Multideki resim Mirelin kaldığı oda temsili tabi ordaki kız da.
İyi okumalar.
Soğuk her geçen saniye icime daha çok işlerken dizlerimi kendime doğru çektim.Yaslandığım fayansın soğukluğu beni daha çok titretirken ellerimle ayaklarımı az da olsa sıcak tutmak için iyice sıktım.Ellerimin ve ayaklarımın parmak uçları soğuktan morarmışken içimde acı bi gülümseme oldu ama bu gülümsemem kısa sürdü.Kapıdan gelen anahtar sesiyle irkilerek arkamı döndüm.Elinde küçük bir tepsiyle içeri giren kadın önüme doğru geldi ve durdu.Küçük tepsiyi yanımdaki oturağa koydu ve uzun eski elbisesinin içinden büyük paslı bi anahtar çıkardı.Kadının hareketlerini beynim bulanık gibi olduğundan tam olarak seçemesemde bana neler yaptığını çoğu zamanki gibi şimdide anlıyorum.Elindeki eski anahtarla bileğimdeki kalın kelepçeye soktu ve 'klik' sesiyle anahtar açıldı.Kadın tok sesiyle "yemeğini ye ilaç içcen" kaba telaffuzuyla yüzüne donuk bir ifadeyle baktım.Kadın rahatsız olmalı ki bana sert bi şekilde tokat atıp daha kalın bir ses tonuyla "yemeğini hemen şimdi yemezsen seni canavarla burada bırakır giderim" kadını tehtidlerinden korktuğum için tepsiye yavaşça uzandım.Kadının dediğini yapmazsam daha fazla dövüp canavarında beni hırpalamasına ve ısırmasına göz yumamazdım.Vücudumda can olmadığı için zorla elime kuru ekmeği alıp ağzıma götürüp küçük bi ısırık aldım.Kadın sabırsız bi şekilde mırıldanınca elimden geldiğince hızlı yemeğe çalışıyorum ama cansız ve vücudumdaki yaraların etkisi yüzüne bir kaplumbağadan farksızım.Kadın en sonunda dayanamayınca elimdeki ekmeği alıp bana "yeter yediğin bu kadar şimdi şu ilaçları al ve iç yoksa başına gelecekleri biliyorsun" korkudan hızla elindeki ilaçları alıp bir miktar su ile yutmaya çalıştım.Kadın elimdeki ufak bardağı hızla alıp yere attığında ürkekçe duvara sindim.Kadın sadist gibi korkmamdan zevk almış olacak ki gür bir kahkaha atı.Gülmesinin arasında ellerimi yine o kalın kelepçelere hapsetti.
Etrafımdaki görüntüler hızla bulanıklaşırken yine ilacın etkisine girdiğimi anladım ve usul usul bu soğuk odadaki soğuk acılarıma kucak açtım.Yavaşça kafamı soğuk zemine koydum ve beni yine hangi felaket ve kabusların beklediğine kafa yoramadan gözlerimi kapattım.
İnşallah beğenmişsinizdir ☁⭐🌈
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yazım yanlışları için üzgünüm.😃☁⭐🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Mavi
Novela JuvenilHayat acımasız gerçeklerden başka bir şey değildi. Ya şanslı olacaktın ya da ömür boyu mutsuz... Ben daha kaderin anlamını bilmeden beni mahkum ettikleri hayattan hiç ummadığım bir şekilde kurtulurken mutlu olmanın tanımını yeni öğrenmiştim.. Taa ki...