Uzun Bir Aradan Sonra

750 83 51
                                    

Cümleye nasıl başlayacağımı gerçekten bilmiyorum. Okuyan var mı onu bile bilmiyorum ama yine de herkese merhaba!

Evet, uzun bir ara verdiğim için belki de okuyucu kitlemi kaybettim, şu anda da kendi kendime konuşuyorum. Önemi yok...

Geçmişe bakıyorum, yaptıklarımdan söylediklerimden pişman değilim asla, ama beni yanlış anlamayın diye bu yazıyı paylaşıyorum.

Wattpad ortamında kendimi her zaman yalnız hissetmişimdir, benimle aynı fikirlerde olan birilerini bulmak benim için hep zor oldu. Edebiyata bayılıyorum ama burada kimsenin amacı edebiyat olmadı, edebik bir iki cümle yazmak olmadı. Herkes nasıl çabucak ünlenirim, onun derdinde. Bu yüzden edebiyat bir köşeye atılmış...

Wattpad"den her zamanki gibi nefret ediyorum, çünkü hiç bir şey değişmemiş, her şey bıraktığım gibi.

Wattpad kitaplarını görünce kitap satım yerlerinde, çılgına dönüyorum. Ve alan o kadar insanı görünce...

Onun yerine kimse Tutunamayanlar'ı almıyor mesela...

Bir kaç ay önce Yabancı'yı sevdiğimi söylemiştim, orada beğendiğim şey badboy-masumgirl hikayesi falan değildi, edebiyattan bir şekilde yararlanılmasıydı örneğin... Başka kimse bu işi Öznur kadar ciddiye almamıştır sanırım...

Dolup taşıp geldiğimi falan sanmayın, her zamanki hayat neşem hala içimde!

Sadece wattpad'in bu huyundan nefret ettiğimi söylemek istedim, neyse ki sizler sayesinde yalnızlığım biraz azaldı. Benimle çoğu zaman aynı fikirde oldunuz, bunun için size minnettarım tabiki de :))

Bir arkadaşımız şöyle bir öneride bulundu. Rahatsız olduğunuz-klişeler, olaylar, vb- şeyleri yorum olarak yazarsanız bunları değerlendirip paylaşabilirim. Bu benim için de çok iyi olur, ne dersiniz?

Şimdi kim bana "hoşgeldin!" diyecek bakalim?

Yalnız değiliz, değil mi?

Önceki bölümle ilgili bir sorun oluşmuş galiba, yayınladığımı hatırlıyorum yorum falan da yapmışsınız hatta. "Biz Güçsüz Müyüz?" İsimli bölüm. Ama şimdi görünmüyor. Ne oldu anlamadım açıkçası, boşvermek en iyisi ^^

Başka bir zamana görüşmek üzere, hoscakalin!

Multi: En büyük aşkım Freddie Mercury. Ve süper bir şarkısı.

Wattpad Eleştiri GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin