mergem! Deja am întârziat!
În 10 minute erau la şcoală. Intrară pe uşă.
-Hei, salut Emma! spuse o fată pe nume Maya.
-Hei ,Maya!
-Bună, Emm! spuse un băiat de la Fly-by, cu numele de Charles.
-Salut!
-Bună dimineaţa, domnişoară Ginny! îi zise Emma profesoarei de matematică.
-Bună dimineata, Thomson...!
-Oau! Câtă lume cunoşti !se miră Adelle.
-E o nimica toată! Şi tu vei ajunge să cunoşti toată scoala, ca mine!
Merseră în sala de repartizări. Acolo era un buton roşu,lucios şi mare pe care apăsai pentru a merge în grupa în care apare pe ecran.
-Cu curaj,apasă! îi spuse Emma.
-Bine...
Şi apasă.... Pe ecran apăru.... Grupa Sugar Land.
-Îmi pare rău... nu eşti în grupă cu mine... Sugar Land e la etajul unu. Ne vedem când ieşim de la şcoală!
-Dar...
Şi Adelle pleacă...
-Mă scuzi, sunt nouă, îmi poţi arăta unde este Grupa Sugar Land?
Din nefericire întrebă pe.cineva de la Grupa Black Blod.
-Descurcă -te! Să nu aud de afurisitii ăia!
-Bine... cam morocanos...
-Mă scuzi, de la ce grupă eşti, sunt nouă... şi m-am cam rătăcit...
-Sunt de la Sugar Land!
-Perfect! Şi eu am fost acolo repartizată! Îmi poţi arăta unde este, te rog?
-Cu mare plăcere!
Calităţile celor de la Sugar Land erau bunătatea,creativitatea şi modestia. Era o grupă destul de bună, ba chiar foarte bună!
Ajunseră la etaj unde scria, culmea, pe o uşă de caramel, cu sclipici "SUGAR LAND"
-Aici e,bun venit la Sugar Land!
Acolo toate camerele aveau câte un mic detaliu foarte interesant din dulciuri. Erau copii de treabă.
-Apropo, eu sunt Johnny!
-Eu sunt...Sammy! Sammy Watson! Îmi poţi spune Samm!
-Încântat de cunoştinţă, Samm! Să îţi prezint împrejurimile şi să îţi arăt camera ta. La ora 11:00 şedinţă de grup să te cunoaştem. Îţi voi da eu orarul.
-Mulţumesc! O întrebare, voi aveţi un lider sau cam aşa?
-Să zicem ...dar ai grijă cu ea...se numeşte Mikey Jackson şi a fost transferată de la Black Blod. Are un comportament destul de urât şi e arţăgoasă.
-De ce aţi puse pe ea ca lider?
-Doamna director,Polly ,a mutat-o de acolo pentru că a candidat de multe ori ca lider şi s-a implicat. Dar nimeni nu a votat -o. Și a zis că o va aduce aici şi ea să fie lider. Nu ieşim din cuvântul doamnei Polly.
-Nu-i corect!
-Ştim! Nimeni nu are curajul să o înfrunte pe Mikey şi să îi ia locul. Asta e problema...
CITEȘTI
Adelle,pe tărâmul magiei
AventuraVeţi afla despre o fetiţa de doar câteva luni care a călătorit printr-un portal pe un tărâm magic, pe care va avea o grămadă de peripeţii, dar se va lupta şi împotriva răului când va creşte.