3 sene önce.

116 10 2
                                    

Bugün 30.12.2013 yıl başı günü. Okuldan çıkmış arkadaşımın yanına geçmiştim adı ibrahim. Her ibrahim adlı kişilere ibo tagı söylendiği gibi bizde ona ibo derdik.
-İbo ne yapıyorsun?
-Okuldan kaçtım bugün erkenden başlarız diye.
-Ne için anlamadım
-E bugün yıl başı eğlenmeyecek miyiz?
-Sabırlı ol ibo gece uzun sen fatihe ulaş ben sizi ariyacağim
-Tamam can akşam yemeğinden sonra hemen ara.
-Görüşürüz.

Eve gelmiştim çok yorgundum. Fakat bu gece alkol'un dibine vuracagimiz icin rahatlama geliyordu. Gereğinden fazla alkol içerdik. İçmeyi çok severdim. Akşam oldu sofra kuruldu.
-Oo anne en sevdiğim yemekleri görüyorum
-Evet oğlum çünki bu akşam bizimlesin bu yüzden en sevdigin yemekleri yapip en sevdiğin oyun kağıtlarını aldım.
-Saçmalama anne ben en son 10 yaşında sizinle uno oynardım ve benim bizimkilere sözüm var üzgünüm sizinle bu akşam vakit geçiremeyeceğim.

Babam diyoloğumuzu dikkatli dinledi ve hemen lafa atıldı.
-Oğlum her yıl başı arkadaşlarınla geçiriyorsun bir sene...
Tam sözünü bitirecekken.
-Baba arkadaşlarıma söz verdim üzgünüm.
Yemeğimiz bitmişti hemen hazırlanıp evden çıktım. Telefonu elime alıp ibo'yu aradım.
-Alo ibo nerdesin ben çıktım
-Fatihle biz alcolhouse dayiz hemen gel bizde seni ariyacaktik.
-Yoldayım.
Elimi cebime soktum kulaklığımı çıkartıp taktım. Hemen hugo açıp başladım jazz dinlemeye jazz benim için ruhen en rahatlatici secenek olmuştur.
-Selam beyler ne alıyoruz?
-İlk önce binlik vodka alalim deniz başında içelim sonra bira içmeye sarigermede joker bar'da devam ederiz.
Konuşan fatihti yine ellerini ovuşturuyordu onun bu hareketi tam emin değilim anlamina geliyordu. Arkadaşımı çözmüştüm artık.
-Peki beyler bazookaları patlatalım hadi bakalım
Yola çıkmıştık deniz başında muhabbet sohpet ederken vodkamız bitmişti ama hala bizde birşey yoktu.
-Hadi artık bara geçelim kafamız düşmeden orda devam edelim
-Tamamdır
Atladık ve joker bara geldik
Biralar,vodkalar,teqillalar havada uçuyordu eğlenceli bir geceydi işte o gece herşeyin başladığı gece.
Saat 04:00 eve geldim herkez uyuyor. Geçtim yatağıma uzandım. Uyuklamışım saat 05:00 suları uyandım ve çok fazla ateşimin olduğunu fark ettim. Hemen elimi yuzumu yikamaya koştum sanirim cok içtim o yüzden ateşim çıktı deyip tekrar yatağıma döndüm. Ve o saatler son rahat rahat uyuduğum 15 yaşımın en rahat saatleriydi.

7'den 1'eHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin