#2 Przyjaciel?

88 7 1
                                    

*Mary*
Nie mam za wielu przyjaciół, a chętnie poznałabym kogoś nowego.

* PÓŁ GODZINY PÓŹNIEJ*
Weszłam na instagrama i postanowiłam napisać do jakiejś osoby. Był to jakiś chłopak, nawet miło się z nim pisało. Trochę poprawił mi się humor.

*NASTĘPNEGO DNIA RANO*
*Mary*
Wstałam, dzisiaj poniedziałek niestety ehh.. ubiorę się szybko przemyje twarz i do szkoły. Ciągle myślę o tym chłopaku .. przynajmniej on mnie rozumie.

*W SZKOLE*
Idę i nagle olśnienie! To on! Oczywiście głupia nie zorientowałam się, że chodzi do tej samej szkoły tylko ja do 1 gimnazjum, a on do 3. A co było najdziwniejsze? Że sam do.mnie podszedł i powiedział "hej" ja odpowiedziałam to samo. Przedstawiłam się
- jestem Mary
- ja jestem Leondre

*Mary*
Więc to Leondre, bardzo fajny chłopak może się zaprzyjaźnimy? Kto wie.

*PO LEKCJACH*
Wróciłam do domu, nie mieliśmy nic zadane dlatego pojechałam pojeździć na rowerze.

*WIECZOREM*
Trochę mi się zeszło na rowerze, byłam już zmęczona spojrzałam na zegarek 20:38, nie jest tak późno hmm.. co zrobić... Wiem! Napisze do Leondre może od pisze ;).

Do : Leondre
Hej, masz chwilę?

Od : Leondre
Tak dla ciebie zawsze, mów mi Leo

Do : Leondre
Ok, kończe bo już późno, a jeszcze muszę się po uczyć paa :)

Od : Leondre
Ok, paa ;)

*Mary*
Niestety porozmawiałabym dłużej, ale jeszcze ta szkoła... Ok zaraz usiądę do książek. Ten tekst "dla ciebie zawsze" hmm widocznie mnie polubił :) brakowało mi osób, które mnie rozumieją. Dobra idę się uczyć i spać.

*NASTĘPNEGO DNIA RANO*
Wstałam, zobaczę na zegarek 7:10, nawet nie tak późno pobiegłam do łazienki się ogarnąć i bez śniadania wyszłam do szkoły.

*PO LEKCJACH*
Nie widziałam Leo hmm.. może jeszcze ma lekcje pójdę do parku, tam jest pięknie.

*KILKA MINUT PÓŹNIEJ*
Siedzę i się nudzę.... Nagle ujrzałam Leo i krzyknęłam "hej"! On odpowiedział "cześć"

*Mary*
Co tam?

*Leo*
A nic ciekawego, ładnie wyglądasz.

*Mary*
Dziękuje

*Leo*
Wyglądasz jakoś smutno, co jest?

*Mary*
Nic, nie chcę zawracać Ci głowy moimi problemami...

*Leo*
Przestań tak mówić, przyjdź dzisiaj do mnie o 19:30

*Mary*
Ok, postaram się być pa

*Leo*
Pa.

*Leondre*
Czuje coś dziwnego, ale jednak coś pięknego gdy ją widzę. Czy ja się zakochałem? Nie nie to już za wiele jeśli bym jej powiedział mógłbym ją starcić.

Fake HappyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz