-E chiar aici!Haide!
-Dar unde mergem?!
-Uite, aici stau eu,în căsuţa doamnei Piggy,sper să te primescă. Dar... nu spune că te chemă Adelle! Toată lumea ştie legenda, dar visul ei e să te cunoască şi nu e bună la a ţine secrete,iar aceste vorbe vor ajunge la urechile lui tata. Te vei numi... Sammy!
-Bine! Sammy mă cheamă!
Şi intrară în căsuţă...doamna Piggy spăla vasele şi cântă de zor:
-Tra-la-la-la-la, hop, hop,hop-si-asa....! Aaaa...bună Emma! Cine e micuţa ta prietenă?
-Ea e... Sammy!
-Ohhh...Sammy, încântată de cunoştinţă!
- De asemenea... spuse "Sammy"
-M-am împrietenit cu ea azi, şi nu are unde să stea, am vazut-o prin pădure şi mă gândeam, dacă doriţi să o găzduim măcar o seară?
-Desigur! Fără probleme! Intră mititico!
-Vă multumesc!
Domna Piggy le dădură la fiecare câte o porţie de supă de unicorn, apoi le dădu plăcintă cu afine.
Doamna Piggy era o femeie harnică, protectoare şi iubitoare. Era mică şi îndesată, cu un batic roşu pe cap, ochi blânzi şi păr alb şi un suflet nobil. Emma o iubea foarte mult!
-A fost o masă delicioasa! Vă mulţumesc!spuse musafirul.
-Mă bucur că te-ai simţit bine! E deja târziu, Emma, vreau să vă culcaţi!
-Bine, doamnă Piggy! Aşa vom face!
Se spălară pe mâini şi pe faţă şi plecară în pat.
Dormiră buştean toată noaptea!
Dimineaţă, avea să le aştepte o zi palpitantă!
CITEȘTI
Adelle,pe tărâmul magiei
AdventureVeţi afla despre o fetiţa de doar câteva luni care a călătorit printr-un portal pe un tărâm magic, pe care va avea o grămadă de peripeţii, dar se va lupta şi împotriva răului când va creşte.