Sehun terus menampar wajah Jihyo. "Rupanya kau melacur dekat sini?!" Teriak Sehun. Jin terus menarik tangan Jihyo. Cuba untuk menghalang Sehun untuk terus mengasari Jihyo.
"Huh, hidup lagi rupanya kau? Ha?"
Jin tersengih. Sikit pun tak takut dengan Sehun.
"Jangan kacau Jihyo lagi.."
Sehun ketawa perlahan. Lucu apabila terdengar kata kata Jin. Dia memandng wajah Jin yang berubah serius itu.
"Bagi aku satu sebb."
Jin mendekatkan dirinya pada Sehun. setelah itu, dia mendekatkan bibirnya pada telinga Sehun. "shes mine.. so, forget about her.."
"Sial!" Teriak Sehun lalu menolak dada Jin. Jelas di matanya yang dia sedang marah.
Gedebuk! Jin terus menumbuknya. Tanpa belas kasihan, dia terus menumbuk wajah Sehun berkali kali. Sehinggalah Jihyo menarik lengan Jin agar berhenti.
Sehun terbatuk batuk mencari udara. Sesak naafas dibuatnya. Pipi dn matanya habis berdarh disebabkan tumbukan Jin.
"kau lupa satu saja Sehun. kau lupa yang kau sedang buat masalah dengan lelaki pembunuh ni!" Kata Jin lalu menarik tangan Jihyo agar meninggalkan tmpat itu.
♚♚♚
"Kita nak balik Gangnam terus ke?" Tanya Jihyo apabila melihat Jin sedang memandu ke bandar Gangnam.
"Yea.. klau tak makin teruk kau kena kacau.." kata Jin sambil fokus memandu.
Jihyo mengangguk. Tiada senyuman pun tercalit di bibirnya.
♚♚♚
"sehun-ah.. knpa dengan muka kau?" Tanya Chanyeol lalu memegang pipi Sehun yang bengkak.
"Si celaka tu lah! Dia tumbuk muka aku kau tau..." kata Sehun mengadu.
Chanyeol ketawa perlahan. "Apasal kau ketawa?" Tanya Sehun masih marah.
"Dalam dunia banyak lg perempuan.. kenapa kau tak cari yang lain.. aku nak tanya.. kau ni sakit ke?" tanya Chanyeol tak bertapis.
"Kau ckap apa tadi? Aku sakit?" Tanya Sehun marah.
"Janganlah marah.. aku.. gurau jelah."
Sehun memandangnya tajam. "Kau bergurau ke kau maksudkan betul betul?" Tanya Sehun."Gurau.. jomlah.. kata nak bercuti." Kata Chanyeol.
"Aku nak cari Jihyo.. kau nak ke mana mana pergilah.." kata Sehun lalu beredar.
♚♚♚
"Eh, kenapa balik hari ni?" Tanya Puan Kim agak terkejut apabila melihat anak lelakinya di pejabat.
"Selamat petang Puan Kim.." kata Jihyo lalu menundukkan kepalanya tanda hormat.
"Selamat petang..." balas Puan Kim agak terkejut. Hatinya mulai bersyukur apabila melihat mereka berdua berbaik baik semula.
"Saya dan Jihyo dah tengok site dekat Namsan.. memang sesuai sangat untuk destinasi pelancongan." Kata Jin.
"Ha, baguslah tu. apa kata kamu berdua cuti hari ni, duduk dekat rumah. Rehat sekejap.." kata Puan Kim.
"Memang nk rest pun." Kata Jin.
Jihyo mengangguk. Hanya mengiakan saja..
"Baguslah tu.. dah pergi balik.. kamu pun sama Jihyo. Jin hantar lah Jihyo balik rumah..." kata Puan Song.
"Tak pe Puan Song.. saya masih nak sambung kerja.."
"Ok.." kata Puan Song.
"Saya pergi ni.. bye.." kata Jin lalu pergi meninggalkan mereka berdua.
Puan Kim memandang Jihyo.. "Dia nampak lain sikit hari ni.." kata Puan Kim.
"Maksud aunty?" Tanya Jihyo pelik.
"Entah.. nampak lain sikit.." kata Puan Kim.
♚♚♚
"Sayang!!" Kata Jessica lalu memeluk Jin. Jin membalas pelukan wanita itu. Senyuman langsung tak lekang di bibir Jessica.
"macam mana dengan kerja?" Tanya Jessica lalu duduk di atas kerusi sambil memeluk lengan Jin.
"Saya.. saya... nak mandi." Kata Jin lalu melepaskan tangan Jessica dari lengannya. dia mulai rimas dengan sikap Jess yang gedik tak sudah sudah.
Jessica memandang Jin. Pelik dengan sikap lelaki itu. Kenapa dia layan aku macam ni tiba tiba? Detik hati Jessica lalu menggigit bawah bibirnya.
"Jin.." panggil Jessica.
Jin menoleh. "Yes?" Tanya Jin.
"Malam ni.. kita... ermm.."
"Im tired.." kata Jin lalu masuk ke dalam bilik mandi. Meninggalkan Jessica dengan wajah yang masam mencuka.
Dia mesti ada perempuan lain ni.. detik hati Jessica.. mulai bersangka buruk dengan Jin.
♚♚♚
"Hyung!!" Teriakan seorang lelaki membuatkan Jin terbangun dari tidurnya. Ju-Jungkook?
"Jungkook?"
"Kau asyik tidur je.. Jomlah.. kita jumpa Namjoon dengan yang lain.." kata Jungkook lalu menarik narik baju Jin.
Jin menggosok matany lagi. "Jinjja?" Tanya Jin seakan tak percaya..
"Ppaliwa!!" Kata Jungkook lalu menuju keluar rumah Jin.
"yah.. Jeon Jungkook!" Teriak Jin risau sekiranya Jessica melihatnya.
Jin segera berlari mendapatkan Jin sehingga keluar rumah. Dadanya menjadi sesak apabila ramai yang berkumpul di hadapan rumahnya.
"Kenapa ni?" Bisik Jin lalu segera meredah org ramai.
"Jungkook!!" Teriak Jin apabila melihat Jungkook terbaring lemah di atas jalan raya dengan lumuran darah.
Jin terus bertindak mengalihkan kepala Jungkook ke ribanya. Maknae yang masih hidup itu berusaha untuk bercakap.
"Hyung... a-aku nampak mereka.." kata Jungkook gagap.
"Mwo? Siapa? Jawab?!" bentak Jin sambi menangis.
"Aku nmpak kawan kawan kita sedang melambaikan tangan mereka ke arah aku.."
Jin tergamam.. "Jungkook... jangan tinggalkan aku.. jebal!!" Teriak Jin sambil menangis seorang diri.
Tbc...
O.o.. author nak tanya.. esok kan raya.. korng nak author update esok atau tk? Author tanya sebb mungkin korng busy dan tak ada masa untuk baca ff.. kalau ramai yang kata tak dapat on phone, author akan update lain kali.. maybe next week..anw, selamat hari raya.. maaf kalau ada terkasar bahasa ataupun ada perangai author yang korang tak suka ataupun korng geram sebb buat bias korng jadi jahat ke apa.. ini ff sahaja..
YOU ARE READING
The Unlucky Guy
FanfictionDibuli, dihina, diherdik.. semua itu dia dah rasa. Puas dia menangis. Tapi, pernah org peduli? Pernah org ambil tau? Pernah org kisah? Tak.. tak pernah pun.. org hanya lihat dia sebagai sampah. "Kau menangis pun tak ada guna... kau sama saja macam...