Hiç bekletmeden bölümü okumanızı istiyorum ama 15 Tatilde yeni bir hikaye yayınlamayı düşünüyorum. Şuan bölüm biriktiriyorum ve mükemmel olacak, kapağı bile hazır😱😘
İYİ OKUMALAR
BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN👍🏻
•
Elimin yanma hissiyle telefonu hızla yere attım. Gözlerimi bir kaç kere kırpıştırıp olayın şokunu atlatmaya çalıştım ama nafile. Elimle yüzümü kapatıp gözlerimi telefondan ayırmaya çalıştım.
Gerizekalıydım. Tam bir gerizekalı. Nasıl böyle bir hataya düşerim ben? Kesin ondan hoşlandığımı düşünecekti ya da bilinmeyen numaranın ben olduğumu. Yolun sonu.
Telefonu hızla yerden aldığım gibi kapattım. Gönül isterdi yok edeyim ama annem bu sefer anlayışla karşılamazdı. Üstümdekilerden kurtulup yatakta cenin pozisyonunu aldım. Ne kadar gerizekalı olduğumdan bahsetmiş miydim?
Aslında hazır konusu açılmışken söyleyip kurtulsa mıydım? Evet ya, kesinlikle söylemeliyim. Elimi telefona uzatıp alamadım, yapamam ki.
Aklın mı güzel senin? Zaten senden hoşlanmıyor bir de üstüne kendini rezil edeceksin. Hayır yani anlamıyorum, çocuğa piç demek nereden geliyor. Nasıl bir özgüven patlaması bu?
Haklı. Beynim bile haklı. Ama kalbim.
Beni dinle sen mesaj atma, ara. En fazla ne kaybedersin, okulda ki havanı mı? Bırak batsın havaları, dünyaya kaç kere geliyorsun, bana onu söyle? İçinde kalacağına dışına taşsın. Bırak aşkını yaşa. Yapış çocuğun dudaklara. Koy göte gitsin be!
Kalbimse bir o kadar terbiyesiz ve ahlaksızdı. Kimi dinleyecektim? Kime soracaktım? Yalnızdım yine ve yine.
Telefonumu elime alıp tekrardan açtım.
JBiebs: Çok yerli yerinde bir çevrimdışı.
EleanorQ: İlla bir yerini beğenmem mi gerekiyor?
EleanorQ: Ben bir yerini beğeniyorum mu dedim?
EleanorQ: Beğenirim beğenmem sana ne oluyor?
EleanorQ: Saçma saçma konuşma
EleanorQ: Hem sen iftira atmaya utanmıyor musun?
EleanorQ: Bu ülke sizin yüzünüzden bu hal- ne diyorum ben
JBiebs: Bende onu diyecektim
JBiebs: Sakin ol bir şey demedim 🙃
EleanorQ: SAKİNİM BEN
EleanorQ: Sadece bu aralar sana sinir oluyorum.
JBiebs: Aidy ne yapıyor
EleanorQ: Ne yapacaksın
JBiebs: Hiç merak ettim
JBiebs: Telefon numarası var mı sende
JBiebs: Bir hal hatır sorayım
EleanorQ: Var
JBiebs: Tabii var benimki de soru
JBiebs: Versene
JBiebs: Numarayı
EleanorQ: Vermeyeceğim
JBiebs: Vermesen sanki bulamayacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night*||jb|TAMAMLANDI
FanfictionCamı kapatıp yatağımın üstüne oturdum. Güldüm. Yaşanmışlıklara güldüm. Hiçbir şeyden haberi olmayan aşkıma güldüm.