Erkek Dediğin... YÇYK 13.BÖLÜM

91 6 2
                                    

Sevgili Zazi.

Bence erkeklerin sahip olması gereken belli başlı özellikler var.İŞte onlardan birkaçı :

1. Futbol izlemeli , haydi diye onu yapmıyor en azından herhnagi bir spor dalıyla muhakkak ki ilgilenmeli

Futbol deyince "Iyyyy" diyen kızlara çakasım var.Hele ki "Erkek dediğin futbol sevecek,o kadar" deyip bir de gaza gelip masaya yumruk vurunca "Saçmalama taam mı ? Benim sevgilim entel olmalı,entel takılmalı.Piyano çalmalı,çello kursuna yazılmalı ,futboldan uzak durmalı."

Yani şimdi arkadaşım...Ben çaıkçası futbol sevmeyen,futbol izlerken kendini kaptırıp iki-üç küfür etmeyen,futbol oynamak için birşeylerden fedakarlık etmeyen bir erkek hayal E-DE-MEM. Belki de benim yapımda vardır bu ama yine de "Aşkım bu akşam seninle çıkamayız çünkü kesinlikle gitmem gereken bir oper agösterisi var." diyen bir erkektense "Canım bu akşam çıkamayız halısahaya gitmezsem ayıp olur çocuklara.Hem de stres atarım ehehe..."  diyen bir erkeği tercih ederim.

Çello çalsın,piyano çalsın veya opera izlesin bunlara tamam ama futboldan uzak kalması tamamen BENİM ZITTIM Bİ DURUM.

2. O elbiseyi giyme...

Kızlar bence hiç kendini kandırmasınlar sevgili günlüğüm...Sen günlük olsan bile eminim sen de seni kıskanan bir sahibinin olmasını isterdin-evet ben seni kıskanıyorum üzülme sen dadlı dillim-

Şimdi o dapdar ve kısacı etekle İstanbul'da dışarı çıksan "AĞAĞĞOĞAĞAOĞA" diyeni bile olur,gözünü kırpmadan dakikalarca bakanı da olur,yanından geçerken gizemli bir sesle "Merhaba yavru" diyeni de olur...

Ben kızlar açık giymesin demiyorum,açık giysinler giymeisnler fark etmez...Ama seni seven bir erkek kesinlikle ama kesinlikle KISKANACAK abicim ! Mesela sana bakan olunca içinden gelen dayak atma hissini zorlukla bastıracak ya da en azından kendine bunu yediremeyecek... Mesela kıskanacak,seni kimseyle paylaşamayacak.Gerisini kabul etmiyorum yani NEİN !

3.Erkeksen kaşlarını alma bence.

Evet o kaşları Ebru Gündeş misali olan erkeklerden çoğu kız haz etmez.O ne ya öyle ? İsterseniz siz gidin birlikte aynı kuaförde sıra bekleyin canım ya...

4. kro erkek itemi :

Kro item ideyince aklıma kesinkes olarak "F50 eşorfmanı,onun altına topuk kısmına basılarak giyilmiş kundura,yazın giiylen ateş desenli şort,İsmail YK gözlüğü,siyah boncuklu aşırı aşırısı mide bulandırıcı ve her kroda görülen kutsal (!) kolye,araba desenli pembe tişört,dikik saçlar.....

5.Facebooktaki isim....

Mesela diyelim kızın adı Sibel çocuğun adı Faruk soyadı da BİLMEM NE...Bu ikisi çıkıyorlar.Bunlar çıkıyorlar diye ortak facebook açıp adını da Sibel Faruk BİLMEM NE yaptıkları an ilişkilerine olan saygım ışık hızıyla tükeniyor.Yapmayın şöyle şeyler ya..Lütfen yapmayın.

6. Son görülmesi ve whatsapp kullanma şekli :

İdeal erkek whatsapp'ta sohbet falan etmez sevgilisi hariç ... Bence bu kuraldır.Dedikodu yapan,başkaları hakkında diğer erkek kankalarıyla birleşlp yorum yapan ,eleştiren erkek mi olur ya ? Bunu hazmedemem . "Hyr aşkm yha Emre'nin sevglsi sndn daha gzl yemek ypomuş bi kere ouf..s.s..s.s." diyecekse gelmeden defolsun ! Nacizane fikrimce whatsappa'a bir tek benim için girmeli,benimle de öyle sabah akşam konuşup hem kendini hem de beni sıkmamalı.

DEVAMI GELECEK..........

Yanlış Çocuk Yalnız KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin