"Kaybedicek bir şeyiniz kalmadığı zaman özgürsünüzdür"
Yağmur çok şiddetli yağıyordu . Insanlar şemsiyelerini açmaya veya kuru bir yer bulmaya çalışıyorlardı ve ben. .
Tabiiki kapşonum olduğu halde takmayıp koşacağıma daha da yavaşlayıp , kulaklıklarımla nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum .Hani psikopat olarak nitelendireceğiniz hatta ilk görüşte anlayabileceğiniz tipler vardır ya işte ben o tiptim. Sanılanın aksine satanist degilim hatta on iki tane kedim var ve biri hamile :) Dışarıdan çok sert göründüğümü , umursamaz biri olduğumu, belalı biri gibi gözüküyor olabilirim. Zaten öyleyim.
Dokuzuncu sınıfım fakat ruhen çökmüş durumdayım. Insanlar aynı ve anlamsız geliyor. Okulumda ki çoğu kız ilgi düşkünü ve çoğunun yüzünde bizim evin duvarında olan boyadan daha çok boya var . Iğrenc. Erkeklere gelirsek bazıları (çoğu) salak. O ilgi düşkünü kızların kuyrukları olanlar , kendini tanrı sanatlar , boş iş müdürleri ve abazalar gibi gruplarda inceleyebiliriz. Hocalara gelirsek aram gayet iyi . Müdür ve müdür yardımcısı kankalarım ve beni destekliyorlar . Anormal olsam da zekiyim. Ve bu onların gözüne girmemi sağlıyor. Derslere calışmıyorum ve derslerde kitap okuyorum. Hocalar ilk başta kızsalar da notlarım iyi gelince bir şey demiyorlar.Eğer size sert ve her an saldıracak gibi bakan kısa saçlı (küt gibi garip bir şey) , kulaklıklı ve kurt gözü gibi gözleri olan bir kız görürseniz o büyük ihtimalle benimdir . Bana yaklaşıp Andrò deseniz yeter . Sandığızın aksine belki de arkadaş oluruz . Gülseniz gülümserim. Ben Deren Anròmeda S. Ve benim lanetli hayatıma hoş geldiniz.
"Drink up baby , stay all night .." Evvet işte bombok bir gün daha . 06.29 . Tabiki normal insanlar gibi yuvarlak saatlere kurmazdim alarmımı. Between The Bars . Son derece yavaş bir melodisi var . Uykum çok hafif ve bok gibi bir güne sanki iyi bir şey olacak gibi başlamamı sağlayan bir şarkı. (Tabiki gün bok gibi geçecek)
Saçlarım kurumuş fakat yüzüm biraz şişmiş. Berbat görünüyorum. Koltuğun üstünden aldığım içine benden üç tane daha girebilecek yer olan lacivert bir tişörtü ve klasik siyah kot pantolonumu gidiyorum. Saçlarım düz ve ince telli oldugundan pek bir sey yapmama gerek olmuyor. Telefon ve kulaklığimi alıp evden çıkıyorum. Kahvaltı etmiyorum çünkü midem bulanıyor ve üşengec bir insanım ölme tehlikesi yaşamadım sürece yemek yemek bile istemiyorum. Okulum evden uzak olduğu için şehir içini tercih ediyorum. Işte okul kapısı ve yine başlıyoruz. Sırtıma sert bir el darbesi yiyorum . Kim olduğunu tabiki biliyorum. CEY.