3.Bölüm"Seni bulacağım."

600 27 10
                                    

Bu aralar çok mutluyum, söylemiş miydim? Her şey tam tıkırında. Okulda dedikodular artık çığrından çıktı. Herkes birbirinden şüpheleniyor, işin eğlenceli tarafı ise üç günde on iki kavga oldu. Aklın almaz!

Herkes Gece Kuşunun kim olduğunu bulmaya çalışıyor. Ama bulamayacaklar. Çünkü eşeğimi sağlam kazığa bağladım.

Elsa'yla okulun etüt salonunda geleceğimiz için test çözüyoruz. Aman ne gelecek(!) belki benim için florasanlı bir gelecek olabilir ama aynısını Elsa için söyleyemeyeceğim. Çünkü kendisi iki yüz on beş kişinin içinden, iki yüzüncü olmayı başarmış bir akadaşımız. Okuldakiler bizi ilk defa yan yana gördüklerinde şaşırmışlardı ama ne yapacaksın işte arkadaş bu otada bokada.

Ben ve üstün zekam işte burada devreye giriyor. En iyi arkadaşlık görevimi yerine getirip ona parasız özel ders veriyorum. Kim bu devirde parasız ders verirdi ki? Ben.

Aslında normalde çoğu kişiye ders veriyorum ve çok denecek kadar iyi para kazanıyorum. İnsanların neredeyse %80'i matematik özürlü olduğu için bana da güneş doğuyor. Saatliğini seksen liradan hesaplayın günlük üç saat. Eğer özel öğretmenseniz, tebrik ederim artık küçük bir milyonersiniz!

"Elsa, şu test kitabını yesen bile bir şey anlayamayacaksın bence." Sinirle test kitabını kapatıp geriye doğru yaslandım.

"Bencede." Sıkıntıyla oflayıp kafasını masaya yasladı. "Beynimin, bütün deliklerimden aktığını hissediyorum."

"Doğaldır o, ilk çalışmaya başladığımda bende öyle hissediyordum."
"Ee, nasıl geçti peki."

"Geçmedi, sadece beyin kalmadı." Tebessüm edip telefonumu elime aldım.

Kafasını bana doğru yaklaştırıp sessizce konuştuğunda ne diyeceğini hemen hemen anlamıştım.
"Bugün kimi paylaşıyoruz?"

"Bu gece görürsün."

Bilinmeyen Numara: Şuan seni izliyorum.
Bilinmeyen Numara: Çok hoş gözüküyorsun.
Bilinmeyen Numara: Keşke yanında olabilseydim.
Bilinmeyen Numara: Söylemiş miydim? Çok yakışıklısın.

JBieber: Yine mi sen?

Bilinmeyen Numara: Evet yine ben.

JBieber: Ne var üstünde?

Bilinmeyen Numara: Hop hop, yavaş ol götünden kan alırız. Sana sexting için mesaj atmıyorum.

JBieber: hahahah :D
JBieber: Beyonce çıksan yinede senle sexting yapma teklifinde bulunmam.

JBieber:Eğer buradaysan kıyafetinle bulacağım.

*Bilinmeyen numara size bir görüntü gönderdi.

*Bilinmeyen numara size bir görüntü gönderdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilinmeyen Numara: Al canım 😘

JBieber: Komiksin.

Bilinmeyen Numara: Öyleğimğmdir

JBieber: Ne?

Bilinmeyen Numara: Öyleyimdir :) birden heyecan şey etti.

Bilinmeyen Numara: Sol kol uyuşunca ne oluyordu ya? Aman siktir et. Bir daha över misin?

JBieber: hahah

Bilinmeyen Numara: ahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahahah hahahahahahahahhahahahahahahhahaha ahhahahahahahahahhaha ahahhahahahahahahahahhahahaha hahahahahahhahahahahhaha :D
Bilinmeyen Numara: Tatlı çocuk.

Kolum dürtülünce kafamı telefondan kaldırdım.
"Niye kendi kendine sırıtıyorsun kızım, millet kafayı buldun zannediyor." Elimdeki telefonu kapatıp masanın üstüne koydum.

"Ne kafayı bulması be! Dur bir dakika, galiba kafayı buldum! Çocuk attığı mesajla kafa buldurttu bana. Of!" Kendi kendime gülmeye başladım. Ama öyle böyle değil. Mal gibi gülüyorum.

"Eleanor korkutuyorsun beni! Masaya bakıp bakıp niye sırıtıyorsun?" dediklerini takmadım. Zaten duymamıştımda.

O çok tatlıydı. Yüzümde silemediğim tuhaf bir gülüş. Erken öleceğim. Hemde çok erken mesela şuan. Hemen mesajların ekran görüntüsü alıp Bieber için hazırladığım özel albümün içine koydum. Bu albümü ölene kadar saklayacağım eğer ölürsemde telefonu yanıma gömdüreceğim.

Etüt salonunun sonuna kaydı gözlerim. Üzerine giydiği gömlek ve düşük bel pantolonuyla o kadar 'gel beni öp' der gibi duruyorduki kafamı çekemiyordum bile. Saçları gülüşü. Elimdeki telefonu bırakıp etrafa bakmaya başladı. Anında gözlerimi onun üstünden çektim.
Beni arıyor. Bilinmeyen numarayı.

Bilinmeyen Numara: Ben isteyene kadar beni bulamazsın Bieber. O yüzden şimdi gözlerinle kızları incelemeyi bırak, hoş olmuyor.

JBieber: Seni bulacağım.




Bok bulursun agsjnskmdkd
Neyse daha bulmana çok var yani :) ayrıca ben istemiyorum bir kere sjxkmxlxödfl
Bu arada bölümler kısa. Niye kısa? Çünkü hergün bölüm yayınlamayı düşünüyorum da ondan*.*

Beğenin ve yorum yapın pls -_-
Öpüldünüz felan 😘

All Night*||jb|TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin