Günler birbirini kovalarken,ben twitter-facebook koparken,tweet sayım sürekli artarken,defterlerimdeki yazılarda hiç bir artış gözlenemezken okulların açılmasının üstünden tam tamına üç buçuk hafta geçmişti bile...Bu süre zarfında okuldan daha çok nefret etmiştim ama kro olsa da yakışıklılar yakışıklısı sevdiceğime daha çok bağlanıyordum.Karşılıksız aşkı anlarım,karşılıklıyı zaten hepimiz biliyoruz falan falan da... Umut verip başka kızlarla sarmaş dolaş görülmek de nedir abi ? Biri benle dalga geçiyor olmalıydı bu kişi de elbette benim krocanımdı ... Başka kim olabilirdi ki ? Hayır yani... Her tenefüs bakışıyorduk kendisiyle ama çıkışta bir kızla görmüştüm.Kızı evine kadar bıraktığını da bizzat olay yerinde bulunan birinden duymuştum.Bu bana çok ağır geliyordu.Üstüne üstlük bir de bana bakmasını beni sevdiğine bağlamış kendi kendime gelin güvey olmuştum aslında.Çocuk düpedüz benim ona neden sürekli baktığımı anlamıştı işte be. BELLİ ETMİŞTİM İŞTE.SEVDİĞİMİ BELLİ ETMESEYDİM DAHA AZ REZİL OLURDUM.AMA YAPAMADIM HATTA İLK GÜNDEN BELLİ ETTİM.ÇÜNKÜ MALIM. !11111!1!!!1!
Bu Francisco Lachowski'den bile daha çok önem taşıyan adını söylemek istemeyen izleyici değil,adını söylemek istemediğim aşQım ; bizim sınıfa alındı.Bizim sınıfa ya bizim bizim ! diye sevinmişken .... Çocuk tam bir devamsızlık ustası çıkmasın mı ? 15 gün boyunca gelmediğini bilirim.Ya da gelip de kaçtığı günleri ... Bu yüzden ben ve dağları değil,a4 kağıdını bile delemeyen aşkımla baş başa bıraktım kendimi...Gömdüm sevgimi kalbime. Bir de "Kalbime Gömerim O zaman " diye ergence bi şarkı vardı ya .. İşte onu bile dinledim.Ah şu aşk nelere kadirmiş be arkadaş !
Sabahları zar zor okula gidiyordum ayaklarım geri geri geliyordu resmen . Birgün yine okuldayız falan ama hayretler olsun ! Çocuk derse girmişti sonunda. Tam benim arkamda oturuyordu.Ama.....Benim kalbimi çok kırmıştı bu verilen değeri hak etmemekte dünya markası olasıca ! Benimle alay etmiş "at kafası " gibi kafan var demişti !!!1!!! Bu yüzden Tuncertioner olan biri olduğum için,artık yeni bir sloganım oldu ! : ALAY EDENLE HALAY ÇEKEMEM LOOOOO !
NOT NOT NOT : Bu hikayeyi edebi amaçlı ya da roman şeklinde deği lde yalnızca gülmek ve komik bir şeylerden de yazmak için buraya attım.İsteyen okusun isteyen okumasın serbestsiniz .)Ayrıca benim gerçek hikayem değildir yani ben bunları yaşamadım normal hayatta;bun usoranlara duyurumdur :)