1. Kızlar Beğenerek okuduğumuz bir kitaba kendi seçtiğiniz karakterleri koyarak hayallerimizin içine etmeyin. Affedersiniz ama durum bu.
Ben bir kitabı okurken hayal kurmayı çok seviyorum, karakteri değişik şekillerde hayal ederim falan. Ama karakter eklediğiniz gün her şey bitiyor benim için.
'Ben onu öyle hayal etmemiştim' diye triplere giriyorum sonra. Tamam biz yine istediğimiz şeyi düşünmekte özgürüz ama... bir kere o algı yerleşiyor zihnimize...
Öyle ki çok severek okuduğum bir kitap vardı, kızı hep değişik hayal etmiştim. Yazar karakter koymuştu, şans eseri denk geldim... Sonrasını hatırlamıyorum. Kitabı okumayı bıraktım, çünkü her gözlerimi kapattığımda aklıma o sevmediğim kız geliyordu, cok kötü zamanlardı :D Bir sürü psikoloğa gittim falan :D
Çok da abartmadan asıl konumuza gelelim.
2. Tamam karakter koydun eyvallah, yine okuruz, sorun değil... Neden o karakter hep Vini? Neden Francisco? Ya da neden hep Barbara?
Sorarım size neden? Neden her kitap kapağında aynı kişinin farklı versiyonu ve farklı ismi var?
Nedeeeeeeeeeennn?!
Çünkü çok yakışıklılar, seni aptal!Evet ama yakışıklılar diye sadist oldular, zoraki aşk yaşayan bir playboy oldular, bad boy oldular, cinsel içerikli kitaplarda her türlü pislik oldular, yetmedi bir de gay oldular, daha sayayım mı? Yazık yani adamların ki de can. Ne çektiler be? Fesat mod:on :D
Bir de tamam sen hadi Barbara ' yı koydun, tamam yine okuyoruz bak.
Peki Barbara neden okulun inek, kimse tarafından sevilmeyen, beğenilmeyen çirkin kızı? Ay ama cidden sinir krizi geçirmek istiyor insan. Barbara çirkin kızı oynuyorsa ben öleyim :D
Ha bir de şöyle bir şey var, neden bir kitapta bile yakışıklı, kaslı(kaşlı yazmaktan ciğerim soldu) Vini yerine göbekli Harun abi başrol oynamıyor? Sonuçta o bizim insanımız, her gün gördüğümüz insan?
Kafamda deli sorular :D
Öhm. Öhm. Nerde kalmıştık?
En son ne diyordum?
Ha evet! Barbara'yı kullandınız bari amacınıza uygun kullanın. Benim ciğerim soldu, ben öldüm artık.
Ve kapaklarda Vini'nin amerikan tişörtünü göre göre ya da Francisco'nun üstsüz halini göre göre iğrendik artık...
Neyse konudan çok sapmadan bir sona bağlayalım... Diyeceğim şu ki biraz alışılmışın dışına çıkın artık, cidden bıktık.
Ve bence Harun Abiyi bir düşünün ;)
Bir öneriniz, şikayetiniz olursa anında mesaj atmaktan çekinmeyin... Saygı kuralları çerçevesinde her türlü tartışmaya açığım ^^
Son olarak( bi bitmedi) benim yanımda olan, güzel yorumlarıyla bana moral veren BtL0076 ya çok teşekkür ederim. Ithaf yapmayı bilmediğim için buradan yazayım dedim. Canım bölüm senin, her ne kadar saçma sapan bir bölüm olsa da:D mazur görürsün artık.
Son olara-şaka şaka :D dahası diğer bölümde...
Sağlıcakla kalın. Öptüm :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Eleştiri Günlüğü
Non-FictionCidden. Bazı kitapları okurken kan beynime sıçrıyor, bir tepki bir bilinç oluşturabilmek için bu yola başvurdum. Amacım içimdekileri kusmak. Neyse. Hoşçakalın.