Evet fakulteden içeri daldım ve bekleme salonuna geçtim. Kapıdan bir abi çıktı ve isimleri okumaya başladı.
-Lütfican Mısırlı.
-Burda.
-Gel bakalım.
İçeri daldım burda gördüğüm manzara çok farklıydı 10 adet prof doktor. Arkalarında sekreterler ile tek tek hastaların yanına geçip ne yapılması gerektiğini söylüyorlardı. Ben en orta sıraya geçtim ve uzandım. Başımda bir öğrenci geldi.
-Geçmiş olsun durum ne?
-Sanırım ağzımda iyi huylu bir tümör var.
-Nasıl yani bi baka bilirmiyim ?
-Tabiki.
Deyip ağzımı açtım. Onunda gözleri biranda yerinden çıktı. Nasıl oldu derken 10 tane profosör başıma dikili verdi.
-Problem nedir ?
-Hocam hastanın ağız mokazasında sert damakta bir kitle var.
-İsmin nedir?
-Lütfican efendim.
-Ağzını açarmısın?
Hemen ağzımı açtım.
-Herkez buraya gelsin. Sert damakta bir tranva var görmek istersiniz.
Biranda bana yöneldiler. Bana olan neyse çok ender bir şey olduğu artık kesindi.
-İyi huylu kesinlikle iyi huylu. Dis çekimi olmuş bunu kim yaptı?
Deyip sert bir bakış attı bende baştan sona herşeyi anlattım.
Prof doktor aynı tepkileri verdi dekan gibi. Kesin bir şey vardı fethiyede doktor bana çok kötü bir şey yapmıştı. İpleri düğümlemişti.
-Lütfican onu ordan almamız gerikecek. Hiç korkma rahat ol yarın 07:00 da burda ol ameliyat olucaksın.
Elime bir kaç kağıt verip gönderdiler.
Ne oluyor yahu bu şey nasıl çıktı? Hiç bilmiyordum. Kafamda deli sorular vardı. Okul aklıma geldi aman ne okulu zaten okumak istemiyordum okuyup ne olucam. Ama özlemiştim arkadaşlarım okulda iken ben nelerle uğraşıyordum. Eve geri döndüm sosyal medyada bir paylaşım yaptım.
"Birde bıçak altına yatmak varmış". Durumu gören eski kız arkadaşım msj attı.
-Ne oluyor can durumu gördüm ne bıçağı?
Aklıma tek bir soru. Buzamana kadar hiç msj atmamıştı şimdi nerden çıktı. Neyse deyip cevap yazdım.
-Sorma ameliyat olucam ölebilirim :)
-Ne ameliyatı ne ölmesi saçmalama.
Durumu onada iza ettim çok şaşırmıstı. Biraz konuştuktan sonra ondan müsade istedim. Sonuçta hastaydım. Kendisini çok severdim o süre zarfındada seviyordum fakat durum şuan bu meseleler için çok farklıydı şuan sağlığıma dikkat etmeliyim. Yarın ameliyat günü. Hemen yemek yedim ve odama çekildim. Ama bir türlü uyuyamadım çünki ağrılarım başlamıştı kafayı yiyecektim. Hemen kalkıp süt içtim boğazım yumuşamıştı ve ben uykuya daldım.Evet saat 06:00 hemen hazırlanıp fakulete gittik. Ameliyat onünde beklemeye başladım. Kapı açıldı.
-Lütfican mısırlı.
Hemen kaltım babama ve abime el salladim teyzemde ordaydı onada göz atıp girdim.
-Kafana bone tak ve ayaklarına galoş giy 3. Odaya yat.
-Peki teşekkur ederim.
Gittim yattım iki kişi başıma geldi. Biri doçent doktordu biride asistani
-Merhaba lütfican alalım hadi şunu
-Merhaba hocam memnunliyet ile.
Üstümu yeşil ameliyat önlüğü serdiler hazırlandılar ve ameliyat başladı. Lokal anestezi yaptılar ve başladılar.
İlk önce orayı yaktılar. İnanılmaz bir acıydı resmen ateş basıyorlardı sesim yükselmeye başladı
-İyimisiniz lütfican bey?
Kafamı salladım ameliyat devam ediyordu. Eline neşteri alıp oymaya başladılar. Çok canım yanıyordu bağırmaya başladım tam 40 dk bağırdım artık acıdan gözlerimden yaş geliyordu. Aslında canım hiç tatlı değildi ama bu acı tarif edilmezdi. Ameliyat bitti kendimden geçtim acı durduğunda çok rahatladım.
-Lütfican bey az dinlenin sonra gide bilirsiniz. Aldığımız parçayı pataloji ye verin. Sonucu getirin bakalım neymiş.Ve ameliyattan yürüye yürüye çıktım herşey bitmiştı yada ben öyle sanmıştım...