10.část

691 46 13
                                    

Den konání plesu - Ráno

Draco

Skoro celou noc jsem nespal. Hlavou mi stále vrtala ta Grangerová. Netuším proč, ale už mi to leze na mozek. A moc mi k tomu nepomáhá ani Zabiniho divný chování. Co mu přelítlo přes nos? Kdyby se něco dělo Grangerová by na to na sto procent přišla a dávno mi to vyžvanila, protože by si to určitě nedokázala nechat pro sebe.

Vstal jsem docela brzy. Sebral jsem se a šel na snídani. Měl jsem docela hlad, včerejší večeři jsem moc nedal. V přímnosti Weasleyových naštvaných obličejů a Pansyiné (?) nezvladatelné žárlivosti, by se normálně nenajedl nikdo.

Velká síň bývala v tuhle brzkou raní dobu skoro vždycky prázdná. Kromě dneška. Už v tuhle dobu tu sedělo plno studentů a o něčem diskutovalo. Hádám, že to bude buď o plese nebo o tom jaký partnery mají účastníci turnaje. Docela by mě zajímalo s jakou kráturou půjde Potter.
Usedl jsem ke zmijozelskému stolu a hned z rána mě spražil pohled Pansy. Seděla s nějakýma dvěma holkama a něco řešili, ale jakmile si mě všimla, hodila po mě zhnusený pohled. Ignoroval jsem to a nabral si ma talíř slaninu a ještě pár věcí.

Podíval jsem se k nebelvírskému stolu. Ten byl jako jediný skoro prázdný. Seděli tam jen ti dva zrzci Fred a George a spolu s nimi ještě nějaký studenti, malá Weasleyová, Finnigan a Grangerová. Ta měla zase jako vždycky, hlavu ponořenou do knihy. Občas si prohodila pár slov s tou Weasleyovou, ale jinak neustále zírala do knihy. Nechápu jí. Jak může neustále číst? Ať se pak nediví, když jí někdo nazve šprtem.

* *

Vycházel jsem z Velké síně. Měl jsem celý den volno až do večera kdy je ples.
,,Tak co, už máš šaty mudlovská šmejdko?" ten otravný pisklavý hlas bych poznal kdekoli. Pansy.
Otočil jsem se a uviděl jak stojí kousek od Hermiony a pošklebuje se.
,,Rozhodně budou vypadat líp, než ty tvoje," bránila jí Weasleyová.

,,Co si to dovoluješ ty krvezrádkyně!" štěkla po ní Pansy. ,,ty a tvoje rodina jste ostuda kouzelníků! Stejně jako tady-." nedořekla to.

,,Tak to by stačilo," vložil jsem se do toho. Draco! Co to děláš?! Otoč se a vypadni! Hned! ,,Pansy, starej se laskavě o svůj ječák," naštvaně se na mě podívala.

,,Víš vůbec co děláš, Draco?! Uvědom se už! Jdeš na ples s mudlovskou šmejdkou! Mudlovskou šmejdkou, chápeš to?!" vyštěkla po mě. Výborně Pansy, dělej rady podívanoi všem naokolo.

,,Já to chápu. Jedinej kdo to nechápe si ty! Uvědom se, si dutá jako pařez, proč bych s tebou měl mít cokoli společnýho?" Pansy na mě překvapeně a zároveň naštvaně hleděla. Ani já jsem nechápal kde se to ve mě bere. Doopravdy bráním Grangerovou? Vážně jsem se zbláznil. Dočista jsem se zbláznil. Patřím do nemocnice sv. Munga a né do Bradavic.
Otočil jsem se a mířil pryč. Vypadá to, že dnešní den strávím ve společenské místnosti. Nebo nejlíp pryč od všech.

Hermiona
,,On tě doopravdy bránil," pronesla Ginny nevěřícně, když jsme dorazili do ložnic.

,,Jen řekl Pansy jaká doopravdy je, nic víc." pokrčila jsem rameny.

,,Hermiono, obě víme, že nejsi hloupá! On tě doopravdy bránil. Draco Malfoy bránil Hermionu Grangerovou!" gestikulovala rukama.

Slytherin's Prince & Princess of GryffindorKde žijí příběhy. Začni objevovat