SOĞUK HASTANE DUVARLARI

15 0 0
                                    

"Bir şeyi yeterince uzun seyredersen;  o şey, şiir olur"

        Yine o koku.  Nasıl tarif edilir bilmiyorum ama canı cehenneme . Çocukluğumdan beri değişmeyen kokulardan biri .
     

     Bir insanın yüzünü unutabilirsiniz.  Bir insanın sesini de unutabilirsiniz ama kokusunu unutamazsınız.  Bunun beyinle bir alakası var sanırım ama kalp de etkili bence . Ben onun kokusunu duymadım tabii kullandığı şampuanı biliyorum.  Kardeşim de aynısını kullanıyor . Tamam . Şampuan şişesine sarıldığım dogrudur. 

      Annem ve babam karşımdaydi.  Annemin ağladığını şiş gözlerinden anlayabiliyordum.  Babam?
Normalde sert ifadesi hiç bir zaman bozmazdı . Ne olmuştu da ağlamıştı? 
Duvara baktım . Maviydi . Tıpkı onun gözleri gibi soğuktular.  Sessizliği bozan annem oldu.
Olabildiğince yumuşak bir sesle:

-Nasılsın kızım?
Kızım dedi "-m"

-bilmiyorum. 
                
Yanıma oturdu . Yaralarıma dokundu.  Vücudumun her yerinde kesikler vardı.  Ve çekti sarıldı bana . Saçımi okşadı.  Çok güzeldi . Peki neden ağlıyordu?

-Ağlama!           Diyebildim .
                              Daha çok ağladı. 


Soğuk hastane duvarları bile sanki ona üzülüp az da olsa yumusamışlardı.  O an fark ettim de babam da ağlıyordu. 

                              ---------------

Beden eğitimi dersindeyiz. Bütün herkes dışardayken biz kantinde oturuyoruz.  Ben , Cey ve Ördek . Şarkılarımızı açıp , aşklarımıza ağlıyoruz . Ördek defalarca kez kandığına , Cey imkansızına;  bense gidenime ağlıyordum.  Geri gelmeyenime.  Icimde öldürdüğüme.

        Kimse birbirine ağlıyor diye kızmıyor;  durdurmaya çalışmıyordu.  Çünkü hepimiz acı içindeydik.  Birbirimizin acısını bildigimizden ses çıkarmıyorduk.  Birbirimizin göz yaşlarını siliyor ama ağlama diyemiyorduk . Dışardan üç deli veya salak olarak gorunebiliriz ama açıkçası kimseye ne?

Insanlar gelmeye başladı.  O da.  Hala ağlıyoduk.  Iste ordaydı.  Görmüştü beni ve yüzünde endişeli , şaşkın ve sorgulayıcı bir ifadeyle bana bakıyordu.  Onu gördüğüm gibi sildim göz yaşlarımı ama ağlamaya devam ediyordum.  Hala bana bakıyordu ve yiğitle dışarı çıktı.  Iceri girdiği zaman hala bakıyordu . Korkmuş gibiydi . Neden korkuyor ki.

Ceortis*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin