2.

3.8K 155 2
                                    

Pov's Harry:

- Emm... Harry? Pomogłyś mi to zdjąć? - zapytała się Megan wchodząc do salonu. Ja będę spał w salonie, a Megan u mnie.

- Jasne. - odwróciła się do mnie plecami, a ja zacząłem rozwiązywać te wszystkie sznurki, które podtrzymują ten cały gorset. Z tego co wiem to on jest do tego, aby dziewczyny wyglądały na chudsze, ale dlaczego dali to Megan? Ona jest bardzo chuda. Gdy jej to zdjąłem była praktycznie naga, tylko bieliznę miała, zasłoniła się szybko poduszką, gdy zobaczyła Nialla, który stał w drzwiach i się nam przyglądał.

- Niall wejdź do tego pokoju i stamtąd nie wychodź. - warknąłem, a Horan od razu wszedł do środka. Popatrzyłem na Megan, która nadal była zakryta poduszką, ale jej plecy i boki było doskonale widać. Była cała w siniakach, od tego zasranego gorsetu było wszystko poodbijane.

- Meg, poczekaj tutaj chwilę, przyniosę ci jakąś czystą koszulkę i spodenki. Jutro już wracamy do domu, nie martw się, twój pokój i twoje rzeczy są na swoim miejscu. - powiedziałem i przeniosłem swojej siostrze koszulkę i spodenki, od razu je ubrała i poszła do siebie. Niech odpocznie, jutro się wszystkiego dowiem.


Pov's Megan:

Poszłam szybko do swojego pokoju i położyłam się w ogromnym łóżku, ale nie mogłam spać, nie chciałam iść do Harry'ego, bo on musiał się gnieść na niewygodnej kanapie i jeszcze jak ja bym tam poszła, to by w ogóle się nie wyspał, więc poszłam do Nialla. Zapukałam cicho do drzwi, nie usłyszałam nic, ale i tak weszłam. Blondyn spał rozłożony na całym łóżku, wygląda tak słodko, szkoda, że nie wzięłam telefonu, ta... gdybym go jeszcze miała.

- Niall... posuniesz się? Proszę. Boję się sama spać. - powiedziałam potrząsając jego ramieniem.

- Co? A tak, tak. Możesz. - posunął się i mnie przytulił przekładając swoją nogę przez moje.






















____________________________
Do zobaczenia ;**

Sold   II N.H. II ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz