Draco
Dívala se na mě pohledem jako kdyby mě chtěla zabít.
,,Proč ona? Proč zrovna Grangerová? Proč ne já?'' Zaječela histericky Pansy. Pane bože to mi s tím nedá pokoj nebo co?
,,To není tvoje věc. Prostě jdu s Grangerovou a tečka! Tvoje věc to rozhodně není!'' Odsekl jsem jedovatě.
,,Ale je!'' chtěl jsem si jít sednout,ale ona mě chytla za rukáv hábitu, ,,Draco my jsme si přece souzeni! Musíme jít spolu!'' Vypala jako čistý blázen. ,,Si šílená.'' Odtrhl jsem ruku od ní a šel jsem si sednout. Už aby bylo po plese..
Hermiona
Až jsem si dodělala své věci, rozhodla jsem se jít do sovicne, jak mě Harry požádal.
Šla jsem směrem k sovinci. Vyšlapala jsem schody a spatřila osobu při okně. Stála zády a já jsem poznala že to je chlapec. Asi slyšel že někdo přišel a tak promluvil: ,,Harry? To jsi ty?'' Poznala jsem že je Ron. ,,Ne, nejsem Harry.'' Promluvila jsem. ,,Hermiono? Co tu ksakru děláš? Měl tu být Harry.'' Zeptal se překvapeně Ron a otočilá , čímž jsem mu viděla do tváře. ,,Jo, taky jsem si myslela že tu bude Harry.'' Řekla jsem překvapeně. ,,Jenže já tu jsem.'' Ozval se něčí hlas.
Najednou se tam objevil Harry s neviditelným pláštěm.
,,Harry co to má znamenat?'' Zeptala jsem se nechápavě.
,,Hele oba dva jste kamarádi! A mě už nebaví poslouchat vaše nelogické a nesmyslné hádky!'' Řekl Harry mírně naštvaně. ,,Takže si to koukejte vyříkat! Nikam vás nepustím dokud si to prostě nevýříkáte.'' Řekl rázně Harry, takového jsem ho neznala.
,,Dobře.'' Přikývla jsem potichu.
,,Rone, jsi můj nejlepší kamarád stejně jako Harry. Pochop, prostě jdu na ples s Malfoyem. Nejsme a nikdy nebudeme kamarádi. Prostě ne. Jdu s ním jen proto že mě Brumbál požádal. Nikdy v životě bych s ním nešla dobrovolně.'' Dokončila jsem svůj proslov. A začal Ron.
,,Hermiono promiň. Choval jsem se jako pitomec, ale pochop je to Malfoy! Ten co ti nadává do šmejdky. A teď spolu jdete na ples, pochop prostě mě to vykolejilo.'' Dořekl a podíval se na mě smutným pohledem.
,,Odpouštím ti. Takže konec rozporů?'' Zeptala jsem se. ,,Samozřejmě!'' Najednou se mu na tváři vykouzlil úsměv.
,,Hele máte taky hlad?'' Promluvil najednou Ron a Harry i já jsem se okamžitě začali smát.
Vydali jsme se směrem k hradu, do Velké síně na večeři.
Přišli jsme do Velké síně a každý na nás koukal. Respektivě na mě. Od té doby co to Parkinsonová rozkřičela, na mě všichni koukají divně. Dokonce občas i profesoři a to hlavně Snape.
Sedli jsme si a Ginny se na nás usmála. ,,Už jste zase kamarádi?'' Zeptala se vesele Ginny. ,,My jsme snad někdy nebyli?'' Zasmál se Ron a podíval se přitom na mě. Úsměv jsem opětovala.
Během večeře Ron s Harrym řešili něco ohledně plesu a tak a Ginny je tiše poslouchala. Já jsem se věnovala večeři. Nedalo mi to a otočila jsem se ke Zmijozelskému stolu, jenže Draco tam nebyl. Divné..
Draco: Seděl jsem na sedačce ve Zmijozelské společenské místnosti a přemýšlel.
Myslím že až moc dlouho, protože jsem si všiml jak se všichni chystají jít na večeři. Neměl jsem absolutně hlad, proto jsem se vydal do sovince za klidem na přemýšlení.
Vzal jsem si něco teplého, přeci jen, je zima.
Vyšel jsem schody a sedl si k oknu jako vždycky.
Pokaždé se tu skvěle přemýšlelo, protože mi za zadkem nestála Parkinsonová a ani ti dva přejídači dortíků.
Najednou jsem cítil něčí příchod. ,,Malfoyi?!'' Ozval se něčí hlas a já poznal že to je ten zrzek Weasley.
,,Co chceš?'' Zeptal jsem se otráveně. Neměl jsem chuť diskutovat s tímhle kreténem.
,,Varuju tě! Jestli Hermioně něco uděláš, nedaruju ti to!'' Zatnul ruce v pěst.
,,Oo tady je někdo zamilovanej do Grangerový.'' uchetl jsem se, ,,Co bys mi jako udělal Weasley?'' Zásmál jsem se.
,,Drž hubu Malfoyi! Říkám ti to naposled! Zkřivíš Hermioně vlásek a je po tobě!'' Stál přimo přede mnou. Věnoval jsem mu jeden úšklebek a otočil jsem se, čímž mu došlo že jeho přítomnost naprosto ignoruju. Sebral se a odešel. Konečně jsem mohl přemýšlet.
Hermiona
Večeře probíhala celkem v klidu, ale neustále mi bloudilo hlavou, kde je Draco?
Ron se během večeře zvedl a řekl že si musí něco zařídit. Celkem jsem to ignorovala a povídala jsem si s Ginny. ,,Tak jaké budeš mít šaty?'' Zeptala se zvědavě Ginny. ,,Nevím, mamka mi nějaké poslala, ale popravdě ještě jsem se na ně nekoukala.'' Odpověděla jsem.
,,Hermiono! Ples je za 3 dny a ty jsi ještě neviděla svoje šaty?'' Koukala na mě překvapeně Ginny. ,,No tak Ginny.'' Zasmála jsem se a Ginny taky. Harry nás ani moc nevnímal a probíral něco s Deanem.
Až jsme dojedli chystali jsme se jít do nebelvírské společenské místnosti. Jenže Ron pořád nikde, ani Draco. Tohle už je fakt divný.
Najednou do mě vrazila Parkinsonová a otočila se: ,,Dávej pozor.'' Zařvala histericky. ,,To spíš ty.'' Odsekla jsem drze. ,,Tak nejen že mi sebereš partnera na ples, ale ještě do mě vrazíš!'' Protočila očima. Jen jsem se uchechtla a pokračovala jsem s Ginny a Harrym.Seděli jsme na sedačce a povídali si o tom kdo s kým jde. ,,Hele Hermiono s kým jde Harry?'' Pošeptala mi tiše Ginny. Věděla jsem už pěkně dlouho, že se jí Harry líbí. ,,Nevím, ale zeptám se ho.'' Jen přikývla a odešla za Fredem a Georgem.
,,Harry?'' Šťouchla jsem do něho. ,,No?'' Otočil se na mě. ,,S kým jdeš na ples?'' Zeptala jsem se. ,,Já myslel že ti to Ron říkal. Odhodlal jsem se pozvat Cho a ona souhlasila!'' Usmál se. Vlastně ano, Ron mi to říkal. Taky mi řekl že on jde s Lavender. ,,Gratuluju Harry!'' Usmála jsem se na něj.
Harry se zvedl a šel za Ronem který právě přišel. Zajímalo by mě kde byl tak dlouho.
Jakmile to Ginny viděla sedla si vedle mě a začala vyzvídat. ,,Tak co? S kým jde?'' Zeptala se nedočkavě.
,,Noo..S Cho.'' Řekla jsem tiše.
,,To nevadí, já jdu stejně s Nevillem.'' Usmála se a já taky, ale věděla jsem, že někde uvnitř jí to mrzí.
Vytáhla jsem si knížku a začla číst.
Ginny jen seděla a povídala si s Parvati. Po chvíli mě přizvali do jejich konverzace, ale já ani moc nevnímala a proto jsem se radši ponořila do knížek.
Draco
V sovinci jsem strávil skoro celý večer. Na hrad jsem se vracel asi půl hodiny před skončením večerky. Vešel jsem do Zmijozelské společenské místnosti a hned jsem uviděl Pansy jak sedí v křesle.
Když si všimla můj příchod, zvedla se a mířila si to ke mě.
,,Ty nejdeš s Grangerovou dobrovolně je to tak?!'' Dobrá, opravdu teď vypadala jako šílenec. ,,Proboha Parkinsonová už to pochop! Jdu s ní a tečka!'' Strčil jsem do ní a odešel směrem k chlapeckým ložnicím. Za sebou jsem slyšel její histerický jekot, ale neotáčel jsem se.
Ahoj! Tak je tu nová část:) já vím že mi ti vždycky trvá, ale teď jsem si zlepšovala známky a tak. Znáte to..:D už se budu snažit psát pravidelně:D Mackiee
ČTEŠ
Slytherin's Prince & Princess of Gryffindor
Fiksi Penggemar#Dramione❤️ Nacházíme se ve čtvrtém ročníku čar a kouzel v Bradavicích. Hermiona a Draco, jsou odvěcí nepřátelé, už jen kvůli původu. Ale co když je něco přeci jen spojuje. Jak se říká, protiklady se přitahují. Jenže najít si k sobě cestu pro ně...