•
Bilinmeyen Numara: Naber?
Bilinmeyen Numara: Daha önce söyleyen oldu mu bilmiyorum ama gözünün altındaki ben bence çok çekici duruyor.
Bilinmeyen Numara: Cevap versene.
Bilinmeyen Numara: Vermesende olur, en azında konuşuyor gibi duruyoruz, böylede hoşuma gitti. -her türlü hoşuma gidiyorsun;)-
JBieber: Sapık mısın, yoksa dalga mı geçiyorsun?
Bilinmeyen Numara: Sapığım!
Bilinmeyen Numara: Şimdi böyle söyleyince biraz tuhaf oldu. Düşündüğün sapıklardan değil, maksat eğlenmek.JBieber: Ben eğlenmiyorum.
Bilinmeyen Numara: Niye :/
Bilinmeyen Numara: O zaman sana fıkra anlatayım, nasıl fikir?
JBieber: .
Bilinmeyen Numara: Bir gün adamın biri ekmek almaya gitmiş. Bana 299 tane ekmek ver demiş, ekmekçi 300 versem olmaz mı demiş. Adam da o kadar ekmeği kim yiyecek orospu çocuğu demiş.
Bilinmeyen Numara: mzldmLzjdodk
Bilinmeyen Numara:ıdkdkflöflfödpf
Bilinmeyen Numara: ndkdkcşdçxşföglg
Bilinmeyen Numara: Neden gülmedin?
Bilinmeyen Numara: Gülsene!
Bilinmeyen Numara: Oysaki komikti.JBieber: Kimsin sen?
Bilinmeyen Numara: Sapığın? Arkadaşın? Dostun? Sadece canı sıkılan bir insanım Bieber rahat ol!
Bilinmeyen Numara: Seni ve şuan kucağında yatan kızıl saçlı kızı görmemiş gibi yapan bir insancığım sadece ^.^
JBieber: Sen ne sikimden bahsediyorsun?
JBieber: Beni mi takip ediyorsun?
JBieber: Cevap ver!
JBieber: Kimsin lan sen?!Bilinmeyen Numara: Sakin ol. Düşündüğün gibi birisi değilim, ya da öyleyim. Emin değilim?
Bilinmeyen Numara: Sadece seni çekici buluyorum o kadar.
JBieber: Şuan nerdesin?
Bilinmeyen Numara: Yakınında. Çok yakınında...
JBieber: Kız mısın, erkek mi?
Bilinmeyen Numara: Gay değilim!
JBieber: Kızsın.
Bilinmeyen Numara: Evet! Ve Justin Bieber bizden beş yüz bin lira almayı hak ediyor!
JBieber: Kes sesini!
Bilinmeyen Numara: Kaba davranıyorsun ama, üzülüyorum!
Bilinmeyen Numara: Ve yerinde olsam o kızla günümü bitirmezdim.
JBieber: ?
Bilinmeyen Numara: Clara'nın tek gecelik ilişki skoru senin skorunu çoktan geçti Bieber. Ama bu hafta kimse onunla birlikte olmak istemiyor çünkü AİDS bulaştırma oranı bizce %76. Ben uyardım, gerisi sana kalmış.
JBieber: Son kez soruyorum, kimsin sen?
Bilinmeyen Numara: Dediğim gibi, yol arkadaşın, dostun, sapığın vb.
Whatsapp'dan çıkıp telefonu siyah masanın üstüne koydum. İşte buna kısa çaplı adrenalin derim.
Kafamı telefonumda çekip karşımda oturan ortağıma çevirdim. Neden güldüğünü bilmiyorum ya da neden güldüğümü. Şuan tek bildiğim şey deli gibi mutlu olduğum.
Kısa çaplı şoku atlatıp birbirimize beşlik çaktık.
"Galiba bonkör günümdeyim." kahkahalarımızın ardından barmene işaret edip iki vişne suyu daha istedik.
İçeceklerimiz gelirken çaktırmadan VIP bölümde oturan Justin Bieber'a kısa bir bakış attım. Sinirli ve şaşkın bir şekilde telefonunu inceliyordu.Kucağındaki kızı yanından def ettiğinde dudağım istemsizce yukarı doğru kıvrıldı.
Bu sene okul sallanacaktı ve kim sallayacaktı bilin bakalım? Ortağım ve ben tabiikide.
\GECE DEDİKODUSU/
Şuan giriş yaptığınız blog, okuduğunuz okulun her türlü haberlerine sahiptir. Takipte kalın.
*Sadece geceleri paylaşım yapılmaktadır.|Oy Vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayınız:)|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night*||jb|TAMAMLANDI
FanfictionCamı kapatıp yatağımın üstüne oturdum. Güldüm. Yaşanmışlıklara güldüm. Hiçbir şeyden haberi olmayan aşkıma güldüm.