Hanım Anne ❤

62 2 2
                                    

Son yazdığım notun üzerinden bugüne bir sene geçmiş.. koca bir sene neleri değiştiriyormuş meğer.
Bu bir senede beş defa Urfa'ya gidip gelmişiz. İki defa annemlerin yanına İzmir'e gidip gelmişim. Sayısız kez Van'da konaklamışız. Iğdır yan komşu olmuş, trilyon defa ağırlamış bizi, sınavlar, alışverişler, gezmeler, yemekler için.
Dokuz defa sınava girmiş, bütlere kalmış, sorularla uyuklamış, bir sürü ÖSYM kalem seti toplamışım (eşiminkileri saymıyorum bile 😃)
Evim değişmiş, düzenim değişmiş, komşularım değişmiş, bir tek şu Doğubayazıt değişmemiş (daha da değişmez!! yıl olmuş 2016 daha yeni 'avm' yapılıyor (iş merkezi daha doğru bi' tanım) 😑) (neyse ki Gürbulak'a taşındık, mahrumiyet bölgesi amma oradan (lcw bile yok!!) iyidir)
Bir sürü bardak kırmış, sayısız çay kaşığı kaybetmişim (muhtemelen hepsini sofrayla silkeledim) Dört yıldır sayıkladığım kızartma tenceresini almış, telini bi defa kullanıp kaldırmışım.

Bes düğün geçmiş aileden, üç ölüm.

Anne adayı olmuşum, anneliği tatmışım, tatlı heyecanlar yaşamışım..
Aaa! Güldü! Gığıldadı! Elimi tuttu! Kafasını kaldırdı! Sese döndü! Parmağını emdi! (oğlanı iki hafta aç bırakmak da dahil mi ki?😞)
Hanımlık'la Annelik'i bir arada yürütememiş, "Yar bana bir yardımcıııı" diye ortalığı inletmişim.
Mini mini kıyafetleri sayısız defa yıkamış, ütülemiş, koklayıp koklayıp sevmişim👼


Bu yazıyı da taslak halinde bırakmamın üzerinden aylar geçmiş... Totalde 2 seneye yakın kaybımız var. Sağlık olsun. Yeniden başlıyoruz hanımkızlar! Toplaşın! Kitabı düzenleyip farklı heyecanlara yol alacağız ♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hanımkız'ın Not DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin