Çok düşündüm. Hep düşündüm. Bilincim kapalıyken düşündüm. Rüyamda gördüm. Yanında oldum, belki çok yanında değil. Sağındaydım sonra solunda, karşısında, arkasında, çoğu zaman görmediği bir yerde.
Hep onu düşünüyordum. Hep ona bakıyordum. Hep onu hayal ediyordum, şimdi ise kendimi. Soluksuz kalmışım, ölmüşüm gömülmemişim, yatmışım uyumamışım, sevmişim sevilmemişim. En önemlisi yıldızmışım ben ama parlamamışım, sönmüşüm. Artık bitirmenin vakti gelmiş, görmemişim. Koca hikaye yazmışım, başrol bile olamamışım.
Elimi yanağıma götürüp sildim ama ne ıslaktı ne de nemli. Ağlamamışım bile ya da ağlayamamışım.
Son çağrıyı duyduğumda derin bir nefes alıp yerimden kalktım. Annemle sarılıp gülümsediğimde o da karşılık verdi. Mutluyum. Gerçekten mutluyum. Bana da sade bir son yakışırdı. Süs sevmem, dramaya da gerek yok. Oturup haykıra hayıra ağlayacak değilim. Her ergen gibi bende sevdim, sevilmedim ama olsun. Aşırıya kaçtım hepsi bu.
Belki de sevmiyordum.
Kontrollerden geçip uçağa bindiğimde rahatça yerime oturdum. Beş saat sonra yeni hayatıma başlayacağım, tam beş saat sonra. Güzel bir yurt. Yeni arkadaşlar. Yeni erkekler, neden olmasın. Sonuçta bizimde bir albenimiz var. Kendi kendime sırıtıp kemerimi taktım.
Telefonum cebimde titrediğinde kapatmadığımı fark ettim. Uçağın düşmesi ve ölmem isteyeceğim son şeydi.
Mesaj gelmiş.
Bilinmeyen Numara: Seni Seviyorum.
JBieber: Biliyorum...
Bazen söyleyecek o kadar söz vardır ama nasıl ifade edeceğini bilemezsin, sadece kendini kendin anlarsın. Kendin hissedersin. İçinde yaşarsın.
Bütün duygularım tek bir yerde toplandı, kalbimde. Vücudumun kontrolünü kaybettim, ellerim yazmadı, beynim düşünmedi, zaman durdu, ben durdum.
Tam şu an ağlama vaktiydi, haykıra hayıra ama benden sadece tek bir damla düştü. Tek bir damla feda ettim. Koca yılları tek bir damlaya sığdırdım. Çok ağırdı ama yavaş yavaş süzüldü yanağımdan. O, telefonu tutan elime düştüğünde bende bitirdim. Her şeyi...
JBieber adlı kişiyi engellediniz.
.
.
.
.
.
.
.
SON
Hoşçakalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night*||jb|TAMAMLANDI
FanfictionCamı kapatıp yatağımın üstüne oturdum. Güldüm. Yaşanmışlıklara güldüm. Hiçbir şeyden haberi olmayan aşkıma güldüm.