1. Küfreden, Kavgacı kızlar
Bu kız tipi durmadan küfür eder, yaptığından o kadar mesut ve o kadar gururludur ki cool olduğunu sanır, karşısındaki insanları ezdiğini sanır, o kadar muhteşem bir tiptir yani...
'"Bana az önce sürtük dedin ya, şunu açıklığa kavuşturalım istersen. Ben senin gibi ..................(bir sürü küfür) değilim. Bak kızarıyorum, sürtük değilim masumum' dedim ve etraftaki hayranlık dolu ifadelere baktım. Evet onu mosmor etmiştim, rezil etmiştim, kimse onun yüzüne bakamaz artık.
Bu yaptığımla kalmayıp saçlarına yapıştım, onu bir güzel dövmeye başladım. Sürtük elini bile kaldıramadı. En havalı bendim şu an..."
Bravo! Aferin sana! Benim anlamadığım bu 'masum' kızlar herkesi her şeyi dövüp her şeye küfrediyorlar. Ama 'sürtük'ler sadece sakız çiğniyor.
Cidden biraz kendinize gelin artık. Kavga, küfür ne zamandan beri marifet haline geldi? Ne zaman çekici bir olay olmaya başladı? Benim bildiğim hala eziklik, acizlik olarak algılanan bir şey. Lütfen...
2. Ben hak ettim zaten diyen kızlar
Bu tip bir Şekilsu'muz var, Allah da onun belasını versin zaten.
"'Beni duvardan duvara çarpmaya başladı. Ağzımdan burnumdan kanlar gelmeye başlamıştı. Ağlamaya başladın.
'Ağlama. Sen bunları hak ettin, şişkosun, eziksin, 17 yaşındasın ve hala bakiresin... Bense havalıyım, kendime ait bir barım var, bad boyum, efendime söyleyeyim 18 yaşındayım, her gün başka kızla birlikte oluyorum.'
Haklıydı, ne diyebilirdim ki? O yüzden beni dövmesine izin verdim.
Bizi gerçekten çok iyi anlatıyorsunuz kızlar. Size hayranım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Eleştiri Günlüğü
Phi Hư CấuCidden. Bazı kitapları okurken kan beynime sıçrıyor, bir tepki bir bilinç oluşturabilmek için bu yola başvurdum. Amacım içimdekileri kusmak. Neyse. Hoşçakalın.