Ráno:
Hermiona: Vzbudila jsem se a šla sem se obléct. Vyrazila jsem na snídani. Vcházela jsem do síně a šla sem si sednout za Harrym a Ronem. Cestou sem si všimla že Draco není u Zmijozelského stolu. Byla jsem ráda že se pro jednou nasnídám bez narážek na můj nečistý původ.,,Ahoj.'' Pozdravila jsem je.,,Ahoj.'' Pozdravili mě naspátek. Sedla sem si a chtěla sem se nasnídat když v tom mě oslovil Percy.,,Hermiono máš se co nejrychleji dostavit za Brumbálem do pracovny.'' Řekl Percy.,,Aha dobře. A nevíš náhodou proč?'' Vyzvídala jsem.,,Nevím.'' Řekl s menším nezájmem v hlase a odešel. Vydala jsem se tedy za Brumbálem. Když jsem vešla do jeho pracovny, myslela sem že na místě zkolabuju! Brumbál si totiž nepozval jen mě...Pozval i Draca! Proto nebyl na snídani.,,Ach Hermino konečně si tady můžeme začít.'' Řekl Brumbál a vstal od svého stolu.,,Jak víte, Bradavice letos hostí i jiné školy vrámci Turnaje tří kouzelníků. A my musíme ukázat že spolu všechny koleje a všichni žáci vycházejí. A zvláště vy pane Malfoyi a a vy slečno Grangerová a vaši přatelé pan Potter a pan Weasley moc nevycházíte. A proto sem se rozhodl vás požádat aby ste spolu šli na ples a ukázali že spolu žáci umí vyjít i přes jíný původ!'' Chvíli sem tam jen stála a nevydala ani hlásek. On vážně řekl že jdu na ples s Malfoyem?! Vždyť si jdeme po krku jen když jsme spolu v místnosti pět minut, natož celý večer na plese!,,Proč mám jít zrovna s Grangerovou?'' Zeptal se nechápavě Draco.,,Pane Malfoyi vy by ste snad šel radši s panem Potterem nebo panem Weasleym?'' Optal se Brumbál.,,Samozřejmě že ne!'' Řekl nadřazeně Draco.,, Žádám vás je o to. A když to splníte za odměnu vás ulevím u zkoušek a získáte plný počet bodů." ,,Tak dobře.'' Najednou sem se ozvala.,,Grangerová děláš si ze mě legraci že jo? Ty ta největší šptrka a nevadí ti že budeš mít zkoušky za jedna bez snahy?'' Koukal na mě nechápavě.,,A co vy pane Malfoyi?'' Optal se Burmbál. Musí říct ano! Je to zvláštní že mi nevadí mít zkoušky dobře i bez snahy, ale aspoň si ke mě Malfoy ic nebude dovolovat protože jinak by ho čekal trest. Což samozřejmě platilo i pro mně. Koukla sem na něj a naznačila sem mu ať řekne ano. Panebože...já ho právě o něco poprosila! Tohle není dobré znamení.,,Tak fajn!'' Řekl nabručeně.,,Děkuji to je vše. Smíte jít.'' Vyšla sem z Brumbálovy pracovny a pořád sem nevěřila tomu co se stalo. Já a Draco na plese. Tohle nedopadne dobře!
Draco: Vyšel jsem z Brumbálovy pracovny a stále sem nevěřil tomu co sem právě odkýval! Já půjdu na ples se šmejdkou?! Až se to zmijozelští dozví tak budu měsíc terčem posměchu. Vydal jsem se do Zmijozelské společenské místnosti. Došlo mi, že nějak musím Pansy říct že mám jinou a s ní na ples nejdu, což asi byl jediné pozitimum na tomhle celém. Nejhorší je že otec mi nijak nepomůže. Vykašlal sem se na snídani, už tak sem měl zkaženou chuť. Šel sem do ložnic a lehl sem si. Snažil sem se nemyslet na to že se teď ke Grangerové musím chovat slušně a k těm dvoum taky.
Hermiona: Došla jsem do Velké síně a sedla sem si vedle Harryho.,,Tak co Brumbál chtěl?'' Zeptal se zvědavě Ron.,,Ani nic důležitého, jen jestli bych neukázala hostitelským školám knihovnu a neprovedla je tady.'' Bože Hermiono tohle je ta nejhloupější lež jakou si kdy řekla!
Ronovi by to bylo jedno a věnoval se jídlu, ale Harry zřejmě něco tušil což bylo horší. Když jsme odcházeli z Velké síně, Harry mě zatáhl za hábit a počkal než Ron zajde za roh.,,Fajn, Hermiono řekneš alespoň mě o co tě Brumbál požádal?'' Vyzvídal Harry.,,No víš. Nesmíš to říct Ronovi!'' Chvíli na mě koukal ale pak souhlasil.,,No Brumbál mě požádal abychom se k Malfoyovi chovali slušně, protože jako hostitelská škola musíme ukázat že spolu všichni vychází. Malfoy na nás nebude mít poznámky a ani mi na něj.'' Odpověděla sem mu.,,Aha dobře. A to je všechno?'' Ptal se dál.,,No není. Já..Já jdu na ples s Malfoyem.'' Vykoktla sem.,,S Malfoyem!'' Zařval Harry.,,Pššt!'' Okřikla sem ho.,,Jo protože máme jinou krev a musíme ukázat že spolu vycházíme. Vy dva ste kluci a já sem z vás jediná holka proto já. Ty by si snad šel s Malfoyem?'' Zeptala sem.,,Ne.'' Zasmál se.,,Hele neříkej to zatím Ronovi. Já mu to řeknu sama.'' Poprosila sem ho.,,Neboj. A co Viktor?''Zeptal se.,,Co s ním? Řeknu mu že s ním jít nemůžu a omluvím se.'' Odpověděla sem. Vydali jsme se pomalu na hodinu. První sme měli lektvary a pak obranu proti černé magii s Moodym nebo jak mu říkají pošukem.Draco: Malfoyi! Halo? Vstávej!'' Otevřel sem oči a viděl sem jak nade mnou stojí ti dva.,, Tak co Brumbál?'' Oni my snad nedají ani minutu pokoj.,,Musím jít na ples se šmejdkou aby sme ukázali jak spolu vychází odlišné původy.'' Řekl sem otráveně. Oba na mě koukali jako dva nechápaví idioti, což taky občas jsou.,,A tvůj otec s tím nic neudělá?'' Zeptal se po chvíli Goyle.,,Ne. Zmizel někam se smrtijedy, zřejmě něco s Voldemortem.'' Řekl sem otráveně. Nakonec sem se zvedl z postele a vydal se na hodinu. Měli jsme Obranu proti černé magii s tím pošukem nebo co je zač.
Když hodina skončila vydal sem se Pansy oznámit že s ní na ples nejdu. Cestou mě probodávala Grangerová pohledem a Potter na mě zíral. Asi už mu to řekla, ale Weasley nevnímal nic. Došel sem do zmijozelské společenské místnosti a uviděl sem Pasny jak sedí v křesle. ,,Pansy?'' Promluvil sem na ni.,,Copak?'' Otočila se a poslouchala. ,,Nejdu s tebou na ples.'' Vypadlo ze mě najednou. Stála tam a koukala na mě jako kdybych ji probodl. ,,Cože?'' Zařvala že se pár zmijozelštích otočilo. ,,Zařvi ještě víc, v Zapovězeném lese tě ještě neslyšeli!'' Okřikl sem ji. ,, Proč..Proč tam nejdeš se mnou? Máš jinou je to tak?'' Koukala na mě se smrtícím pohledem. Nevěděl sem co říct, ale nakonec ze mě vypadlo: ,,Ano Pansy mám jinou ale tobě to může bejt fuk.!'' Zařval sem na ní a odešel. Tenhle den je vážně povedej.
