Yazarların 'Acayip' Yazım Tarzları

1.8K 168 90
                                    

Evet, hepimizin genel sorunu... Yazım hataları, sıkıcı yazmak, konu bulamamak, vs, vs...

İşte şimdi yazar tiplemelerine bakalım...

1. Mesela bazı yazarlar şöyle yazıyor.

"Eve geldim, elimi yüzümü yıkadım, oturdum, yattım, kalktım, hey babam hey...."

Konu bulamadığı çok belli oluyor mesela, yani bize ne karakterin elini yüzünü yıkamasından. Utanmasa karakterin tuvalet anılarını yazacak.

Ha, cok meraklıysanız yine yazın o anıları. Ama bizi sıkmamak adına

"Oturdum. Elimi yüzümü yıkadım banyoda. Içtim sütümü şimdi de uyuyorum geniş yatağımda"

Muhabbet hala iğrenç ama en azından daha az sıkılıyoruz. En azından biraz devrik cümle kurun, bir şey yapın.

2. Bazıları da bu duruma düşmemek için olayı abartıyor. Örneğin

"Güneşin verdiği huzuru içine çeken siyah ve iğrenç karga benim yalnızlığımı gün yüzüne çıkarmaya kalmamış aynı zamanda eski sevgilim olan Badcan1'i unuttuğumu onu artık görmek istemediğimi, Badcan2'nin benim tek aşkım olduğunu..."

Uzadıkça uzar bu. Yani betimleme yapayım derken kelimelerin anasını ağlatan yazarlar da var. Biliyorum yazmak kolay bir iş değil ama yazamıyorsan kasmayı bırak. Ya da o an icin yazmayı bırak, belki ilham perin sana daha dogru şeyler söyler..

Bu başlığın devamı da olacak. Ve...

Ilk Eleştiri bölümümü okuyanlar kendileri için de eleştiri yapmamı istediler. Yarın bir tane daha yayınlayacağım.

Bana destek verenlerin yazıları daha çabuk gelir tabi ^^ Haftada bir iki tane yayınlamaya çalışacağım...

Yarın görüşmek üzere :))

Öpüldünüz :* Desteklerinizi bekliyorum :))

Wattpad Eleştiri GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin