Yok ya yok..Anlamam mümkün değil ki.
Ben yine genelde olduğu gibi kendimle ters düştüm.Sürekli "sevgili istiorm ouf artık" diyen kızları gördüğümde aklıma sanalikada her saniye "sew aranır,acil sew aranior" yazılan o bebelik günleri geliyordu ve sevgili istediğini belli etmek için sayısız yol deneyen kızlara içten içe gülerek geçirdiğim dört başı mahmur günlerime renk katıyordum.
Ama şimdi ben de sevgilim olsun istiyordum.
Ancak benim bir sevgilim olacaksa sevgili günlük ; işte o kişi yalnızca "SEVDİCEĞİM"olmalıydı...Biz yırmıhlaşarak birbirimizi severdik,en güzel kavgalarımızı "la bi susar mısan ?" diyerek ederdik...Fakat bunlar hep pespembiş hayallerimde kalıyorlar ! Bir de düzgün bir hayal olsalar zaten...
Ve anlamadığım bir nokta daha :
Sınıfın en aptalca hareketlerini yapan kasıntı kızların bile sevgilisi var be !
Ben de bu derdimi düşünüp sevdiceğime bir mektup yazdım,ancak bu da yazılan fakat verilemeyen mektuplar arasında yerini aldı.İşte mektubum :
Yahu sevdiceğim ! Ne yapmadım,neyi eksik ettim ben senden ? Kaşıma kadar mavi far sürmediğim,türk işi pideye "Turkish pizza" demediğim,lahmacuna her zaman herkesten daha çok limon sıktığım,bezelye yemeğinden hep bezelye tanelerini seçip suyunu başkalarına bıraktığım için mi şu an çıkmıyoruz ? Niçin ? Yani o kadar ki ; ben senin süperkahramanın olmak için taytın üstüne don bile giyerim.Ben senin she-woman'ın sen benim he-man'im olurdun.Birlikte gökyüzüne kafa atarak iyilik yapmaya uçardık.Beraberken İbrahim Tatlıses dinleyerek kafayı bulurduk.Ben Galatasaray'a laf edince sen kafama şut çekerdin,sen Fenerbahçe'ye laf edince ben kafanı ütü masası niyetine kullanır,saçlarını yakardım.Ah çocuk,ah ! Romantique olacağımıza spastique isek sebebi sensin be ! Ben seni hıyarken de sevdim ama olsun,bu da kalp yani....
Sevdiği kız için duvarlara spreyle "Bu kız beni aşar çünkü o bir kaşar" yazan bir zamanların platonik jojosuyla o kız bile şu an çıkıyorlar...Mesela bize arkamızdan "Kıza Eyüpsultan hediyecilerinden 1 TL'lik bileklik alıp onu gümüş diye yutturuyor ama hala çıkıyorlar" desinler istiyorum...Bize bakıp da "Sanki bir Safiye ile Faik aman mash nazar değmez insh" desinler istiyorum.Kavga edelim,bağıralım,,çağıralım,birbirimize küselim ama sonra beni kolumdan çekip de sarılıp öpme ; sadece sen Con Sina ol ben de Boyaka Boyaka Rey Misteryo olayım ; birbirimizi lavaşla tokatlayarak sımekdavn yapalım istiyorum.
Bunları istiyorum (?) -aslında istediğimden emin değilim- Neyse,eğer bunlar saçma ise de hepsi sana olan aşkımdan,hepsi "varlığım olay yokluğum koyar"lı durumlar yaşattığındandır.Kısaca,ben seni sevdim sebepsiz,sen beni sevmedin şerefsiz !
Diss atmayı sewerim bu arada.
-Seni seven kod adı Rey Misteryo