Hermiona: Když nám skončili hodiny, rozhodla sem se že půjdu za Viktorem a omluvím se mu. Vynechám tím pádem oběd ale to mě až tolik nemrzí. Stavila sem se jen za Harrym do Velké síně.,,Ahoj nevíš kde je Viktor ?'' Zeptala sem se Harryho. ,,Myslím že šli cvičit k jezeru.'' Odpověděl.,,Děkuju.'' Otočila sem se a utíkala sem k jezeru. Cestou sem však narazila na Rona. ,,Kam tak utíkáš?'' Zeptal se mě. ,,Za Viktorem k jezeru.'' Usměv mu poklesl.,,Hele už musím tak.'' Nestihla sem to dopovědět a skočil mi do řeči. ,,Jo už máme s Harrym partnerky.'' Vybalil na mě.,,Koho?'' Vyzvídala sem. ,,Harry se odhodlal pozvat Cho a mě pozvala Lawender.'' Najednou měl zas na tváři široký usměv. ,,Aha. Tak blahopřeju.'' Snažila sem se o úsměv ale moc to nešlo. ,,No pospíchám na oběd tak se měj.'' Řekl a utíkal k hradu. Pokud jde o Rona a jídlo, je to láska na celý život.:D
Došla sem k jezeru a uviděla sem Viktora. ,,Viktore?'' Zakřičela sem.,,Ano?'' Optal se.,,Můžeme si promluvit??'' Zeptala sem se ho. Přikývl a šli sme stranou.,, Víš potřebuju s tebou mluvit ohledně plesu. No já..'' Skočil mi do řeči. ,,Hermiono vím že jdeš na ples s Dracem Malfoyem.'' Vypadlo z něho. Koukala sem na něho jako kdybych spadla z koštěte. ,,Ccože? Jak to víš?'' Koukala sem na něho nechápavě. ,,No víš když sme šli z Velké síně směrem k jezeru, zastavila nás Pansy Parkinsonová že s tebou jde na ples Malfoy.'' Koukala sem na něj pořád jako na idiota.,,Já to slyzkýho hada zabiju!'' Zařvala sem a utíkala sem k hradu. Tohle už přehnal!
Doběhla sem do Velké síně a už sem veděla že to ví každý. Koukla sem se ke zmijozelu a uviděla sem, jak Pansy zjistila můj příchod a hodila na mě vražedný pohled. Najednou ke mě došel Ron, zatáhl mě za ruku ven ze síně. ,,Hermiono Grangerová můžeš mi laskavě vysvětlit jak to, že jdeš na ples s Malfoyem? Tím největším kreténem.!'' Zařval na mě Ron až se několik studentů otočilo. ,,Rone uklidni se já ti to vysvětlím. Brumbál mně požádal abych šla s Malfoyem na ples a ukázali jsme že spolu umíme vycházet. Ty i Harry se k němu taky musíte chovat slušně. '' odpověděla sem. ,,Cože? Slušně vždyť to je sakra Malfoy!'' Pořád byl rozzuřený. ,,Rone uklidni se, po plese a konci turnaji to skončí.'' Snažil se ho Harry uklidnit.,,Tys to veděl? Harry Pottere ty si to věděl.?!'' Jeho uklidnění situaci ještě zhoršilo. ,,Jo věděl.'' Odpověděl Harry.,,Skvělý fakt. Víš co, až s Malfoyem skončíš v posteli, nezapomeň říct že to po tobě chce Brumbál.'' Zařval na mě Ron. ,,Co prosím?'' Zařvala sem na něho. ,,Ron jdeme.'' Řekl Harry a vzal ho za rukáv. ,,Už nikdy tě nechci vidět.'' Začala sem vzlykat. Sebrala sem se a utíkala sem pryc někam, kde mi bude dobře. Každý by řekl že to je knihovna ale tentokrát ne. Utíkala se z hradu až k Zapovězenému lesu.
Draco: Vcházel sem do Velké místnosti když v tom se přede mě postavila Pansy.,,Takže Zmijozelský princ a šmejdka?'' Začala se smát. ,,Jak to víš?'' Zakřičel sem na ní. ,,Víš, stačí dát tvým kamarádům dortík a hned mi všechno poví!'' Opět přišel její otravný smích. ,, A co jako? Co s tím hodláš dělat?'' Otázal sem se. ,,Tohle Draco. Řeknu to každému což už se stalo. A myslím že se to dostalo už k ní. Její kamarád z toho nebyl nadšený, podle toho představení co tu předvedl.'' Koukal sem na ní jak na idiota. Grangerová mě zabije! Ano..mám z ní mírný respekt ale to se nesmí nikdy dozvědět! Vím čeho je schopná když mi loni dala do nosu. Ta holka má kuráž to se musí nechat. ,,Tohle ti spočítám!'' Zařval sem na ní a utíkal sem hledat Grangerovou.
ČTEŠ
Slytherin's Prince & Princess of Gryffindor
Fanfic#Dramione❤️ Nacházíme se ve čtvrtém ročníku čar a kouzel v Bradavicích. Hermiona a Draco, jsou odvěcí nepřátelé, už jen kvůli původu. Ale co když je něco přeci jen spojuje. Jak se říká, protiklady se přitahují. Jenže najít si k sobě cestu pro ně...