Draco ,regele întunericului

21 0 1
                                    

Era o zi ploioasă...Ceaţă peste tot cât vedeai cu ochii...
Adelle se uita mâhnită la fereastra peșterii.
Ginger,aşa zisa ei "mamă " era extrem de agită şi o chemă în camera ei pe fată:
-Adelle!
-Da ,mamă!
- Pregăteşte imediat supă de miresme parfumate, o tocană de pandicorn şi o prăjitură Poc(Prajitura Poc-o placintă plină cu miere care dacă o bagi în gură explodează şi în gura ta rămâne conţinutul acesteia, e foarte delicioasă!)
-Dar...
- Fără dar! Fă ce îţi zic eu! Acum!
- Bine...
Ade se duse la bucătărie şi pregăti tot ce îi spuse mama sa.
Dintr-o dată se auzi un ciocănit puternic la uşă.
Adelle deschise... în pragul uşii se iviră doi spiriduşi uriaşi, iar din spatele acestora ieşi... Draco, regele întunericului, dar şi regele tărâmului magiei. Era foarte înalt, cu o pelerină neagră din catifea, ochi negrii şi înspăimântători ,parcă ar vrea să te înhaţe! Era o creatură ciudată: o combinaţie între un om şi un trol.
Fetiţa înlemni. Nu-i veni să creadă ce vede. "Un mutant în faţa uşii! Ce mai vrea şi ăsta? "
-Mă scuzaţi... vă pot ajuta cu ceva, domnule?
-Tu? Pe mine? Hahaha! Doar nu îmi spune că nu ai auzit de mine!
-Fără supărare, dar nu am auzit în viaţa mea de dumneavoastră...
-Ce?! Cum n-ai auzit despre mine?! Ginger,eşti întregă la minte?! Cum nu i-ai zis despre regele ei?!
-Ce rege...? se minuna Adelle.
-Împărate, normal că i-am spus despre dumneavoastră, dar ea e foarte uitucă şi nu mai ştie ce i se zice!
- Bun...să zicem că e ca tine! Dar în primul şi primul rând... cine e ea?!
-Ea e...e...e...fata...m-m-m-e-e-a...
-Fata cui?!
-A... mea...Vă voi explica!
-Ce să explici?! Eu nu ştiam că ai un copil! Impostoareo! Neroado!
-Staţi să...
- Nu mai stau! Îmi ajunge! Tu şi cu ea veniţi la castel! Acum!
-Vă rog! Vă explic...
-Faci ce zic eu sau te voi ucide cu tot cu ea!
-Da,împărate!
Cei doi spiriduşi le luară şi le duseră la castel prin acea ceaţă deasă.
Să vă explic: Regelui Draco,îi plăcea să facă vizită sătenilor în zilele ploioase şi ceţoase pentru a vedea ce e înneregulă la casa fiecăruia. Pentru că în zilele mohorâte oamenii nu puteau face treabă, venea şi le verifica, casele.

Adelle,pe tărâmul magieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum