1.BÖLÜM

295 32 32
                                    


Gözümü güneşin ilk saatlerinde açıp ağır ağır tavanı izlemeye başladım . Ne çok şey yaşamıştık abim ve ben bu yaşımıza kadar . Abim benden sadece 2 yaş büyük , onun öyle kaba olduğuna da bakmayın melek gibi biridir aslında ...

Annem ... olsaydı nolurdu acaba .. Peki ya Babam oo olsaydı ne olurdu ? biz yine böyle ayrı kalırmıydık ? bizi böylesine ezmelerine izin verirlermiydi ? VERMEZLERDİ !

Küçükken arkadaş ortamlarında ailemin olmaması ile ilgili çok alay ederlerdi ... Herkez okul çıkışı 'ANNEE ' diye sevinç çığlıkları atarken ben sadece dadımın elinden tutup eve giderdim ... her zaman imrendim ben onları ... Hemde her zaman ...

Annem ve Babamı özlediğimde ise sadece fotoğraflarından özlemimi giderirdim ... Çünkü istanbul'a gelmem yasaktı , annemi ve babamı görmekte yasak olmuş oluyordu haliyle ..

Sol gözüm den çeneme doğru yol alan sıcaklıklığı elimin tersi ile sildim ve ağır ağır yataktan kalkıp banyoya girdim . Evet odamda bir banyo , bir balkon ve birde giysi odası var.. işlerimi halledip doğru giysi odasına girdim ..

(Sinem'in kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sinem'in kombini)

Aslında bu ayakkabıları giymeyi hiç ama hiç istemiyorum ama ilk günden de ezik damgasını yemek de istemiyorum.. Bugün amcamın benim için kayıt ettirdiği okula gideceğim dadımla birlikte ..

Genelde sade bir insanımdır fakat makyaj yapmayı çok severim , bence çokta güzel yaparım .Tabiki de makyajdan kastım badana surat olmak da değil .. Sade ve gösterişli makyajlar yaparım genel de ve bugün de öyle yapacağımm. Gözüme hafif ve kıvrımlı bir eyeliner çektim ve maskara ile bütünleştirdim .Kırmızının biraz açığı olan ruju da dudaklarıma sürdüm ve makyaj fastını bitirmiş oldum .

Daha çok süslenirdim de sevgili çok bilmiş ailemle sabah kalvaltısı yapma vakti yaklaştığı için kısa kesip ayaklandım. Elimde berem ve gözlüğüm ile ağır ağır merdivenleri inmeye başladım . Ne çok merdiven var bu evde ya . Zemin kata ulaştığımda bahçeye çıkan kapıdan geçip masaya doğru ilerledim .

"Günaydın" deyip yerime oturdum dadım ve amcam da aynı anda "Günaydın'"dedideler. Ama abim sadece aval aval suratıma baktı ..

Kahvaltımı en güzel şekilde tamamlayıp , amcamın sabah kahvesini bitirmesini bekledim .. Acaba abimle amcam okul konusunda uzlaşanildiler mi ..? Tabiki de hiç susmayan çenem gene başladı konuşmaya

"Abi ben hangi okula gidicem ? " dedim ve dememle çatık kaşlı, sinirli bir surat ifadesi ile karşılaştım .. Amcam da kafasını abime çevirdi ve konuşmaya başaladı '"Evet Melih kız kardeşin bir şey sordu söylemiyecekmisin ? " sesindeki alay mı , zafer mi bilemediğim bir tını vardı amcamın ..

Abim de çok geçmeden cevap verdi zaten, verdide bir dövmediği kaldı ya "Arel Kolej 'ine gidiceksin SİNEM ! ve şimdi bittiyse yemeğin kalkın artık . Geç kalıcaksınız " gözünü bir saniye bile amcamın üstünden almadan söyledi söylediklerinide ..

Dadıma ne kadar gelme desemde , yok illa gelicek .okul kapısından içeri girmemek şartı ile benimle gelicek zaten o da .. Ne ! ilk günden bak bak dadısıyla gelmiş mi dedirttiriyim insanlara .. Hem orası lise, ilkokul değilki velilerle gelsin öğrenciler değil mi ama ..:)

Ahmet amca okulun içine girip artist gibi arabayı durdurdu.. Ben anladım seni zaten Ahmet amca anladım , sulatanımın gözünü boyuyo böyle şeylerle , bizimkide az değil hani sanki kıkırdıyo arkada . Ben sorunca da zaten Sinem kötü oluyor ... Neyse arabadan inmeden önce evdeyken son anda aklıma gelip masanın üstünden aldığım beremi ve rayban gözlüklerimi taktım .. saçlarımı da dalgasına bıraktım ve dadı mı da öpüp arabadan indim .

Böyle çok güzel bir giriş yaptığım söylenemez , yani ne herkes bana bakıyor ne de belalı bir gurup dönüpte 'kim lan bu kız ' demiyor. Of ama ben ne hayallerle gelmiştim bu okula kimse beni siklemedi bile .. Gözlüklü bir kızın yolunu kesip müdürün odasını sordum o da bu soruyu bekliyormuş gibi , lafımı btirmeden tarif etmeye başaladı ... Ne garip bir okul burası müdürün odası en alt kattaymıış !!!

Adımlarımı hızlandırarak alt kata inmeye başladım .Hızlandım çünkü ders zili çaldı ve ilk dersi kaçırmak gibi bir niyetim yok !. zemin kata indiğimde bedenimden bir ürperti geçti .. Neden burası bu kadar soğuk ve karanlık ve olmaması gerektiği kadar da sessiz ... Yanlış yere mi geldim acaba diye düşünürken önümde ki kapının arkasından acı dolu çığlıklar duyulmaya başladı ..

Şuan ikilem de kalmış bir şekilde put gibi dikiliyorum .Şansım varken kaçıp kurtulurum ki bana burayı tarif eden kızın kaçmak gibi bir lüksü olmayacak. Aptal şey , yaktım kızım seni bekle sen . çığlıklar yükseldikçe konuşmalarda yükseliyordu. Aynı anda benim korkum .. Bir erkek 'Ne pahasına olursa olsun istiyorum' gibi şeyler söyleyip duruyor .Tabi ardında bir çığlık dağa duydum .Allahım ne oluyor içeri de ya ..

Uzun bir nefes alıp kendimi motife ettim . Sen yaparsın Sinem , hem ne olabilir ki en fazla . Hadiiii yardıma ihtiyacı olan biri var belkide içeride hadi kızım . Bir adım öne atıldım yapacağım tabi ki de yardım etmem gereken biri var içeride ve ben hiç bir şey olmamış gibi gidip sınıfta oturamam . Ama eve gidince abim den iyi bir azar yiyeceğimi garantiye aldık ilk dersi ekerek. Son bir nefes ..

Son bir nefes alıp tüm gücümle açtım kapıyı ,nereden geliyor bana bu cesaret ?!. Kapıyı açmamla bütün gözler beni buldu ..Tek bir kişi hariç ... Yerde kanlar içinde yatan adamın başında Azrail misali dikilen adam ... Önümdeki adamın yavaş yavaş bana dönmesi ile o keskin ve delici bakışlarını beni, mavi ve yumuşak gözlerimi hapsetti !!!

Önümdeki Azrail beni baştan aşağıya süzdüğünde , aynı eylemi bende gerçekleştirdim ve ufakta tırsmadım değil hani... Hanginiz olsa tırsardınız da zaten ...

Karşımdaki ultra yakışıklı Azrail'e baktım .Sanki gözlerimde bir şey arıyor gibi cesaret ,gibi. Ve şuan şu ortamda gerçekten olmaması gereken tek şey karşımda ki ultra yakışıklının kahkasıydı ... Bence burada bulunma süremi fazlası ile doldurmuş bulunmaktayım ...

Psikopat Azrail'e son kes bakıp ,iki adım geriledim .Gitmemle bir bedene çarpmama ve aynı hızlada arkama dönmem bir oldu .Bu odada ben ve sadist psikopattan başka birilerinin olduğunuda yeni fark ettim...

Çarptığım çocuk konuşmaya başlayınca bir kez daha buraya girdiğime lanet ettim .! "oo nereye güzelim daha karpuz kesecektik " dedi. Nasıl ya benimi kesecek şimdi bunlar ... Belkide tecavüz edip kafamı soğuk betonlara vura vura öldürüp sonrada bir çuvala koyup bahçeye gömecekler .... Hiiiihhhhh Allahım sen koru beni bu tecavüzcülerden ...

Yılışık yılışık konuşan çocuğu takmayıp yanından geçecekken tekrardan önümü kesti .. Sağa çekildiğimde o da sağa çekildi , sola çekildiğimde o da sola çekildi .. "Ş-şey b-ben ... Çekilir misin ?" deyip itmeye çalştım..

Fakat adam çekilmeye kalmadan boynumda hissettiğim elle duvara savruldum ... Savrulmam ile birlikte acı dolu çığlığım bulunduğumuz yeri doldurdu ... Toparlanmama kalmadan boğazıma dolanan ellerle olmayan sınırlarım biraz daha kısıtlandı ...

Git gide nefesim kesiliyor, görüş alanım azalıyorken son bir umut karşımdaki acımasız Azrail 'in keskin bakışlı gözlerine bakarak sadece "B-b-ıra-ak" diyebildim karşındakinin boğazını sıktığının insan oldğunu unutan adama ...

Gözlerim kayarken nefesim benden habersiz kesilirken sadece çırpınmakla kaldım çünkü artık bedenimide kullanamıyorum halsizlikten ... En son duyduğum şey ile kendimi karnlığa bıraktım ......

EVET ARKADAŞLAR YİNE BEN GELDİM VE BU SEFER DAHA AZ YAZIM YANLIŞIMIN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ... İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ BEN VE SlaYldz3 ÇOK DÜŞÜNEREK YAZDIĞIMIZ BIR BÖLÜM OLDU ... VE DESTEĞINI HIC ESIRGEMEYEN NeslihanKartal5 'ADA COK TESEKKUR EDERIM 😘
DÜŞÜNCELERINİZİ MERAK EDIYORUM 💕💕💕

 KALBİME SÜRGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin